Jump to content

Кoнтакт б3 1.8 NE


BENNET

Recommended Posts

Здравейте колеги вие майка вие татко..
Одеве имах следния проблем : 
Качвам се паля от четвърт местя колата 20 метра,изгасям качвам се да взема бебока и Жена ми , През цялото време юркам жена ми как закъсняваме; Качвам се в колата въртя ключа и не мога да дам на контакт. 
Ток има, всичко работи , Акумулатора ми е нов , вчера минах 200 километра с 5 спирки без проблеми. 

Огледах бушони контакти релета пръсках с контактен спрей това окло 90 минути без никакъв резултат.

Колко е вероятно рязко да си  е отишъл боша ?

Благодаря 

Редактирано от BENNET
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

Този акумулатор върти мога да го карам на стартер. Преди точно 1 седмица го купих.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно да ти се е счупил патронника. Разглоби го, отзад има един чоп, който върти клемореда, често се чупи. Ако не е счупен, пробвай директно с отверка да завъртиш клемореда на контакт и ще разбереш дали там е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изивини е че съм лаик.. Но не разбирам..затова ще обясня аз какво правя. 
Отзад има една букса на клуюча с много клеми, Махам буксата. ПОсле къде да набия отверката да въртя ? :)

Редактирано от BENNET
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което махаш ти, е буксата на клемореда. От теб се иска да махнеш самия клеморед от патрона. Виж това мнение http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=34750&p=456124 и по-точно точки:

....

6. На алуминиежата отливка има две дупки намазани с боя. С много тънка отверка бъркаш в тях и отвиваш винтчетата.
7. Издърпваш паяка (на мен това ми беше повредата) от отливката и ако това най вероятно ти е повредата търсиш нов.

....

 

Разгледай цялата тема, както и тази http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752 , за да ти стане по ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, 
Клемореда е сменен. Не че стария е счупен но все пак го смених. Патрона не съм го сменял защото и като въртя новия клеморед с отверката резултата е пак същия - Не работи. 
Има ли бушони или релета които отговарят за заплаването ? 

 

Редактирано от BENNET
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е изваден на бутон, не го въртя от ключа. От ключа само контакт и въртя с бутона. Фарове мигачи плафон, звуков сигнал за включени фарове. Всичко работи. и стартера върти но няма да запали защото няма контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не е имало пожар в някои от кабелите под волана??? Аз го играх тоя филм на същия мотор и купе. Една вечер си карам и нещо изпуши изпод волана. На другата сутрин слизам да паля и същите симптоми като при теб. Давам на контакт, нищо не свети....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли имобилайзер? При мен беше спекло веднъж релето, което някой неизвестен алармаджия беше поставил на силовия кабел зед таблото. Махнах релето запои кабела и оттогава нямах проблеми с тоците.

На бушонното табло имаш авариен контакт - една медна пластина, пробвай през нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери дали отива ток към бобината и от там към стартера.Два пъти сменям четки на стартера.Последния път спрях да заредя и дотам.Другото е да е по запалителната с-ма.Има ли искра на свещите-Датчик на Хол,комутатор,бобина.Виж къде се къса веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На бушонното табло имаш авариен контакт - една медна пластина, пробвай през нея

 

Намерих я пластината , тя се вади . Как да да дам контакт през нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай плюс от акумулатора през някакъв кабел, без да я вадиш, слушай дали ще цъкне релето. Ако цъкне - натискай стартер, ако не - проблемът е другаде, аз все още залагам на имобилайзер.

 

Също така провери дали имаш ток в запалката - бушнът за нея отговаря и за паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай плюс от акумулатора през някакъв кабел, без да я вадиш, слушай дали ще цъкне релето. Ако цъкне - натискай стартер, ако не - проблемът е другаде, аз все още залагам на имобилайзер.

 

Също така провери дали имаш ток в запалката - бушнът за нея отговаря и за паленето.

Разбрах, Утре ще пробвам пак ако не стане късам всичкикабели и купувам инсталация без аларма.

Търсих днес 40 минути имобилайзер - или няма или аз не намирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадил съм го , още в началото на мъките, извадих целия сноп кабели проверявах свръзки, аларми дърпах псувах (за всеки случай) но засега толкова.

Днес ще гледам да пробвам с пластината какво ще стане. И ще пиша :)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...