Jump to content

Проблем с тоците по Audi 100 C3 2.3


Daniel Velkov

Recommended Posts

Здравейте, влезнал съм в един прекрасен филм с тоците около запалването. Първоначално имах проблем с бобината. Смених я, след време пак отказа => пак смяна. Един ден, колата угасна в движение и повече няма палене. Пробвах с друга бобина но пак не стана. Извадих централния запалителен кабел, който излиза от бобината и влиза в разпределителната капачка. Няма искра от кабела => няма как и да запали. Следващото предполагаемо нещо което смених беше комутатора. При смяна запали за момент и сама си изгасна (въпреки че се опитах да спася положението с подаване на газ). От този момент натам няма никакво палене. Познанията ми като цяло до тук се изчерпват. Няма ток при положение, че бобината, комутатора и кабела са нови. Много ще съм благодарен за всеки съвет, като въпростите ми са: Има ли възможност някое реле да е заминало и да не се подава ток към комутатора? Какви други възможности би имало да не се възпроизвежда ток.

 

Благодаря и хубав ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той няма такъв датчик - с мех. инжекцион е.

Към автора:

Виж дали има +12В на бобината докато въртиш на стартер - ако няма виновник ще е клемореда. Ако има +12В на бобината докато въртиш на стартер закачи на другия й край (там където е свързан комутатора) една пробна лампа и виж дали „мига”, докато въртиш на стартер. Ако не мига значи проблема може да е в датчика на Хол, който е монтиран в делкото или отново Комутатора. Друг вариант е алармата (ако имаш) дали не е направена да блокира запалването? Свали капачката на делкото и виж дали се върти палеца докато въртиш на стартер - може да си скъсал ангренажен ремък. Огледай много добре дали ангренажния ремък е на белези.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Алармата не я ползвам от година и си я паркирам само на централно заключване. Ще проверя клемореда, тъй като съм на 99% сигурен че е нещо преди бобината. :) За ангренажния ремък ми се струва доста сериозно, принципно мисля че е на 2 години и не би трябвало да има грижи с него :)

Редактирано от Daniel Velkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам на доста места се свалят кори, волан и таблото с уредите. Имате ли информация дали е аналогично на конкретния модел? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбирам въпроса, каква е целта и за кои кори става въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е как да стигна до клемореда. Както съм писал по-горе, мисля че от него е проблема. Разтърсих се по форума и хората свалят волана и тн. Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда се сваля лесно, но първо трябва да си сигурен, че е от него - трябва да си замерил, че няма +12В на бобината, когато не иска да пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
 

Здравей, колега. Рових се из форума и видях че си имал същия проблем, който имам аз сега-КЛЕМОРЕД. Замерих всичко след бобината, но няма проблем, за това предположих по това, което изчетох, че е въпросния клеморед. Видях, че си го сменил и всичко се е оправило. Би ли оказал съдействие по подробно как точно се случва това. Не съм мног нааясно, за съжаление.

1. Къде точно се намира това нещо "клеморед"?

2. Как се сменя/ по-подробничко, че си го правя сам за сефте :huh: /

3. Каква роля играе?

 

Ще ти бъда благодарен за оказаното съдействие!

 

Поздрави,

Иван

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Клеморедът е ел частта зад патрона на запалителния ключ и изглежда ето така :  

KLEMORED%20AUDI-640x500.jpg

2.Сменя се като се свали таблото с уредите и с малка отвертка развиеш два винта (шпилки) които съединяват алуминиевия корпус на патрона и клемореда. След като ги развиеш, издърпваш леко и си готов - слагаш кабелите на новия и всичко обратно по местата.

 

3. Предполагам вече си се досетил за какво служи :).

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...