veni72 Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 С гордост мога да заявя,че проектът е завършен и че съм доволен от резултата.За тези,които се интересуват ще се опитам да опиша процедурата по осъществяването му. Както можете да видите и в по-горните постове,трябваха ми специални крушки с по една бяла и жълта светлина заедно.За съжаление такива крушки много трудно се намират,наложи се да ги поръчвам от Китай,но усилията и чакането си струваше.Освен това ми трябваха и фасунки от типа BAY 15d,които се намират лесно,понеже се използват и в автомобилите,при които габаритът и стопът са в едно.Също така е необходим и модул за дневни светлини,който да ги включва при даване на контакт и да ги изключва при габарити и къси светлини.Има различни видове модули,аз се спрях на този: http://www.ebay.de/itm/400518752532?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Първо се свалят и двата фара: Монтирах модулът на пластмасата около резервоарчето за хидравличната течност.Там ми се стори най удачно. Както се вижда от двете страни на модула излизат кабели.От едната страна са два по два,които са дневните светлини,а от другата са един червен,един черен и един бял.Червеният се закача на плюс след контакт.Може да се вземе от много места,аз имах изкаран кабел от ECU-то и използвах него.Черният е маса,а белият се закача към плюсовия кабел на габаритите. Забравих да спомена,че за да не мигат мигачите бързо и за да не дава грешка за изгоряла крушка при по-новите модели се слага и 6-омово съпротивление 50 вата,което се свързва към плюса и минуса на мигача.Кабелите от модула за дневните светлини се свързват съответно:червеният към плюса на втората светлина на новата фасунка и черният-към маса. Резултатът е следния: При подаване на контакт мигачите светват в бяло(дневни светлини).При подаване на който и да е мигач,съответния започва да си мига както обикновено,като бялата светлина изгася.При включване на габарити или къси светлини(дневните светлини изгасват. [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Това е! Надявам се проектът да ви е харесал и ако имате нужда от информация,съвет или каквато и да е помощ,винаги съм насреща и ще помагам с каквото мога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Съжалявам че пиша в темата на колегата,ама виждам че ги разбирате работите.Моят ляв мигач мига много бързо все едно е изгоряла крушка,десният си е ок.Изгоряла крушка няма,ватовете са както на десният мигач,а мига доста нервно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 А крушките какви са?Обикновени или диодни? Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 (Редактирано) Много ми хареса колега . Все се чудех и аз как да го "измисля" , да стои добре , да върши работа и да не е като "принадена" . Поради тази причина и досега не съм си сложил и ДРЛ , не ми харесва идеята да е на дългите . Но в този вариант да е в мигачите Просто е блестящо ! Евала ! На същият принцип ще стане и в А6 Ц5 . Много благодарности за темата !Аз лично бих добавил , сноповете кабели да се подпъхнат в подходяща термосвиваема шлауфка , така ще стои хем по-естетично ( навсякъде черно ) , хем и имат доп.защита с/у претъркване . Редактирано 27 Февруари 2015 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Браво на колегата за труда, изглежда добре, само не знам дали ушевите няма да се заяждат, дано не. Моите габарити са на подобен принцип, че нали е американче. Чудел съм се дали ако карам на габарит, двата мигача светят оранжево и са с две намотки крушките, при мигач си свети е да и мига втората намотка силно могат да ми се заяждат боклуците...Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Само на мен ли ми се струва или светлината е доста слаба и при слънце няма да се забележи изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Това все пак е само една крушка,при това диодна,а не халогенна...въпреки това мисля,че свети достатъчно силно.Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 На тази снимка вече се забелязва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snoop Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Как става номера като се включи мигачът да изгасва бялата светлина,от мудула за дневни светлини или самите крушки са на този принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 От самите крушки е.Аз се притеснявах,че ще трябва да слагам допълнителен модул,но самите крушки така са направени,че двете светлини немогат да светят заедно. Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) На етап поръчки съм , искам само да попитам за малко разяснения относно изборът на самите крушки . Същият търговец предлага и в Ибей продуктите си , загледах се по http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-80W-Dual-Color-White-Yellow-1157-S25-CREE-Switchback-Auto-Car-LED-Lamp-Bulb-/261597647536?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3ce86f52b0не ми става ясно, какво точно им е 80 "ватовото" ? По-силна/мощна бяла светлина спрямо твоите ли , или ...И дали са добър избор тези или да се насоча към 50 "ватовите" http://www.ebay.co.uk/itm/2PCS-Dual-Color-White-Yellow-1157-S25-50W-Switchback-CREE-LED-Car-Light-Bulb-/251649446469?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a9779d245 Редактирано 31 Март 2015 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Тези от ибей са по-хубави,ама много скъпи... http://www.aliexpress.com/item/2PCS-Dual-Color-White-Amber-1157-S25-80W-CREE-LED-Switchback-Turn-Signal-Light/2022075473.html Освен това незнам на каква кола ще ги слагаш,но на мен самите крушки ми дойдоха малко дълги и опираха отпред.Виж тук или в там,където съм описал проекта подробно как съм решил проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ами на две коли , едната е А4 Б5 фейс , другата А6 Ц5 99-та т.е. преди фейса . Имам усещането, че тези по-мощните ще са и по-дълги спрямо по-слабите .А за качеството , по кое съдиш, че точно ибейските са по-добри ? Аз ли не им виждам разликите, така на снимки поне не откривам никакви ....И кое точно им е по-скъпото също , те са на една цена като смятам . И на двете места са по 67-8 кинта чифта . Аз си мисля, че са на един и същи търговец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) В смисъл тези,които ти си си харесал са по-хубави понеже са по-мощни и според мен ще светят по-добре,особено при мигача.За цената си прав,че чак такава разлика няма...Аз навремето само тези успях да намеря и затова и тях сложих.Тези,които ти си харесал имат допълнителен диод за оранжевата светлина и мигачът ще се вижда по-добре при слънце.Мисля,че и бялата светлина е по-силна,но не съм сигурен... Редактирано 1 Април 2015 от veni72 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Тъкмо поразгледах по диагонал темата ти колега . Не мернах какво си правил заради дължината на крушката Разгледах снимката също , видях и , че има доп. принадена част в бяло , ама.... Редактирано 1 Април 2015 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Виж тази снимка: Оригиналната фасунка на Б5 е дълбока и самата крушка влиза доста навътре,докато новата фасунка за две светлини е плитка.На снимката черното е новата фасунка,а бялото е старата(оригинална) фасунка,на която изрязах задната част и стана нещо като втулка или дебела шайба и така крушката не опира отпред в стъклото.При теб може да е различно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ясно . При едната ми кола няма начин да е по-различно отколкото при теб , просто тя е същата кола. При А6 Ц5 е малко по-различно , там ако ще като кремвирш да е дълга крушката, ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) От чисто любопитство...колега докъде стигна ти с проекта? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване