BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги вие майка вие татко..Одеве имах следния проблем : Качвам се паля от четвърт местя колата 20 метра,изгасям качвам се да взема бебока и Жена ми , През цялото време юркам жена ми как закъсняваме; Качвам се в колата въртя ключа и не мога да дам на контакт. Ток има, всичко работи , Акумулатора ми е нов , вчера минах 200 километра с 5 спирки без проблеми. Огледах бушони контакти релета пръсках с контактен спрей това окло 90 минути без никакъв резултат.Колко е вероятно рязко да си е отишъл боша ?Благодаря Редактирано 29 Декември 2014 от BENNET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 По скоро да е от клемореда на контактния ключ,но все пак пробвай с друг акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Благодаря за бързия отговор.Този акумулатор върти мога да го карам на стартер. Преди точно 1 седмица го купих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Виж и бушоните как са, но не съм сигурен дали от тях може да прави такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Твърде вероятно да ти се е счупил патронника. Разглоби го, отзад има един чоп, който върти клемореда, често се чупи. Ако не е счупен, пробвай директно с отверка да завъртиш клемореда на контакт и ще разбереш дали там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 (Редактирано) Колега изивини е че съм лаик.. Но не разбирам..затова ще обясня аз какво правя. Отзад има една букса на клуюча с много клеми, Махам буксата. ПОсле къде да набия отверката да въртя ? Редактирано 29 Декември 2014 от BENNET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Това което махаш ти, е буксата на клемореда. От теб се иска да махнеш самия клеморед от патрона. Виж това мнение http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=34750&p=456124 и по-точно точки:....6. На алуминиежата отливка има две дупки намазани с боя. С много тънка отверка бъркаш в тях и отвиваш винтчетата.7. Издърпваш паяка (на мен това ми беше повредата) от отливката и ако това най вероятно ти е повредата търсиш нов..... Разгледай цялата тема, както и тази http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752 , за да ти стане по ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 (Редактирано) Така, Клемореда е сменен. Не че стария е счупен но все пак го смених. Патрона не съм го сменял защото и като въртя новия клеморед с отверката резултата е пак същия - Не работи. Има ли бушони или релета които отговарят за заплаването ? Редактирано 29 Декември 2014 от BENNET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Само не разбрах, на стартер върти обаче не може да запали, така ли е? Иначе фарове, мигачи,други консуматори работят ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Стартера е изваден на бутон, не го въртя от ключа. От ключа само контакт и въртя с бутона. Фарове мигачи плафон, звуков сигнал за включени фарове. Всичко работи. и стартера върти но няма да запали защото няма контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Как така работят мигачите като няма контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Авариините работят, Къси дълги светлини и спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Други идеи моля ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Предполагам че проблема може да е в самата запалителна система,има ли ток по свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Няма как да видя понеже не мога да дам на контакт. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 А като врътнеш ключа светят ли ти лампите по таблото? Някак си не мога да разбера същността на проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
youtube Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Колега да не е имало пожар в някои от кабелите под волана??? Аз го играх тоя филм на същия мотор и купе. Една вечер си карам и нещо изпуши изпод волана. На другата сутрин слизам да паля и същите симптоми като при теб. Давам на контакт, нищо не свети.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Колата има ли имобилайзер? При мен беше спекло веднъж релето, което някой неизвестен алармаджия беше поставил на силовия кабел зед таблото. Махнах релето запои кабела и оттогава нямах проблеми с тоците.На бушонното табло имаш авариен контакт - една медна пластина, пробвай през нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 4 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Благодаря Много и на двама Ви. Утре сутрин като съмне слизма да проверя и двата варианта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Замери дали отива ток към бобината и от там към стартера.Два пъти сменям четки на стартера.Последния път спрях да заредя и дотам.Другото е да е по запалителната с-ма.Има ли искра на свещите-Датчик на Хол,комутатор,бобина.Виж къде се къса веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 На бушонното табло имаш авариен контакт - една медна пластина, пробвай през нея Намерих я пластината , тя се вади . Как да да дам контакт през нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Подай плюс от акумулатора през някакъв кабел, без да я вадиш, слушай дали ще цъкне релето. Ако цъкне - натискай стартер, ако не - проблемът е другаде, аз все още залагам на имобилайзер. Също така провери дали имаш ток в запалката - бушнът за нея отговаря и за паленето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Подай плюс от акумулатора през някакъв кабел, без да я вадиш, слушай дали ще цъкне релето. Ако цъкне - натискай стартер, ако не - проблемът е другаде, аз все още залагам на имобилайзер. Също така провери дали имаш ток в запалката - бушнът за нея отговаря и за паленето.Разбрах, Утре ще пробвам пак ако не стане късам всичкикабели и купувам инсталация без аларма.Търсих днес 40 минути имобилайзер - или няма или аз не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Извади таблото (километража и другите уреди) и виж зад него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 6 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 (Редактирано) Извадил съм го , още в началото на мъките, извадих целия сноп кабели проверявах свръзки, аларми дърпах псувах (за всеки случай) но засега толкова. Днес ще гледам да пробвам с пластината какво ще стане. И ще пиша Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване