Jump to content

Двигател - проблем с паленето


pe6eto

Recommended Posts

Здравейте,

напоследък Аудито ми (1994г. 150 к.с. Турбо А4 1,8) има проблеми с паленето и днес отворих да видя какво се случва със свещите... оказа се, че всичките са зацапани с масло. Освен това трябва да доливам масло поне 2 пъти в годината, както и преди да загрее добре двигателя пуши доста от аспуха. Някой би ли ме насочил какъв би бил проблема? А интересното е, че двигателя не издава никакви странни звуци и си мърка като котенце...

Редактирано от pe6eto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, и купето е за смяна също, както и Целия двигател....... :stupid:

Я докато не е влетял Великия Енженер с някой уместен снимков мат`риял, да си кажа предположението: сегменти. Маслени.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тов за мслото при свещите е от гарнитура на капака а това че пуши даи главата за пълно опслужване итака на мене ми взеха 275лв 1.8т AJL 180к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли казал къде и какво включваше при теб пълното обслужване, че и аз замислям същото нещо за моя AJL

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........какво се случва със свещите... оказа се, че всичките са зацапани с масло............

 

тов за мслото при свещите е от гарнитура на капака ........ опслужване ............

Я автора напъни още малко и уточни преди оПслужването какво точно им е "зацапано" на свещите, т.е. частта в цилиндрите ли е мазна, или изолатора в леглата на свещите?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбина или вложки на клапаните и само два пъти в годината долива масло явно не се кара много!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност само няколко от свещите са зацапани и то отдолу, където е частта в маслото. Но интересното е, че се оказа, че не съм сменял 2 от свещите от както съм я взел, което ще рече, че вече е минала около 20 хиляди километра, а и свещите са различни! 2 са Bosh с един полюс отдолу и 2 са NGK с по 3 полюса отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...