SeH

Members
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About SeH

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi А8 D3

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

2,735 profile views
  1. От личен опит: много зависи с какви екстри ти е оборудвана колата, много зависи какви цикли на шофиране правиш (градски, често гасене и палене или редовно пътуване с дълъг цикъл на зареждане). Ако колата ти има печка, keyless, подгреви, караш я повечко градско, те съветвам да вземеш възможно по-голям AGM акумулатор (оптимално 105 ah). В момента съм с Варта Silver 110Ah (не AGM, на няма и 2г.) и не смогва, ако не я карам на дълъг път поне на 3...4 дни. Четейки форума ще попаднеш на различни съвети, някой казва "не ти трябва AGM", почват едни теории и сметки на милиампери и консумации. Истината е че много зависи как си използваш колата. Само въздушното окачване след заключване ти буди няколко пъти модули, за да си провери нивелацията. "Обучението" се свежда до промяна на един символ в серийния номер записан в батери миниджъра (ако новият акумулатор е със същият капацитет и вид), или да си намериш BEM код от акумулатор със същите характеристики (В нета се намират снимки).
  2. Добре го обобщи. За "пестин леа", точно това е изпълнението за бюджета!
  3. Не се хващайте за точната цифра. Работата е за един работен ден, в малките населени места 150-200лв надник, хич не са малко.
  4. За да не съм голословен, ЕТО ти един пример за V8, без да съм се задълбочавал в търсене. ~350лв части + 150лв труд (в на бай Пешо гаража)...
  5. За смяна на вериги и обтегачи на разпределителните валове, двигател не се сваля. За 500лв, могат да ти сменят веригите + обтегачите (ама най-див китайски вариант) с незнаен краен резултат и последващ пробег. Или само да се сменят плъзгачите (бананите) на оригиналните дефазатори.
  6. През тези няколко часа, правиш ли развъртания на ръка през коляновия вал, за да раздвижиш буталата или няма нужда? Какво количество наливаш на един цилиндър?
  7. @kpematop Би ли пояснил процеса с газта в няколко стъпки?
  8. Като за начало пусни адаптация на дроселовата клапа и ако имаш късмет, може и само с това да се оправи.
  9. В темата към която дадох линк е описано по точки как става. В стъпка 5 е описано, че има разлика в буксата и как се решава.
  10. Малко търсене с google... http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=15027 Волана ти би трябвало да е от R8 или някакъв RS*
  11. SeH

    mmi проблем

    Имаш проблем в оптичния кръг на колата. Вероятно някой модул е повреден (навигация, радио, усилвател, телефон и т.н.) или връзките към него. Отиди при човек занимаващ се с това, за да ти я диагностицира с точност и да ти оправи проблема. Ако нямаш познания и техника, не е работа за "пред блока".
  12. Така описан проблем, ми звучи по скоро на луфт в диференциалите от колкото да има проблем със скоростната кутия.
  13. Дисковете не са за ъпдейт на навито, а на MMI и се поставят точно в чейнджъра. Файловете и инструкциите се намират за теглене свободно в нета, както и тук във форума ги има из темите. Въпрос на едноминутно търсене с google...
  14. Така като гледам, разликата е в черните пластмаси, които са за насочване на светлината към бутоните. В алегро ги няма и трябва да ги прехвърлиш от старата платка, а те са споени за платката чрез разтапяне на крачетата им, тоест не си е работа за прехвърляне.
  15. Това се намира в Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/4000327500030.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.7b1f2e0ev44rRo Не съм поръчвал. Ако ти се рискува, може да пробваш.