Daniel Velkov Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Здравейте, влезнал съм в един прекрасен филм с тоците около запалването. Първоначално имах проблем с бобината. Смених я, след време пак отказа => пак смяна. Един ден, колата угасна в движение и повече няма палене. Пробвах с друга бобина но пак не стана. Извадих централния запалителен кабел, който излиза от бобината и влиза в разпределителната капачка. Няма искра от кабела => няма как и да запали. Следващото предполагаемо нещо което смених беше комутатора. При смяна запали за момент и сама си изгасна (въпреки че се опитах да спася положението с подаване на газ). От този момент натам няма никакво палене. Познанията ми като цяло до тук се изчерпват. Няма ток при положение, че бобината, комутатора и кабела са нови. Много ще съм благодарен за всеки съвет, като въпростите ми са: Има ли възможност някое реле да е заминало и да не се подава ток към комутатора? Какви други възможности би имало да не се възпроизвежда ток. Благодаря и хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Датчик горна мъртва точка? Редактирано 9 Февруари 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Той няма такъв датчик - с мех. инжекцион е.Към автора:Виж дали има +12В на бобината докато въртиш на стартер - ако няма виновник ще е клемореда. Ако има +12В на бобината докато въртиш на стартер закачи на другия й край (там където е свързан комутатора) една пробна лампа и виж дали „мига”, докато въртиш на стартер. Ако не мига значи проблема може да е в датчика на Хол, който е монтиран в делкото или отново Комутатора. Друг вариант е алармата (ако имаш) дали не е направена да блокира запалването? Свали капачката на делкото и виж дали се върти палеца докато въртиш на стартер - може да си скъсал ангренажен ремък. Огледай много добре дали ангренажния ремък е на белези. Редактирано 9 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Velkov Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Благодаря за отговорите. Алармата не я ползвам от година и си я паркирам само на централно заключване. Ще проверя клемореда, тъй като съм на 99% сигурен че е нещо преди бобината. За ангренажния ремък ми се струва доста сериозно, принципно мисля че е на 2 години и не би трябвало да има грижи с него Редактирано 9 Февруари 2015 от Daniel Velkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Velkov Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Като гледам на доста места се свалят кори, волан и таблото с уредите. Имате ли информация дали е аналогично на конкретния модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Нещо не разбирам въпроса, каква е целта и за кои кори става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Velkov Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Въпроса е как да стигна до клемореда. Както съм писал по-горе, мисля че от него е проблема. Разтърсих се по форума и хората свалят волана и тн. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Клемореда се сваля лесно, но първо трябва да си сигурен, че е от него - трябва да си замерил, че няма +12В на бобината, когато не иска да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Velkov Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Смених клемореда и както се казва, всичко е ток вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван84 Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Здравей, колега. Рових се из форума и видях че си имал същия проблем, който имам аз сега-КЛЕМОРЕД. Замерих всичко след бобината, но няма проблем, за това предположих по това, което изчетох, че е въпросния клеморед. Видях, че си го сменил и всичко се е оправило. Би ли оказал съдействие по подробно как точно се случва това. Не съм мног нааясно, за съжаление.1. Къде точно се намира това нещо "клеморед"?2. Как се сменя/ по-подробничко, че си го правя сам за сефте /3. Каква роля играе? Ще ти бъда благодарен за оказаното съдействие! Поздрави,Иван Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 1. Клеморедът е ел частта зад патрона на запалителния ключ и изглежда ето така : 2.Сменя се като се свали таблото с уредите и с малка отвертка развиеш два винта (шпилки) които съединяват алуминиевия корпус на патрона и клемореда. След като ги развиеш, издърпваш леко и си готов - слагаш кабелите на новия и всичко обратно по местата. 3. Предполагам вече си се досетил за какво служи . Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване