Stefan75 Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Здравейте, моля за помощ относно проблем, на който не видях решение. Свързах си SMARTDRL 6 (модул за автоматично включване на фаровете), изхода към късите го закачих към бушона, от там си взех и сигнала при пуснати габарити. Всичко работи както трябва, НО ...... Оказва се, че на същия кабел на късите са вързани и моторчетата за регулиране на фаровете и явно понеже SMARTDRL пуска някакъв променлив ток (за да докара напр.30% от силата на светене на фара) се чува едно "жужене" до фаровете.. и то само, когато SMARTDRL е пуснал късите, когато ги пусна от ключа - няма такъв звук.Според вас има ли опасност да се прецака нещо в моторчетата или в електрониката ,която ги управлява? Работят... засега, но това "жужене" ме притеснява.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Е те си "жужат" когато регулират(местят) фаровете, т.е. постоянно ще ти играят светлините по тъмно(пък и по светло най-горната позиция заслепява), а и не са издръжливи за такива продължителни "игрички".Говоря за моторчетата, ако това "жужене" чуваш. Редактирано 30 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan75 Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Не мърдат светлините, сякаш не е от моторчетата, а от някаква електроника, която ги управлява, но 100% е поради сигнала, който подава SMARTDRL, за да светят късите на 30%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Ако си се вързал преди релето, то жужи. На котвата и е***** мамата. Димването при SMARTDRL, се прави с PWM: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Не мисля, че в Б5 има реле, всичко минава през ключа.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Не е ладичка, та да минават фаровете директно и само през ключа. А му е рано още да ползва транзистори (като при В6/В7). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan75 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 SMARTDRL съм го вързал към бушона директо, т.е. според мен би трябвало този бушон да е СЛЕД релето и да няма проблем за него. А и "жуженето" е при самите фарове, и по-точно машинките за регулирането, като откача буксата им - звука изчезва, при закачена букса и пуснати фарове от ключа, не от SMARTDLR - също няма този звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Пак ти казвам колега, вържи го на дългите. За каква точно кола с какви фарове става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Не е ладичка, та да минават фаровете директно и само през ключа. А му е рано още да ползва транзистори (като при В6/В7). Да не го приемеш като заяждане. В линка по-долу човека си слага релета, защото пише, че всичко минава през ключа.Аз не съм търсил реле, не съм и чувал да цъка като ги включа. Освен това кабелите са си доста дебели и на късите и на дългите, че даже и са 2 влизащи в едно гнездо доколкото имам спомен. А дали въобще е възможно релето да комутира толкова бързо колкото е честотата на ШИМ-а не съм сигурен дали въобще е възможно и дори да е тва реле ще се предаде много много бързо заради големите токове при комутация. Но това е отместване от темата, аз смятам, че реле няма, а просто нещо се смущават машинките и най-лесното решение е да се сложат процентите към дългите. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/553972-A4-B5-DIY-Install-headlight-relays Редактирано 31 Март 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Релето го видях, докато разглеждах електрическата схема в ELSA. От ключа, през релето, през бушоните (които са след релето), та чак до крушките. Много мръсно са ги направили машинките за реглаж на фаровете. Наистина и според мен е по-добре модула да се свърже на дългите! Напълно подкрепям за това,колегата becinko:................, аз смятам, че реле няма, а просто нещо се смущават машинките и най-лесното решение е да се сложат процентите към дългите. Редактирано 31 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan75 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Пак ти казвам колега, вържи го на дългите. За каква точно кола с какви фарове става дума? Четох, че не било хубаво на дългите... а и кой знае там пък какво друго ще се актиивра? какво е вързано на веригата на дългите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Пак ще попитам каква е колата и с какви фарове си?При мен нищо излишно не се активира на дългите, всичко си работи на 6 точки. Аз съм с по-различен модул, който посредством фотодатчик включва късите когато навън стане тъмно, но принципа на работа на дългите е еднакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan75 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Колеги, които имате достъп до схемите и разбирате повече - така и така съм го вързал на късите, мисля си да прекъсна "+"-а на машинките за фаровете и да им дам "+" от едни халогени в бронята (аз съм си ги слагал тях, те се пускат с едно ключе от таблото и реле разбира се) и така се спасявам от този проблем, а ще мога да ги регулирам само когато включа халогените ( и без това ги регулирам веднъж годишно ). Та въпросите са ми два:1. има ли някакъв друг консуматор на тази верига - т.е. след бушоните на късите ?2. Защо ми свети на таблото зелената индикация за габарити, когато SMARTDRL пусне късите ??? това сега го забелязах всъщност.... Пак ще попитам каква е колата и с какви фарове си?При мен нищо излишно не се активира на дългите, всичко си работи на 6 точки. Аз съм с по-различен модул, който посредством фотодатчик включва късите когато навън стане тъмно, но принципа на работа на дългите е еднакъв. Колата ми е старата А4 - Б5, фаровете са си оригиналните, с отделен мигач... дано го обясних добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Излишни ластици правиш. Този фар ако си с H4 крушка няма значение общо взето на къси или дълги ще пуснеш ДРЛ-а, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване