Jump to content

Ауди 80 1.6 авант


Zahari_Hristov

Recommended Posts

Пускам тази тема с надеждата някой да ми помогне,че ми писна от хора които се наричат майстори на коли!

 

Относно колата: Ауди 80 1.6 авант БЕЗ газ година 1997г.

 

Много харесвам колата но имам доста големи проблеми с нея от извесно време.Вкарах я в сервиз УЖ бяха отстранили проблема , но уви пак се появи.Относно проблема сутрин колата пали след около 5 - 10 минути въртене на стартер,докато се опитвам да  я запаля се усеща силна миризма на бензин! След като запали и  я карам примерно спирам някъде колата вече е ЗАГРЯЛА, качвам се и тръгвам да паля колата,отново много трудно запалва с претрисане докато изравни обаротите.Дори по някой път докато се опитвам да запаля се чуват , но не всеки път леки детонациий от към генерацията!

 

Ако може някои да ме напъти какво да гледам за да си отстраня проблема!

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели и свещи + стандарно обслужване! Поне това знам!Тъй като ми казаха че трудното палене било от това но уви!



 Пропуснал съм да напиша към проблема, че преди седмица свалих свещите за проверка,тъй като докато отивах на робота колата внезапно докато я карах на 5 изгуби мощност и така продължи да глъхне през целия път! Ту отпушваше, ту глъхнеше! Та след като свалих слещите всичките 4 - ри бяха почернели и омаслени!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 99.9% съм сигурен че ти е заминал температурния датчик.И показва -40 , компютъра леее бензин като за -40 градуса ,а на вън е примерно -5 (както тази сутрин)

Ако имаш повишен разход (повече от 12 градско), колата пуши черно като даваш газ и свещите са черни. Сменявай датчика ,но все пак е хубаво една диагностика да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На датчика който показва на таблото /като загрее отчита нормална работна температура/,относно дима той е бял , но не и черен , но постоянен независимо колко е топло навън!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за таблото е сив.

ЕКУ-то ползва син. Ето ги неговите стойности - може да го замериш с мултицет. Важно е какви стойности дава на студен и загрят двигател.

0 C 5 - 6 kOm
20 C 2,25 - 3 kOm
30 C 1,5 - 2 kOm
40 C 1 - 1,5 kOm
60 C 550 - 675 Om
80 C 275 - 375 Om
100 C 175 - 225 Om

Данните намерих в тази тема:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колите с този двигател се движат на магия.

Провери си капачката на делкото - много често нагарят и сдават багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...