s7r3l0k Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Здравейте колеги. Наскоро се присъединих към клуба като си взех '01 A3. Примирих се с няколко забележки, една от които е, че датчика за налягане на маслото не работеше. Реших да си купя нов и започнах да го търся къде е, но не мога да го намеря. Мотора е AGR. Търсих отдолу на картера, отстрани но не го видях. Ще се радвам някой ако може да ме насочи къде да го търся.Допълнително, в началото колата не загряваше, оказа се дефектирал термостат. Сменихме го и след смяната, когато мотора загрее до около 90С започва да работи неравномерно, оборотите му играят в съвсем малък диапазон, но на място буквално си тресе и се чува съвсем ясно неравномерната работа. Това е само когато мотора загрее. Трябва да пускам климатроника, че да му се подадат малко обороти и да се нормализира работата. Колата не беше в мен за около месец и когато ми я върнаха установих, че след като я форсирам до около 3000 оборота отзад изпушва бяло. Не пуши постоянно само във високи обороти на едно място, в движение не съм забелязал такова нещо, но и би било трудно. Ще се радвам ако някой може да ми даде идеи какво да правя в случая. Странно също е, че понякога мотора работи сравнително тихо, когато я запаля, това го забелязах от скоро. В повечето случаи си работи малко по-шумно от нормалния AGR. Когато я запаля и заработи тихо, след известно време се появява пак това специфично тракане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 как го диагностицира тоя датчик че не работи,а и масло ако не си сменял го смени дано не останеш неприятно изненадан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Като за начало я закачи на диагностика. Сигурен съм, че ще видиш мноооого грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) На дисплея ми се показва жълто "чайниче" с надпис Sensor, което в упътванията се води като "Oil pressure sensor faulty". По това се водя, че датчика е дал фира. Също вчера открих една висяща букса, никъде несвързана, минава някъде от EGR клапана и по дължина стига до сервото, та може просто да е тя, с 3 клеми (или каквото казват на тези входчета в които влизат пластинките от датчика) на нея е. Може да не е свързана за датчика например.Обслужване отдавна и направих, всичко и е сменено, проблеми с ускорението и цялостното поведение на мотора не съм забелязал (като изключваме проблема с оборотите и белия дим). И все пак питам къде е въпросния датчик. Закачих я на компа с мой кабел и VCDS Lite 1.2, но не може да се свърже с всичките контролери, на някои ми дава "Excessive comm errors". Идеята ми беше да сменя датчика и като знам, че вече няма какво да ми пищи да си изчистя всичките грешки и след седмица да я прегледам пак за да видя, кои ще се покажат отново и да знам какво има за правене.Едит: Ако може малко по-пълни отговори какво и защо да правя.Какво общо ще имат многото грешки например? Редактирано 17 Ноември 2014 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Това ще ти помогне за датчика: http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=55664&added_=AUDI%20Audi%20A3/S3/Sportback/qu.%201997А сега за грешките. Намери си читав кабел и я прочети основно. Обърни внимание на всички записани грешки. След това снеми живи данни при загрял двигател и ги сравни с дифолт стойностите. Обърни внимание на стойностите на дюзите, EGR-а, зареждането (под 14,1 при фарове не е добре) и т.н. Само четенето на записани грешки не стига. Обърни особено внимание на живите данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Жълтото чайниче с надпис Sensor, което ти се появява на дисплея е индикация за проблем с датчика за нивото и качесвото на маслото и няма нищо общо с датчика за налягането на маслото. Ако има проблем с датчика за налягането на дисплея светва малко по-голяма иконка на въпросното чайниче, но в червено и го няма въпросния надпис Sensor.По въпроса за местоположението не мога да ти дам конкретен отговор. При 1.8Т двигателите стои отдолу на картера въпросния датчик, но не знам дали и при 1.9ТДИ нещата са идентични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 (Редактирано) Днес имах повече време да се занимавам с колата и забелязах, че съвсем леко пуши още на студен мотор, а като загрее на място си пуши по-сериозно, видимо, да не говорим като я форсирам и на моменти се усеща остра миризма на изгоряла нафта. В движение пушека явно не е много и се разсейва и нищо не се вижда в огледалото. Дима не мога да го преценя, тъй като това вече на смрачаване го загледах и се опасявам, че по-скоро е масло. Закачих я днес и пак на същите контролери ми дават excessive comm errors. Спирах антивирусни, услуги на Microsoft, всичко, което може да създаде конфликт с програмата и пак същите резултати. Просто някои контролери, както се вижда дори не им показва правилно кодовете, появяват се символи, сменят се. Мисля, че проблема не е в кабела, а в самите контролери и не знам как се оправя. При положение, че не се свързва с мотора, няма как да направя диагностика и да извлека живи данни. Давам и лога от VCDS. VCDS-Lite Version: Release 1.2Tuesday, 18 November 2014, 16:14:56:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 -------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: None Controller: Note: Excessive Comm Errors -------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: None Controller: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0103 Coding: 0019458 Shop #: WSC 06435 VCID: 2C2B87B3CF13No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail! Controller: 8L0 820 043 H Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0101 Coding: 00043 Shop #: WSC 06435 VCID: 2D2D8AB7F409No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: Redir Fail! Controller: Note: Excessive Comm Errors -------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: Redir Fail! Controller: 8L0 920 900 E` VCID: 9C4BD7731FB3 Note: Excessive Comm Errors -------------------------------------------------------------------------------Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D14 Coding: 02049 Shop #: WSC 06435 VCID: 2D2D8AB7F409No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Редактирано 18 Ноември 2014 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Много вероятно е да не си си настроил правилно битрейта на кабела. Закачи я на читав кабел и я прочети. Виж, ако и с читав кабел имаш грешката "Excessive Comm Errors", то тогава имаш сериозен проблем по К-шината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване