TomcatF14 Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Здравейте, Вчера ми предстоеше пътуване до Пловдив, но се отказах, поради факта, че чека на антифриза светеше почти постоянно, колата загряваше бавно. Погледнах казанчето на антифриза при работещ двигател и имаше около 50-100мл течност на дъното.При изгасен и студен двигател, върна течност, но не съм сигурен дали това е нормално? Антифриза е сменян преди месец, както и водната помпа (HEPU). Изглежда чист антифриза, без боклуци в него. Възможно ли е да тече от някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 (Редактирано) Нормалното е при студен двигател нивото да е между MIN и MAX на разширителния съд, При загрял двигател е допустимо да е над MAX (нормалното е да се повиши нивото, не да пада).Всичко друго не е нормално и да - разбира се, че може да имаш загуба на антифриз... потенциални места - бол. Закарай я някъде да огледат. Редактирано 1 Януари 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 1 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Задължително. Мислех си, че датчика е проблемен и си пищи, но казанчето е празно при запалена кола.Не съм забелязвал локвички под колата, но ще я закарам тези дни. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Не знам дали при 1.6 е идентично с 1.8 и 1.8т, но ако имаш пластмасов тройник, който се намира на главата, проверете го задължително. При мен точно той се беше цепнал и когато колата е загряла и под налягането в системата изкарваше антифриза почти под формата на пара и поради това е много трудно да се хване от къде го губи. И при мен нямаше локви под колата, но го губеше от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslavp Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 И аз имах подобен проблем преди няколко месеца, долях над половин литър вечерта, на сутринта пак нивото беше паднало и се обадих в сервиза да си запазя час, така и така ми бяха наближили километрите да сменям масло и филтри. Следобед, когато я паркирах в сервиза, ми "изтекоха водите", под колата стана розова локва, оказа се спукан тройник, най-вероятно гореспоменатия от колегата. Нов тройник с работата ми излезе около 40-50 лева, плюс антифриза според зависи колко си изгубил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Къде смени тройника ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване