Jump to content

Повреда на дюза на един и същи цилиндър


marind84

Recommended Posts

Здравейте! Двигателя е ASZ 131 коня ,качен на A4/B6 какво е станало с предишния незнам. Дюзите са ar. Проблема е следния. Почва с леко придрапване на 1800:1900об при студен мотор. С времето проблема се засилва и започва да го прави и при топъл мотор и колата да влиза в авариен режим. Грешката която записва е за ел. проблем не си спомням точния номер. Когато преместим проблемната дюза на друг цилиндър записва същата грешка и там , но когато сложим друга употребявана дюза на 1ви цилиндър след известно време и тя се поврежда. На дюзите сме сменяли о пръстени и т.н. Вече два броя дюзи съм изхвърлил сега почна пак същите номера да прави а тая последната я свалих от ударена кола с идеята, че не е разпродавана колата заради някакъв проблем по мотора или нещо подобно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но ако са повредени кабелите двигателя и със здрава дюза би трябвало да създава проблеми. А просто като сложим здрава дюза на първи цилиндър тя не изкарва много. Идеята ми е че, като сложим тсботеща дюза на първи цилиндър изкарва някакви километри без проблеми и след това се почва с описаните по горе проблеми ако са съсипани кабелите то не би трябвало да заработва. А и как кабелите ще съсипват дюзата ?

Редактирано от marind84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми стана ясно как компа на колата я скапва....

При мен имаше нещо такова, но като ми смениха уплътненията на дюзите се оправи... Грешката се местеше с местенето на дюзата на друг цилиндър ..,

И пак показанията на проблемната дюза са малко по-лоши от останалите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

вече записа грешката . 18074 на първи цилиндър отново .Тази седмица ще местим дюзата на друг цилиндър да видим дали отново ще се премести грешката заедно с дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен и кабелите да се сменят... Не знам ако при прекъсване на ел захранването към дадена дюза дали същата може да се скапе или забие и вече прецакана като се сложи и на др цилиндри да дава грешка...

Ако има по-запознати да кажат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега,помислете за механичен проблем. Вижте гърбицата на разпределителния вал как е...НОВИ реглажни болтове на дюзата слагате ли? И не на последно място леглото на дюзата в главата как е? Да няма голям ръб и да къса новите о пръстени? Не мисля,че компа може да скапе дюзата по какъвто и да е начин. Реглажа правилен ли е? 180°? Вижте и крепежния болт на дюзата как е. По принцип,задължително се слага нов. Стария често се разтяга (ако е отвиван) и охлабва дюзата,с което рязко нарушава реглажа и правилния и натиск от гърбицата на вала.Ако електрически вс е наред,за друго не се сещам. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...