gafcata Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Здравейте,отскоро съм собственик на б6 2001 1.9 AWX мотор. Това ми е първото ауди. Има разни забележки и болежки , които тепърва оправям . Имам няколко въпроси свързани с колата: -Не духа от средните духалки.Също ми се струва, струята въздух трябва да е по-силна от другите духалки. Преглеждах филтъра , пробвах без него как ще е ... Само за пробата , но пак същата работа.-Показва, че маслото е на минимум. На щеката е между средата и макса. Предполагам, че е датчика, но не съм сигурен.-Предишният собственик ме предупреди, че карето било тръгнало. Аз не усешам нещо, с изключение , че има едно цъкане всеки път когато волана минава през средното му положение.-Някой пробвал ли е с лепенките от ибей да си оправи бутончетата на кламатроника.-Шофьорското стъкло нещо не застава в нормалното си положение като го вдигна. При скорост над 70-80км започва свистене. като го погледна отвън и ми се струва че е нещо накриво. Водачите ли са проблема тук? Скоро ще сменям маслото и филтрите, препоръки от към марки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Честито и безаварийно. -Някой пробвал ли е с лепенките от ибей да си оправи бутончетата на кламатроника. - това с лепенките не си е работа, падат след известно време. Има сервизи които се занимават с пребоядисване на копчетата по спомен някъде по 5лв на копче и отделно за панела. Другия вариант е да си купиш цел панел. В продавалник както и тука има на изобилие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Кой е този ,който ги прави за по 5 лева на копче? Понеже на мен ми искат по 10 и се двоумя, за 2 копчета 20 кинта плюс пратките още 10,стават много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 В Дупницал има. Аз имам за продан ако те интересуваще ти прата на личноSent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) "Не духа от предните духалки" - ако климатроника ти е пуснат на "auto" е така. Лепенки за копчетата не си купувай. Най-добре си вземи цял панел - ще ти излезе колкото да ти ги боядисат, а оригиналното покритие няма как да ти го направят. Най-добре търси от Б7 - оправен е проблема с беленето, или поне е доста подобрен.Масло и филтри най-добре оригинални, ако парите не са ти проблем. Във форума има добри оферти от колега. Редактирано 23 Февруари 2015 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Кой е този ,който ги прави за по 5 лева на копче? Понеже на мен ми искат по 10 и се двоумя, за 2 копчета 20 кинта плюс пратките още 10,стават многоЕто тези момчета,го правят за по 4лв.на копче.http://olx.bg/remont-na-iztrkani-avtomobilni-kopcheta-detayli-plastmasi-i-dr-i54536114 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 25 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Да добавя нещо във връзка с парното. Освен че не духа от двете духалки над визитника и поставката за чаша , изобщо ми се струва , че е много слаба струята от другите изходи на парното. Изтеглих ги гореспоменатите , но зад тях нищо не се вижда.Освен това установих, че нямам подсветка на врътките , а ми е голям мерак да ги направя .... Има ли някой колега около Княжево с добре работещо парно , за да видя как трябва да е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Пусни си вътрешната циркулация. Ако потокът през духалките се увеличи при една и съща степен на вентилатора, значи клапите ти за външен въздух са проблемът. Махни филтъра и виж в какво състояние са клапите по време на работа (във всички режими) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 2 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 (Редактирано) Мерси. Ще пробвам още днес. Мислех , че индикацията за минимум на маслото ще я покаже при една диагностика, но не я показа като грешка .... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 За стъклото се маха кората на вратата има дупки през които се развиват държачите на стъклото и се намества хубаво след което се стягат и трябва да се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване