Zahari_Hristov Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Пускам тази тема с надеждата някой да ми помогне,че ми писна от хора които се наричат майстори на коли! Относно колата: Ауди 80 1.6 авант БЕЗ газ година 1997г. Много харесвам колата но имам доста големи проблеми с нея от извесно време.Вкарах я в сервиз УЖ бяха отстранили проблема , но уви пак се появи.Относно проблема сутрин колата пали след около 5 - 10 минути въртене на стартер,докато се опитвам да я запаля се усеща силна миризма на бензин! След като запали и я карам примерно спирам някъде колата вече е ЗАГРЯЛА, качвам се и тръгвам да паля колата,отново много трудно запалва с претрисане докато изравни обаротите.Дори по някой път докато се опитвам да запаля се чуват , но не всеки път леки детонациий от към генерацията! Ако може някои да ме напъти какво да гледам за да си отстраня проблема! Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Много неща може да са....а какво са ти бутали в сервиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zahari_Hristov Публикувано 11 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Кабели и свещи + стандарно обслужване! Поне това знам!Тъй като ми казаха че трудното палене било от това но уви! Пропуснал съм да напиша към проблема, че преди седмица свалих свещите за проверка,тъй като докато отивах на робота колата внезапно докато я карах на 5 изгуби мощност и така продължи да глъхне през целия път! Ту отпушваше, ту глъхнеше! Та след като свалих слещите всичките 4 - ри бяха почернели и омаслени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 На 99.9% съм сигурен че ти е заминал температурния датчик.И показва -40 , компютъра леее бензин като за -40 градуса ,а на вън е примерно -5 (както тази сутрин)Ако имаш повишен разход (повече от 12 градско), колата пуши черно като даваш газ и свещите са черни. Сменявай датчика ,но все пак е хубаво една диагностика да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zahari_Hristov Публикувано 11 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 (Редактирано) На датчика който показва на таблото /като загрее отчита нормална работна температура/,относно дима той е бял , но не и черен , но постоянен независимо колко е топло навън! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 За другия датчик,става въпрос,който си говори с еку-то.Sent from my хуйуей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zahari_Hristov Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Ясно, мерси! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Датчика за таблото е сив.ЕКУ-то ползва син. Ето ги неговите стойности - може да го замериш с мултицет. Важно е какви стойности дава на студен и загрят двигател.0 C 5 - 6 kOm20 C 2,25 - 3 kOm30 C 1,5 - 2 kOm40 C 1 - 1,5 kOm60 C 550 - 675 Om80 C 275 - 375 Om100 C 175 - 225 OmДанните намерих в тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartp Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Колите с този двигател се движат на магия.Провери си капачката на делкото - много често нагарят и сдават багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване