marind84 Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Здравейте! Двигателя е ASZ 131 коня ,качен на A4/B6 какво е станало с предишния незнам. Дюзите са ar. Проблема е следния. Почва с леко придрапване на 1800:1900об при студен мотор. С времето проблема се засилва и започва да го прави и при топъл мотор и колата да влиза в авариен режим. Грешката която записва е за ел. проблем не си спомням точния номер. Когато преместим проблемната дюза на друг цилиндър записва същата грешка и там , но когато сложим друга употребявана дюза на 1ви цилиндър след известно време и тя се поврежда. На дюзите сме сменяли о пръстени и т.н. Вече два броя дюзи съм изхвърлил сега почна пак същите номера да прави а тая последната я свалих от ударена кола с идеята, че не е разпродавана колата заради някакъв проблем по мотора или нещо подобно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 кабелите сменихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 16 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 (Редактирано) Не,но ако са повредени кабелите двигателя и със здрава дюза би трябвало да създава проблеми. А просто като сложим здрава дюза на първи цилиндър тя не изкарва много. Идеята ми е че, като сложим тсботеща дюза на първи цилиндър изкарва някакви километри без проблеми и след това се почва с описаните по горе проблеми ако са съсипани кабелите то не би трябвало да заработва. А и как кабелите ще съсипват дюзата ? Редактирано 16 Декември 2014 от marind84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Значи компа я скапва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 някакво друго предложение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 И на мен не ми стана ясно как компа на колата я скапва....При мен имаше нещо такова, но като ми смениха уплътненията на дюзите се оправи... Грешката се местеше с местенето на дюзата на друг цилиндър ..,И пак показанията на проблемната дюза са малко по-лоши от останалите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
phantom_ Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Колата Чипосвана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 проблема го има преди и след чипа а опръстените и т.н. са сменени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Някакво развитие по темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 вече записа грешката . 18074 на първи цилиндър отново .Тази седмица ще местим дюзата на друг цилиндър да видим дали отново ще се премести грешката заедно с дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Освен и кабелите да се сменят... Не знам ако при прекъсване на ел захранването към дадена дюза дали същата може да се скапе или забие и вече прецакана като се сложи и на др цилиндри да дава грешка...Ако има по-запознати да кажат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 може да има проблем в снопа с кабели от екуто до двигателя, или в самото ЕКУ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steff55 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колега,помислете за механичен проблем. Вижте гърбицата на разпределителния вал как е...НОВИ реглажни болтове на дюзата слагате ли? И не на последно място леглото на дюзата в главата как е? Да няма голям ръб и да къса новите о пръстени? Не мисля,че компа може да скапе дюзата по какъвто и да е начин. Реглажа правилен ли е? 180°? Вижте и крепежния болт на дюзата как е. По принцип,задължително се слага нов. Стария често се разтяга (ако е отвиван) и охлабва дюзата,с което рязко нарушава реглажа и правилния и натиск от гърбицата на вала.Ако електрически вс е наред,за друго не се сещам. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване