pe6eto Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Здравейте,напоследък Аудито ми (1994г. 150 к.с. Турбо А4 1,8) има проблеми с паленето и днес отворих да видя какво се случва със свещите... оказа се, че всичките са зацапани с масло. Освен това трябва да доливам масло поне 2 пъти в годината, както и преди да загрее добре двигателя пуши доста от аспуха. Някой би ли ме насочил какъв би бил проблема? А интересното е, че двигателя не издава никакви странни звуци и си мърка като котенце... Редактирано 28 Януари 2015 от pe6eto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minoan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Колега май е тръгнал към основен ремонт ако е така проблема е много голям жив и здрав даси ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 здравей колега проблема може да е и от заминала гарнитура на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Аха, и купето е за смяна също, както и Целия двигател....... Я докато не е влетял Великия Енженер с някой уместен снимков мат`риял, да си кажа предположението: сегменти. Маслени. Редактирано 28 Януари 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asen Qnkov Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 тов за мслото при свещите е от гарнитура на капака а това че пуши даи главата за пълно опслужване итака на мене ми взеха 275лв 1.8т AJL 180к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Колега би ли казал къде и какво включваше при теб пълното обслужване, че и аз замислям същото нещо за моя AJL Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) ........какво се случва със свещите... оказа се, че всичките са зацапани с масло............ тов за мслото при свещите е от гарнитура на капака ........ опслужване ............Я автора напъни още малко и уточни преди оПслужването какво точно им е "зацапано" на свещите, т.е. частта в цилиндрите ли е мазна, или изолатора в леглата на свещите? Редактирано 28 Януари 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asen Qnkov Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 абсулютно всичко става чисто нова на хладилника софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Турбина или вложки на клапаните и само два пъти в годината долива масло явно не се кара много!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6eto Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Всъщност само няколко от свещите са зацапани и то отдолу, където е частта в маслото. Но интересното е, че се оказа, че не съм сменял 2 от свещите от както съм я взел, което ще рече, че вече е минала около 20 хиляди километра, а и свещите са различни! 2 са Bosh с един полюс отдолу и 2 са NGK с по 3 полюса отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване