koleto100 Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,От няколко сутрини, понеже съм от Пловдив температурите са около и под нулата, установих че педала на спирачката ми е по твърд от обикновенно. Иначе си спира колата нормално. Като поработи и загрее до към 60-70 градуса педала си става мек и само при докосване реагира спирачната система, което е нормално....Според вас от какво може да е това, възможно ли е да е от спирачната течност? Не съм я сменял, купих колата преди една година, а преди това кога е сменяна незнам.... Редактирано 18 Февруари 2015 от koleto100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Въздух в системата...Прегледай нивото на спирачната течност и най-вече задни спирачни маркучи ако има теч по апаратите значи маркучите са за смянаАз минах през същият филм и тогава ме плашеха за тандем помпа знам че тия беше сменял така че залагам на маркучитеДругият вариант е да губиш вакум от някъде пак маркуч и тн... Редактирано 18 Февруари 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koleto100 Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Само при ниски външни температури се наблюдава, все едно че спирачната течност се втъвърдява и неможе да циркулира...възможно ли е да се натрупва конденз в нея и от там да се влошават свойствата и.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Възможно е сервото ти да е пълно с вода която да става на лед при ниски температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koleto100 Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Тази вода може ли да се извади? Какви са вариантите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Колега много хубаво източване на цялата система и после обезвъздушаване и наливане на нова течност само че не на ръка а на стенд. Стенда налива новата течност и същевременно прави вакуум и изсмуква останалия въздух.Така със сигурност няма да има нито вода нито въздух. Преди това преглед на всички счирачни маркучи и системата като цяло. Редактирано 18 Февруари 2015 от theshatter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 При мен става твърд когато не я паля няколко часа. Като запаля се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Аз имах същия проблем на а6. Смених предни накладки и спирачната течност но проблема си остана, след това смених 3-4 маркъчлета за вакуума и всичко се оправи след това, може да погледнеш някъде да нямаш износени или прегорели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георги - чоко Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Колега сервото ти е заминало иди при любо в горубляне ще ти обесни човека всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване