Jump to content

Комутатор Ауди Б3


BorkoPlachkov

Recommended Posts

Махаш пластмасовата кора по продължението на колоната/тази до педала на съединителя/.Проверката я правиш като замениш комутатора с друг-работещ естествено.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под ръчката за отваряне на предния капак.

А какъв е проблема,че така набеди комутатора?

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амй няколко пъти гаснеше в движение после трябваше да минат около 10 мин и пак палеше.Мина време и престана съвсем да пали или от 10 то 15 завъртане но вече съвсем не иска.Казаха ми че също може да е датчик на Хол.Понеже не пуска ток до помпата мерихме като подадем директен ток на помпата пак не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва че така не се проверява електроника. Трябва да се захрани и да се види дали подава импулси ако му се подават подходящи.  Най-лесно става на колата като се проследят импулсите дали излизат от Хол датчика, дали излизат от ЕКУто и дали влизат в комутатора. Ако всичко енаред но той не щрака бобината чак тогава е дефектен.

 

По твоя начин го смени с друг без проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно някой да ти казва дали датчика на Хол праща импулси ,или не преща-това се хваща лесно с малко мерене в подходящия момент.Иначе,според мен,при такива симптоми си точно за датчик на Хол /имам такава тема със сходен проблем,а съм описал и какво се мери при АБК,за да го хванеш/.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега се заформя една голяма тема.

Както си описал отива към датчик на Хол,но трябва мерене.Знам,че като загрее колата и той спира да работи.Иначе така можеш да смениш доста неща,докато нацелиш проблемния.

Датчика на Хол се намира в делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчика че е в делкото знам.Вече ни истинала ни загряла неще да пали.Цялото делко 2-ра употреба е 30 лв а комуатора 20.И съм в дилема какво да правя кое да взема 1-во :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като поръчаш делко на минимум 20 години,колко мислиш,че ще изкара датчика на Хол в него?!Измери,или отиди да ти измерят състоянието на твоя и си вземи НОВ датчик на Хол!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо с комутатор, ако имаш някой познат с такава кола го вземи за проба. Аз имах същите симптоми, сложих от друга кола и почна да пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като поръчаш делко на минимум 20 години,колко мислиш,че ще изкара датчика на Хол в него?!Измери,или отиди да ти измерят състоянието на твоя и си вземи НОВ датчик на Хол!

Имам мултйцет но какви стойности трябва да търся като разкача буксата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комуатор от фолкцваген пасат 2-ка дали щте е същият?

Има номер на комутатора провери по него.

Имам мултйцет но какви стойности трябва да търся като разкача буксата?

Колега ако не си пипал електроника по добре отиди някой да ти измери и датчика, и комутатора. И първото и второто ще ти е трудно да измериш само с мултицет.  По лесния вариант е като смениш първо делкото, а ако не изчезне проблема след това и комутатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...