zlatko82 Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Здравей те колеги.От скоро карам ауди а4 аеб ,смених ролки, ремаци ,термостат и капачка ,шлаифах главата и нови гарнитури и антифриза продалжава да кипи .моля помогне те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StefaK Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Водна помпа ? (за нея, не си споменал нищо) Редактирано 11 Ноември 2014 от StefaK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Да нея не сам но вазможно ли е да е там проблема и колко струва.А радиатора да е запушен , защото тя ври най-много когато колата е изгасена и излиза от казанчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 А и като пипна радиатора е студен повече от половината както и маркуча на термостата е много малко топъл а това е третият сменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Когато загрее пипни двата маркуча на радиатора на парното, там до хидрото на спирачките, ако сам единия е топъл радиатора ти е запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Колегата добре ти е писал : виж помпата ! При мен турбинката е пластмасова и беше спукана та превърташе на оста и нямаше дебит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Мерси за бързите отговори, като я сменя ще пиша дали всичко е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Здравей те отново .Относно водната помпа тя е здрава, мислех че е ремакът че е хлабав смених го но положението продалжава да е сащото пак да кипи.Възможно ли е да е запушен радиатора ,зощото от едната страна е врял от към горния маркуч а от другата е почти студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Възможно е . Да е подпушен. Ако някои е карал с вода дълго време и е доливал постоянно така става. Може някой преди теб да го е правил. При нас на служебните машини понеже половината се карат с вода това редовно се случва. Редактирано 5 Декември 2014 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Тя и моята помпа изглеждаше здрава ама се оказа спукана турбинката и няма нужния напор ! Та ако не е от помпата и термостата ти отваря остава да е запушен радиатора. Надявам се че са ти оправили главата но зада си сигурен имат в сервизите една джаджа като епруветка със синя течност се слага на отвора на казанчето и си сменя цвета ако има изгорели газове в антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Кажете някой такъв сервиз в София по близко аз съм от Банкя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 18 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Е никой ли не знае такъв сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastand Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Смени си термостата и не разчитай на това че системата се обезвъздушавала сама... махни единия маркуч на радиатора на парното и чакай докато потече от радиаторчето. Наливай бавно антифриза. 2 пъти прецаквам термостат заради неправилно обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 19 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Е как може да се прецака тъка термостата немога да разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 21 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Колеги когато натисна на 49с на климатроникоа ми варира t°от 89 до 97 С° ту пада ту се дига , а 50с ми стой само но 90 С° .Какво значи това ако някои знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Здравей те колеги , имам един въпрос отностно водният радиатор на ауди 1.8 т аеб 150кс.Знаели някой колко точно вода (антифриз) събира само той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 След измиване на водният радиатор продължава да кипи антифриза.А какво излизе от него не можах да повярвам че такава тиня е възможно даимавнего. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko82 Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 здравеите отново колеги .след смяна на термостат,къпачка,виското,водна помпа,промивка на радитора водата продължава да ври .а самото завиране се чува от към страната на турбото.вече незнам какво е моля да помогне те .благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Първо провери циркулацията през турбото (вижал ли си го да се изчервява?). Има един много крив маркуч, който връща охладителната течност от турбото в блока и който се е разложил. На пазара няма заместителни, а оригинален е 150 лв. Аз си реших проблема като вкарах качествен прав маркуч в пружина за огъване на тръби за парно, да не се пречупва. Труден ремонт, сваляш и турбо и компресор на климатик. След това ще спре да клокочи и температурата ще закове. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване