whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) Замислил съм се да купя Ауди А6 С5 около 2000 година, 2.5 дизел с ръчна скоростна кутия. Ще бъда много благодарен ако ми напишете за какво да гледам при избирането на тази кола и дали си заслужава да я купя като цяло... Иначе съм изчел доста теми от форума и все пак е най-добре да получиш мненинето от първа ръка... Редактирано 29 Ноември 2014 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Най добре да не е с този мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 И защо да не е с този мотор?Защото може би е капризен и иска качествена подръжка,а качествената такава е свързана с пари?Не знам какво толкова ги оплювате тез мотори.Аз съм с такава кола и поради немарливата подръжка на предния собственик ми се наложи да направя доста ремонти по нея,но не съжалявам!От както колата е при мен се кара в оторизирани сервизи,слагат се качествени части,обслужва се като хората,редовно се кара на профилактика и не се гледа ако може ей така някак си ремонта от 500 лв. да стане 350 лв. че било скъпо.Ами да ,скъпо е ,но е хубаво!Колата като я купувах,не съм я карал да я проверяват.Закарах я после,смених всичко което има да се сменя и сега си я карам без да ми създава проблеми.Така че ,не мотора е проблемен а по-скоро проблема е в собствениците на колите които искат ако може ей така за без пари да се случват нещата.Кой двигател е по -добър като във всеки един подраздел в тоз форум за всеки един мотор и модел има по хиляда теми и дискусии.Купи си колата която на теб ти харесва,посуржай си я като хората и си я карай със здраве ,а мнението на хората не слушай - това е моя съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Защото са на по 500 000км и харчат много вървят малко а се чупят редовно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Добре, а ти кой мотор препоръчваш? Относно поддръжката и километрите - тези двигатели са разчетени да издържат по над 1 милион километра само със смяна на масло.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 1.8T или 1.9ТДИ са доста по безпроблемни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 И като харчат много кво да си купим?Жигула на газ?А3 1.9 ТДИ ? Какво? Като са толкова хубави другите мотори,защо има толкова теми и дискусии по тях?В тази А3 или А4 като влеза и си дръпна седалката назад да си я направя удобна и зад мен ще седне някой ама ако е в багажника Не се самозалъгвайте хора,хубавото нещо струва пари,а материалите които се влагат в А6 и нагоре нямат нищо общо с пластмасите от които правят детските играчки!Не вървят ама ако са издухани моторите и пак повтарям - чупят се когато се слагат евтини части и не се карат в оторизирани сервизи а при Бай Гинко от долната маала ,защото той взима по-евтино!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Колега всеки говори против този мотор но дали е карал такава кола или не мнението му е не купувай! Аз пък когато си купих преди година такава кола 2.5 тди 150 не бях прочел нито ред във форума за тези двигатели харесах си едно ауди купих го и го карам като служебна кола по цял ден Изминах за една година 30000 км.и мога да ти кажа че нямам за какво да съжалявам.Имал съм дребни проблеми каквито би имал със всяка друга кола.като цяло колата е доста динамична със малък разход за това което получаваш като вървеж.Може би с малко по високи разходи за подръжка в сравнение с други автомобили от този клас.Имам предвид БМВ защото съм карал преди Бмвета.Та ако си решил ауди 2.5 купувай само на предно с ръчни скорости и ако е 2.5 гледай дали има течове на масло от двигателя и ако му правиш обслужване на мотора смени задължително и дилтера на картерната вентилация зада нямаш ядове по късно с течове валове и други.ще ти излезе солено но после ще се кефиш на кола.Не обръщай внимание на тези които те разобеждават смело напред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ако искаш колега да ти дам телефона на един познат да ти обясни точно тез двата мотора колко са безпроблемни,и че на баир 1.9 мотора трябва единия пасажер да излезне да те бутне за да изпревариш Освен при тоя с 131 коня,но там е друга манджа ,а и А6 с такъв мотор един на 1000 че и повече,а и цената ще е такава,че по-добре още 2000-3000 лв. и 3.0 ТДИ ! Макар че както го хвалят колко хубав мотор бил,като гледам и там какви размисли и страсти са в подфорума направо ми се изкривява усмивката на моменти и моя 2.5 ТДИ ми се струва в пъти по-сполучлив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Е хубаво и евтино няма. Влез в немското мобиле и погледни колко пари е 1.9 и после погледни 2.5 и си помисли защо е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ти погледни хубаво 2.5 ТДИ колко пари е.Погледни го на малко километри.Такава кола на малко километри има,но българите търсят тънкана,тарикатска работа.За това като видят 2.5 ТДИ 2000 г. за 4-5000 евро и казват: Тоя е луд,аз за тез пари ще си купя еди какво си.Ще си купиш ама ще е някакъв таралясник който ако е здрав и читав ще струва поне още 2-3000 евро отгоре!Никой не е толкова прост да си продаде здравата кола за без пари,че било и тук в България! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) Колко излиза пълно обслужване на двигателя на 2,5 ТДИ - ремъци - пистови и ангренажни, ролки, обтегачи и дилтер....или каквото е там? и добро масло... Редактирано 29 Ноември 2014 от whererabbit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 1000 лева И какво от това? На другите колко излиза?500 лева Тука е 2 пъти по-скъпо!Ама на колко километра се сменят на 1.9 ТДИ и има ли разлика в возията?Защото на моята и дадоха следваща смяна след 100 000 километра Май като ги сметнеш при теб за 50 000 км- 500 лева,при мен за 100000 км. 1000 лева.