Jump to content

Светят ми лампите на abs и esp


coca cola

Recommended Posts

не е изолирано да светва абс при проблем с мотора, хората доста се чудят ,когато дойдат за едно а правим друго

пп, обратното е че например при проблем със стоп машинката светва индикация за проблем в мотора,говорим за 4 пинова машинка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам че заради проблем с машинката на стопа свети индикация за проблем в мотора (съответно на 2.5тди - бобинката на таблото), ама съм сигурен че съм изключвал вакууми и грешка за ABS на AFB и AKN не съм виждал... Явно има разлики в различните компютри.  :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно проблема е бил електрически,може да прекъсвал соленоида в електрическата част и съответно не се управлява вакума с който регулира актуатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май се сетих защо е светнал АБС-а,колегата спомена за загуба на мощност,ако проблема е електрически ,ЕКУ-ТО ще го засече  и лампата на подгревните свещи ще светне,не е ел проблема.Колата е загубила мощност ,защото турбото не е дало исканото налагане ,тоест няма вакум,актуатора не работи,екуто не е засекло ел; проблем,остава нарушаване на вакума,съответно ако Н75 наруши вакума постоянно,помпата на вакума няма да смогне със сервото,тоест педала ще стане твърд и колата няма да може да спре,затова и съобщението в АБС-а е да се провери енджин модула,там съобщението трябва да за ниско налягане спрямо исканото,ако има пробив в маркучите на турбото,актуатора ще се стреми да навакса и грешката ще за пренадуване от разликата над 400 мбара..........не знам дали е така ,просто цял ден ме яде логиката на тая грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега да ти кажа от къде тръгнахме, Но ще пусна снимка на това което намерих че не помня къде го намерих (превода е от руски но горе долу се разбира ), Разбрахме че единият клапан не работи, след подмяната му запалихме колата тогава лампите угаснаха, след десетина секунди се чу едно съскане отдолу под казанчето за спирачната течност  и видяхме че маркуча който влиза в сервото издиша оправихме го и него и всичко се нормализира . А колкото до това за абс и есп братята руснаци са направили една подобна тема за този проблем и никой не споменава в проблем в абс и есп а само в мотора.Това е от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако от там ти е съскало ,то по горното е вярно с пълна сила,няма кой да управлява турбото ,възможностите на вакумпомпата не са безгранични

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправял съм няколко клапана от двата типа, ама досега прекъсната бобина на соленоид не ми се беше случвало. Проблемите с тях съм ги описал в темата, която споменах горе. Явно всичко е било от вакуума към сервото. А иначе грешка за пренадуване се записва при работещ вакуум и закъсняло разтоварване, или разбутан актуатор за променливата геометрия.

 

ПС естествено най-вече и от зацапан механизъм на променливата геометрия в турбината.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не можаха да открият проблема - съмняват се в модула на ABS-a. Въпроса е, че става от време на време - мисля че когато колата вдигне повече обороти. Ще трябва да я понапъна и отида при тях, защото в момента на изгасване компа трие историята на грешките.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ги трие,нещо някъде е записано и така описан проблема проверете стойностите на абс-а според леийбълите ,вижте напреженията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчета ако на някой му трябва АБС имам си един работен излишен защото го купих пак се оказа че майстори в Габрово бол,ама повечето с празни глави

ПП - а на единия клапан мембраната вътре е скъсана и не работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте , колеги днес видях че ми е изгорял бушона за подгряването на задното стъкло . И исках да проверя другите как са и съм извадил и този за АБС .После като запалих колата започна да свети лампата за АБСи да мига постоянно удивителният и да пилка.Някакви идеи как да го оправя или трябва да ходя да я закачат на комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...