Данаил Петров Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Здравейте,искам да Ви попитам , знаете ли дали пепелника , запалката и джапката са на един бушон? Защото при мен и 3те не светят , а като се замисля преди време ми бяха изгорили комфорт системата , и може и някои бушон да е заминал ... та знаете ли как са свързани ? (тъй като ми звучи логично да са на 1 бушон)Предварително Ви благодаря!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Еми прегледай бушоните де.Погледни 3 и 4-ти най вече ако не искаш да вадиш другите.Но най-вероятно сати изгурели кришките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 26 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Еми прегледай бушоните де.Погледни 3 и 4-ти най вече ако не искаш да вадиш другите.Но най-вероятно сати изгурели кришките.Абе , бушоните колкото и да ги гледам , няма да видя кой за къде е :hilezh: Между другото на старата си вектра имах детайлна информация за всеки бушон , изобразена на пластмасовия капак който се сваля за достъпа до тях. Защо и от АУДИ не са се постарали за тази "екстра"? Значи все пак , няма да се размина само с бушонче ... така ли мислиш?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 На капака на бушоните е трябвало да имаш картонче с номерата и кой за какво е ама явно е дало фира.А ина4е 3-тия е за жапката със сигирност (и др.работи сигурно).Но доколкото си спомням за запалката е от делен бушон мисля 33 беше.Успех и несе плаши най много някоя крушка дати трябва,тази в жапката се сваля много лесно с малка отверчица,провери здрава ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Жабката ,осветлението на пепелни и очертанието на запалката са към габаритите.Запалката си е на отделен бушон.Ако неможеш се оправим ми пиши ЛС,да ти дам превода на бушоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 27 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 Всичко е под контрол Голяма сила сме с колегата HimikaОказа се че проблема в действителност беше в крушките. Тази на пепелника беше изгоряла , а другата от джапката не правеше хубав контакт. Побългарихме ги и двете , и сега всичко е наред Това което ми прави впечатление обаче е ,че тази крушка която сложих на пепелника (която е обща и за запалката) свети много слабо? Или може би светловодите са замърсени?! незнам ... довечера ще видя как ще е в тъмното или другия вариянт е да съм купил по-слаба крушка ... незнам . Абе важното е че светнаха Благодаря на всички отзовали се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 27 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 Радвам се,че поне малко помогнахме.Успех и без аварйно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hadzhi Публикувано 4 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 За да не пускам нова тема, да Ви питам колеги, каква е техниката за смяна на крушка в жабката, че и моята е за смяна ама като не знам как да махна стъкълцето и ме е страх да не го ботулясам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 4 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 първо вадиш единия край,с надигане с малка отверка или с пръсти ако можеш,после сам излиза и другия край.Нататък сам ще разбереш.Сглобяването е по обратната процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hadzhi Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Мерси колега, ще се пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts