Jump to content

Мигачи и дневни светлини заедно...


veni72

Recommended Posts

С гордост мога да заявя,че проектът е завършен и че съм доволен от резултата.За тези,които се интересуват ще се опитам да опиша процедурата по осъществяването му.

Както можете да видите и в по-горните постове,трябваха ми специални крушки с по една бяла и жълта светлина заедно.За съжаление такива крушки много трудно се намират,наложи се да ги поръчвам от Китай,но усилията и чакането си струваше.Освен това ми трябваха и фасунки от типа BAY 15d,които се намират лесно,понеже се използват и в автомобилите,при които габаритът и стопът са в едно.Също така е необходим и модул за дневни светлини,който да ги включва при даване на контакт и да ги изключва при габарити и къси светлини.Има различни видове модули,аз се спрях на този:

http://www.ebay.de/itm/400518752532?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

1e670d393274129.jpg

Първо се свалят и двата фара:

22fc69393275061.jpg 4b5650393275082.jpg b6265b393275093.jpg

Монтирах модулът на пластмасата около резервоарчето за хидравличната течност.Там ми се стори най удачно.

3aec4f393275417.jpg 10e2e6393275433.jpg

Както се вижда от двете страни на модула излизат кабели.От едната страна са два по два,които са дневните светлини,а от другата са един червен,един черен и един бял.Червеният се закача на плюс след контакт.Може да се вземе от много места,аз имах изкаран кабел от ECU-то и използвах него.Черният е маса,а белият се закача към плюсовия кабел на габаритите.

151a88393276533.jpg cc87e4393276609.jpg

Забравих да спомена,че за да не мигат мигачите бързо и за да не дава грешка за изгоряла крушка при по-новите модели се слага и 6-омово съпротивление 50 вата,което се свързва към плюса и минуса на мигача.Кабелите от модула за дневните светлини се свързват съответно:червеният към плюса на втората светлина на новата фасунка и черният-към маса.

17be66393277568.jpg a99bb9393277583.jpg ec0515393277596.jpg f97e42393277608.jpg b96242393277623.jpg 9f2ef4393277633.jpg 98a79d393277645.jpg ccab23393277659.jpg 787103393277679.jpg cfd329393277686.jpg c5a0c8393277706.jpg 3807bb393277717.jpg ae9dd8393277728.jpg e93b24393277739.jpg 114ce3393277745.jpg

Резултатът е следния:

При подаване на контакт мигачите светват в бяло(дневни светлини).При подаване на който и да е мигач,съответния започва да си мига както обикновено,като бялата светлина изгася.При включване на габарити или къси светлини(дневните светлини изгасват.

559ced393278514.jpg

[bBvideo 560,340]

[/bBvideo]

Това е!

Надявам се проектът да ви е харесал и ако имате нужда от информация,съвет или каквато и да е помощ,винаги съм насреща и ще помагам с каквото мога...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че пиша в темата на колегата,ама виждам че ги разбирате работите.Моят ляв мигач мига много бързо все едно е изгоряла крушка,десният си е ок.Изгоряла крушка няма,ватовете са както на десният мигач,а мига доста нервно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми хареса колега . Все се чудех и аз как да го "измисля" , да стои добре , да върши работа и да не е като "принадена"  . Поради тази причина и досега не съм си сложил и ДРЛ , не ми харесва идеята да е на дългите . Но в този вариант да е в мигачите :flehan:  Просто е блестящо ! Евала ! На същият принцип ще стане и в А6 Ц5 . Много благодарности за темата !

Аз лично бих добавил , сноповете кабели да се подпъхнат в подходяща термосвиваема шлауфка , така ще стои хем по-естетично ( навсякъде черно ) , хем и имат доп.защита с/у претъркване .

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Браво на колегата за труда, изглежда добре, само не знам дали ушевите няма да се заяждат, дано не. Моите габарити са на подобен принцип, че нали е американче. Чудел съм се дали ако карам на габарит, двата мигача светят оранжево и са с две намотки крушките, при мигач си свети е да и мига втората намотка силно могат да ми се заяждат боклуците...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това все пак е само една крушка,при това диодна,а не халогенна...въпреки това мисля,че свети достатъчно силно.

5f10a7eaf5a701c829269514052cd8ec.jpg

Sent from my LT25i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става номера като се включи мигачът да изгасва бялата светлина,от мудула за дневни светлини  или самите крушки са на този принцип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самите крушки е.Аз се притеснявах,че ще трябва да слагам допълнителен модул,но самите крушки така са направени,че двете светлини немогат да светят заедно.

Sent from my LT25i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На етап поръчки съм , искам само да попитам за малко разяснения относно изборът на самите крушки . Същият търговец предлага и в Ибей продуктите си , загледах се по http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-80W-Dual-Color-White-Yellow-1157-S25-CREE-Switchback-Auto-Car-LED-Lamp-Bulb-/261597647536?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3ce86f52b0не ми става ясно, какво точно им е 80 "ватовото" ? По-силна/мощна бяла светлина спрямо твоите ли , или ...И дали са добър избор тези или да се насоча към 50 "ватовите" http://www.ebay.co.uk/itm/2PCS-Dual-Color-White-Yellow-1157-S25-50W-Switchback-CREE-LED-Car-Light-Bulb-/251649446469?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a9779d245

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от ибей са по-хубави,ама много скъпи...

 

http://www.aliexpress.com/item/2PCS-Dual-Color-White-Amber-1157-S25-80W-CREE-LED-Switchback-Turn-Signal-Light/2022075473.html

Освен това незнам на каква кола ще ги слагаш,но на мен самите крушки ми дойдоха малко дълги и опираха отпред.Виж тук или в там,където съм описал проекта подробно как съм решил проблема!

a99bb9393277583.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на две коли , едната е А4 Б5 фейс , другата А6 Ц5 99-та т.е. преди фейса . Имам усещането, че тези по-мощните ще са и по-дълги спрямо по-слабите .

А за качеството , по кое съдиш, че точно ибейските са по-добри ? Аз ли не им виждам разликите, така на снимки поне не откривам никакви ....И кое точно им е по-скъпото също , те са на една цена като смятам . И на двете места са по 67-8 кинта чифта . Аз си мисля, че са на един и същи търговец :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В смисъл тези,които ти си си харесал са по-хубави понеже са по-мощни и според мен ще светят по-добре,особено при мигача.За цената си прав,че чак такава разлика няма...Аз навремето само тези успях да намеря и затова и тях сложих.Тези,които ти си харесал имат допълнителен диод за оранжевата светлина и мигачът ще се вижда по-добре при слънце.Мисля,че и бялата светлина е по-силна,но не съм сигурен...

Редактирано от veni72
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо поразгледах по диагонал темата ти колега . Не мернах какво си правил заради дължината на крушката :blush: Разгледах снимката също , видях и , че има доп. принадена част в бяло , ама....

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази снимка:

a99bb9393277583.jpg

Оригиналната фасунка на Б5 е дълбока и самата крушка влиза доста навътре,докато новата фасунка за две светлини е плитка.На снимката черното е новата фасунка,а бялото е старата(оригинална) фасунка,на която изрязах задната част и стана нещо като втулка или дебела шайба и така крушката не опира отпред в стъклото.При теб може да е различно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно . При едната ми кола няма начин да е по-различно отколкото при теб , просто тя е същата кола. При А6 Ц5 е малко по-различно , там ако ще като кремвирш да е дълга крушката, ще стане :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

От чисто любопитство...колега докъде стигна ти с проекта?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...