shumy Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте,колата е А4 3.0tdi BKN. Студена работи идеално, не изпушва изобщо, проблема е като загрее- изкарва синкав пушек на празен ход, като се подкара изчиства до следващото спиране на празен ход. Корекциите на дюзите са нормални от -0,5 до 0,5. Като грешка дава ЕГР, вихрови клапи и изгорели подгревни свещи. Според мен дюзите препикават на празен ход. Някакви други идеи? Редактирано 26 Декември 2014 от shumy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Ами няма кой знае колко варианти, но би трябвало да пуши по-скоро сивкаво-бяло, и понамирисва на нафтица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Антифриз да губи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Изключи дебитомера, тогава ЕГР-а спира и виж дали ще пуши пак...Може да пуши от счупен дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EJOT Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Привет По мое мнение "синкавия пушек" на празен ход при загрят двигател е ясен признак за разход на масло през уплътнителите на всмукателните клапани. В този режим двигателя работи като атмосферен- подналягането в колектора е най-високо в сравнение с всички останали режими ,тъй като турбо-компресора не е в режим на нагнетяване поради ниски обороти /и дори оказва леко съпротивление/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Аз не съм виждал дизел от тоя род 2.0/3.0тди да гори масло през гумичките, това не е бензинова кола, че да разбива водачи. Турбото нагнетява и на празен ход и държи маркучите твърди, дори и ЕГР-а да е включен, пак има налягане, което идва от изгорелите газове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
catpat Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Я да събудим малко темата, колеги открихте ли какъв е проблема за тоя пушек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 На един преател му пушеше от турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
catpat Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Just now, catpat написа: Я да събудим малко темата, колеги открихте ли каква е причината за тоя пушек? Как така от турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване