KCV Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 ...*APH (VIN 1C-1-408 000 forward)--150--282cc--3bar--06A906031A... Нищо лично, но тоя дето го е писал е объркал една буква ( а тя е доста важна все пак ).Та истинската буква трябва да е J, и тогава номера ще стане така - 06A906031J,което е съвсем друго. А относно дюзите на AGN-а, то те ( 06A906031А ) са SIEMENS и за тях инфото е малко оскъдно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Вие хубаво изяснихте нещата за AGU-то Лошото е, че на мен никой не ми дава отговор или информацията която ми трябва е строго секретна, понеже съм сигурен, че във форума има доста хора, който карат правени тръцове или са минали вече по тоя път...Накрая явно ще е по метода проба-грешка и т.н. И аз така си мисля, че трябва да пробваш. Аз замених Siemens-Dekka които са оригиналните на фокус 1.6 със оригиналните от агу-то (.....464) и стана перфектно. Ако искаш напиши номера по бош на инжекторите, които са стокови за колата ти, и утре като се прибера, ще ти пейстна инфото от една много подробна таблица, със абсолютно всички параметри на инжекторите на бош. За Сименс, обаче нямам нищо като данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gtx42r Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Здрасти момчета!При сваляне на всмукателния колектор и при слагането яко ли трябва да се затягат болтовете? 1.8Тъ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Ето ТУК има иформация за повечето инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zare Публикувано 5 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2015 Здравейте, и аз имам въпрос ще може ли да сложа дюзи от С3(БАМ) на 1.8т ( BJX) без да се преправя или направо цяла рейка с регулатор ?Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване