Jump to content

Динамото зарежда при над 2500 оборота


vasilaki87

Recommended Posts

Здравейте, имам проблеми големи с динамото. Отначало сработваше след форсиране и минаване на 1800 оборота. Набедиха четките. След тяхната смяна, тази граница се измести на 2700 оборота. Замерих го с мултицет и се оказа, че зарежда само когато колата е в обороти, говорч от 2600 на горе, но този дизелак не мога на студен мотор, а и в градски условия да го юркам постоянно. Едни майстори го свалиха(динамото) и го сложиха на някакъв стенд техен и си показва, че си бачка 6-ти номер. Може ли някой да каже, ако не е от динамото, от какво може да не зарежда номарно когато си е на колата - кабели, връзки, букси. Кое да огледам и как да го оправя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свети и след като се изфорсира колата си гасне, но в същото време се вижда как светлината на плафона се услилва и когато се върне на 820 оборота, плафоните започват леко да "линеят" така да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е намерен, ама сега въпроса е как да се оправи. Кабелчетата от динамото до кутията на компютъра са здрави, но от там на татък някъде отиват трябва да се изследва и да се оправят, За сега си замагнитвам динамото ръчно, но след студовете треа да се сваля таблото и да се гледа какво, защо и как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти преди табло да вадиш мериш дали зарежда,колко зарежда с нужните уреди дори преди да вадиш динамото се прави тази работа,тая лампа е само за пунта мара сложена и в много случаи няма нищо общо с реалността,после ако зарежда при запалена кола около 14V,оглеждаш всички връзки +на самото динамо,сигналния кабел и акумулатора дали всичко е стегнато,също и минуса към купето ако всичко е в час и пак не зарежда виж си ремъка дали е обтегнат(ако свири от там започни)ако още не си намерил проблема сваляш динамото и отиваш на друг *майстор*.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами динамото беше сложено на друго ауди и си работи, следователно проблема не е в него. След това проследихме 2-та кабела в буксичка, които излизат от динамото (син с лилаво и тъмно лилав в моя случай) на къде водят. Отиват в друга букса, като от нея продължават 2 сини и отиват в общия сноп с кабели в кутията на компа и там (при мен поне) единият излиза на втора букса. Та тези кабели също са здрави, но колата не иска да си подмагнити динамото. От там си сложих едно двуметрово кабелче с едно копче в купето (кабелчето е закачено на постоянният + на динамото, през копчето и се връща на въпросното синьо-лилаво кабелче, близо до буксата) и като запаля, натискам бутона и лампата си гасне, а динамото си зарежда на 14,1 без консуматори. За сега ще е така, а като се стопли, ще сваляме таблото и ще дирим проблема къде е и как да го оправим. Та това е общо взето, за това питам къде и как отиват кабелите в таблото. Иначе си работи на 6 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

yпроблема не е четки защото ако са четки няма да се възбуди генератора. търси  в инсталацията или на мястото на бутона който си сложил сложи една лампа 1.5 вата и я захрани през контакт 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...