BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Здравейте някой може ли да ми каже къде се намира комуатора на Ауди 80 Б3 и как мога да разбера дали е в исправност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FRCD Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Махаш пластмасовата кора по продължението на колоната/тази до педала на съединителя/.Проверката я правиш като замениш комутатора с друг-работещ естествено. Цитиране на предходен пост! Редактирано 11 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Мерсй дано да е от него . Цитиране на предходен пост! Редактирано 11 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Под ръчката за отваряне на предния капак.А какъв е проблема,че така набеди комутатора? Редактирано 11 Ноември 2014 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Амй няколко пъти гаснеше в движение после трябваше да минат около 10 мин и пак палеше.Мина време и престана съвсем да пали или от 10 то 15 завъртане но вече съвсем не иска.Казаха ми че също може да е датчик на Хол.Понеже не пуска ток до помпата мерихме като подадем директен ток на помпата пак не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 а за клемореда не се ли се сетил???и тои прави такива магарии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) За кой климоред става за навапрос? Цитиране на предходен пост! Редактирано 12 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Свалих комуатора няма никакви следи от нагар или нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Все ми се струва че така не се проверява електроника. Трябва да се захрани и да се види дали подава импулси ако му се подават подходящи. Най-лесно става на колата като се проследят импулсите дали излизат от Хол датчика, дали излизат от ЕКУто и дали влизат в комутатора. Ако всичко енаред но той не щрака бобината чак тогава е дефектен. По твоя начин го смени с друг без проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Емй едно майсторче ми каза че датчика уж не пращтал импулси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Не е нужно някой да ти казва дали датчика на Хол праща импулси ,или не преща-това се хваща лесно с малко мерене в подходящия момент.Иначе,според мен,при такива симптоми си точно за датчик на Хол /имам такава тема със сходен проблем,а съм описал и какво се мери при АБК,за да го хванеш/. Редактирано 11 Ноември 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Емй за някой лесно се мери за някой не Ако ми е лесно няма да се допитвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 И сега се заформя една голяма тема.Както си описал отива към датчик на Хол,но трябва мерене.Знам,че като загрее колата и той спира да работи.Иначе така можеш да смениш доста неща,докато нацелиш проблемния.Датчика на Хол се намира в делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 За датчика че е в делкото знам.Вече ни истинала ни загряла неще да пали.Цялото делко 2-ра употреба е 30 лв а комуатора 20.И съм в дилема какво да правя кое да взема 1-во Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Незнам дали да поръчвам делкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 И като поръчаш делко на минимум 20 години,колко мислиш,че ще изкара датчика на Хол в него?!Измери,или отиди да ти измерят състоянието на твоя и си вземи НОВ датчик на Хол! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Пробвай първо с комутатор, ако имаш някой познат с такава кола го вземи за проба. Аз имах същите симптоми, сложих от друга кола и почна да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 И като поръчаш делко на минимум 20 години,колко мислиш,че ще изкара датчика на Хол в него?!Измери,или отиди да ти измерят състоянието на твоя и си вземи НОВ датчик на Хол!Имам мултйцет но какви стойности трябва да търся като разкача буксата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BorkoPlachkov Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Комуатор от фолкцваген пасат 2-ка дали щте е същият? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Комуатор от фолкцваген пасат 2-ка дали щте е същият?Има номер на комутатора провери по него.Имам мултйцет но какви стойности трябва да търся като разкача буксата?Колега ако не си пипал електроника по добре отиди някой да ти измери и датчика, и комутатора. И първото и второто ще ти е трудно да измериш само с мултицет. По лесния вариант е като смениш първо делкото, а ако не изчезне проблема след това и комутатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване