Jump to content

B6 1.8TQ vs. B7 2.0TQ?


Recommended Posts

Здравейте колеги,

В голямо двоумене съм към кой от вариантите да се насоча?

Давам два случайни примера на автомобили,за да стане ясно за какво иде реч :

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401098649197987&slink=83t1xr

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413234438274039&slink=83t1xr

 

По принцип ценовата разлика м/у подобни екземпляри в евентуално добро състояние е да кажем едно 5-6 к. и могат да се преглътнат.По-скоро ме инересува има ли голяма разлика в двете коли освен екстериора и каква е евентуално тя в подръжката на двата двигателя?1.8Т, само че на В5 съм го карал повече от 6 г. и общо взето съм в час.Ако се взима подобен ще се газифицира задължително.За 2.0Т единствено съм чел за евентуален разход на масло от 1-2 л. на смяна.По скорости,окачване и задвижване мисля,че няма разлика?

Колата ще е с ръчни ск. и куатро,а дали ще е авант или седан зависи от конкретният екземпляр.

По-разумният избор според мен е В6,но пък визията на Б7 ме кефи една идея повече и не всичко е разум в тоя живот!

Другият вариант е В7 1.8ТQ,но там май е бяла лястовица и може да се наложи да чакам да излезне 1-2 г.

Като цяло към който и двата варианта да се спра мисля че подръжката няма да е нещо по-различно от на В5 - цата,която имах до скоро.

Та тека.

Не знам дали разбрахте какво ви питам,то и аз не знам,но нейсе. :nixweiss:

Ако има някой,който е  имал и подържал подобни коли нека даде мнение.

Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да сравня 1.8 тк 150 коня в б5 и 2.0 тфси 200коня куатро в б7, ами 2.0 върви повече и харчи по - малко, да кажем 1 - 2 литра разлика в еднакво каране и маршрут, говоря за каране на бензин, 2.0 няма газ, там вече газифицирането е към 2 000 лева и малко по - сложно като цяло. Аз бих избрал б7 - по - нова кола, има шанс да е по - запазена, пък и 2.0 тфси много ми харесва като двигател, не че 1.8 т не е класика. Подръжка при б5 6 и 7, няма фрапиращи разлики, си мисля.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 2.0 Т няма да има газ.При разлика от 1-2 л. за бензин най вероятно ще е към 3-4 л. м/у 1.8 на газ и 2.0 на бензин и по-специфичната и скъпа газификация обесмисля упражнението.За по-запазена да,макар че примерно разликата от 1г. на 9-10 годишни коли незнам доколко е от знаяение.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тия двете б7 е по накичения модел...

Вътрешен s-line нави, мулти волан..

Иди и я виж на живо че по снимчици всичко е перфе но.. :rolleyes:

2т няма нищо по сложно или по скъпо от 1,8т. Като цяло по новата визия и екстрите бих огледал б7

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Б7-цата-трябва да се види на място и така.

 

2.0Т мотора- по-специфичното при него е,че дюзите са в главата,а не във всмукателния колектор,16 клапана,турбо К03/K04,има горивна помпа за високо налягане,бензин 98Н е за предпочитане,мотор от друго поколение,наследник на 1.8T при VAG.Кодовете на тоя мотор при А4/В7/ 2.0T 147 kw./200p.s./ са-BGB/BWE.

 

1.8T BEX мотора го има описан ейтука-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63472

 

За 2.0TFSI,може да питаш колегите dido99 и devil_vas,хора в час с тоя мотор.

 

Ейтва е за четене-http://www.vwfans.bg/forums/viewtopic.php?f=16&t=1066  и това-http://mail.seat-bg.com/viewtopic.php?t=14037&highlight=&sid=560c470e9427bd4ccdf11a318bf93228

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега   tonko2.0T,благодаря за информацията,но която и да взема,смятам да я карам в сток вариант.

По-скоро си търся кола с подобна мощност без разни проекти,щото вече съм си Чичка!.

Ще звънна в понеделник да я  погледна В7-цата,пък ако ми хареса ще я водя някъде на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко точно,правилно си се насочил към тея мотори и най-вече с двойно задвижване.

Пожелавам ти успех и дано се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...