Математически се получава равенство май,май А да сравняваме А6 с А3 или А4 мисля,че е смешно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 На 1.9 да ти кажа се сменяват на 120 000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ей, хайде да спрете да се карате... за А6 1.9 е малко така или иначе, интересува ме 2.5 мотора и затова за него питам. Искам да знам на колко време се прави смяната на ремъците и ролките и колко струва това нещо...в момента съм с Мицубиши Галант и там това обслучване с масло и филтри ми е около 600 лева... Питам не за да знам коя е по- хубава или евтина, а какви пари да си наглася ако си купя някоя... та Митак... 1000 лева пълно обслужване за колко километра/ години си говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 .Та ако си решил ауди 2.5 купувай само на предно с ръчни скорости и ако е 2.5 гледай дали има течове на масло от двигателя и ако му правиш обслужване на мотора смени задължително и дилтера на картерната вентилация Защо пък да е на предно, куатрото е легендарна система, Ауди без куатро - половин Ауди... Нито иска поддръжка, нито вдига разхода осезаемо, а предимствата са много повече. Ако Аудито е 2000+ най-вероятно няма да има нужда от смяна на филтър на картената вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ами на мен ми казаха ,че с сменени ролки и ремъци мога да карам спокойно 120 000 км. там се сменят и едни успокоители и едни ремонтни комплекти с болтове и втулки към ангренажите.Ако сменяш тез неща по-добре си смени и всички гарнитури и семеринги по двигателя ,защото ако протече от някъде пак трябва да се сваля всичко долу а това е свързано с допълнителни пари,а семерингите и гарнитурите са около 50 лева общо- хубавите.Като свалиш ангренажа си провери стартера и динамото,защото при топъл старт ако стартера не е както трябва трудно палят и се почва с едни идей ,че двигателя бил проблемен и как се слагат там разни диоди на топлинния датчик и тем подобни глупости.Пълна рециклация на двата агрегата със труда е около 100 лева.За ремъци,ролки,успокоители,всички филтри,филтър картерни газове който е задължително да смениш,ако колата е до 2002 година,след таз година филтъра е подобрен и не се сменя рециклация на стартер и динамо ,и всички гарнитури и семеринги на мен ми излезе 1200 лева в оторизиран сервиз с качествени части и гаранция!После караш и си свиркаш!При мен от немърливост на предишния собственик правих и други ремонти които не бяха евтини,но пак казвам тези двигатели не са лоши,просто си искат пари и подръжка.Ако някой иска да мине тънко да си купи Ауди 80 там всичко на базата на А6 е без пари,че даже и все едно ти връщат ресто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Е аз определено съм решил да си взема около 2000 и да е 2,5... поради две причини - харесва ми комфорта и ..лукса (въпреки, че е стара) и мога да си го позволя... вървят около 5000 в момента... и ако това, което казваш е истина за 120 000 км 1200 лева не са много... на Галанта ще ми излезе от 1800 до 2100 за тези километри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Колко ще е пробега от смяна до смяна на ремъци и ролки не зависи от това какъв е мотора,а от това какви ролки и ремъци слагаш......обикновено ремъците са за 50 000км.,но има и подсилени с тефлоново покритие за 90000-100000км....зависи и от марката на ролките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Е да... но за много марки коли няма такива ремъци...както и лонг лайф ролки и масла... Затова питам ако има някой, който кара такава кола и желае да сподели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ами аз нямам причина да лъжа.На мен толкова ми излезе да я обслужа напълно.Имам други ремонти още за около 1500 лева,но пак казвам те са следствие немърливоста на предишния собственик.А от тез пари половината си ги дадох излишно но просто исках да си сменя предните и задните дискове заедно с накладките,защото тъй или иначе след около 30 000 км. щяха да станат за смяна и там дадох 600 лв. които можех да не ги давам,сложих си оригинално АТЕ и сега съм спокоен и доволен Виж сега от кола до кола има разлики,аз съм доволен от моята,но има хора които реват от техните.За кола според мен всичко е на късмет,ако и дойде времето да се чупи при теб,ще се счупи Това е истината.Кефа обаче да караш такава кола е огромен и в един момент като ги дадеш тез пари и си я обслужиш като хората и започнеш да си я караш си казваш - Майната му заслужаваше си.Кеф цена няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whererabbit Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 + кой двигател е по-сполучлив - 150, 155 или 180 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho a6 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Колега щом ти харесва взимай, втора употреба кола си е на късмет Вярно че с този мотор ще ти трябва малко повече късмет, но щом вече си се спрял...успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) Е да... но за много марки коли няма такива ремъци...както и лонг лайф ролки и масла... Затова питам ако има някой, който кара такава кола и желае да сподели... Аз лично имах такава кола около година и половина.........само мултитроника не се предаде. + кой двигател е по-сполучлив - 150, 155 или 180 коня? 180 Редактирано 29 Ноември 2014 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) То излиза, че всички каращи такива коли с 2.5ДТИ са супер доволни и щастливи от автомобилите.Защо му се носи тази кофти слава и защо 2.5ТДИ с всички екстри е по-евтин от 1.9 ТДИ гол на пушка ? Чакай, че забравих да попитам... Мотора бил разчетен да мине 1 милион км само със смяна на маслото ? WTF ? Кой го е разчитал това и ти как по-точно стигна до тази информация ? Редактирано 29 Ноември 2014 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts