Wolf1 Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Колеги, има ли някъде информация и за живота на крушките (примерно в работни часове)? Дори да е на база статистика и мнения. Защо питам: искам да сменя къси, дълги и халогени в броните. Всички да са бели за да не се смесва светлина бяла/жълта. Примерно: OSRAM еди-какви-си са с +100% светнина, живот 1 година (или еди-колко-си работни часа);PHILIPS еди-какви-си са с +50% светнина, живот 2 година (или еди-колко-си работни часа);Бих избрал тези с по-дълъг живот, т.е. така човек може да търси баланс и да си прецени. Също не за всички модели има информация за цветната температура. За да е нормално бяло е добре да е в диапазона м/ду 3200 и 4000 К. Идеята ми: 1) КъсиПо-важно ми е да свети силно. Но все пак трябва да има и приличен живот.За сега избирам тези:Osram Night Breaker Unlimited H7Цена: 40-45 лв. 2) ДългиРядко ги ползвам, искам просто да са бели и леко усилени.Не е важна толкова дължината на живот. За сега си мисля за тези:Стандартни на PHILIPS: те са с +30% сила и са евтини.Цена: 15-17 лв. 3) ХалогениПостоянно ги ползвам. Важно ми е да имат дълъг живот и да са бели. Не ми е важно да са усилени, понеже ми трябват за осветяване само късо пред колата и встрани (видимост при завои..).Тук не знам на какво да се спра, може би пак PHILIPS, но ми трябва информация за живота.Може и да не са услилени изобщо. Как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Действително постоянно ползваш халогенни светлини. И в късите, и в дългите светлини, че дори и във фаровете за мъгла. Шах! Апропо от чисто любопитство, ако позволиш да попитам: къде живееш, че постоянно ползваш фаровете си за мъгла a.k.a мъгленки, "халогени"? Предполагам, че еа) планинска местност или котловина образуваща постоянно гъсти мъгли с видимост под 50мб) населено място със слаба концентрация на служители на КАТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 15 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Да, темата е за триете.. съжалявам за глупавите въпроси.. прочетох преди време и го уточних всичко това.Халогени за мъгла ползвам постоянно, понеже с тях имам по-добра видимост веднага отпред и встрани от колата - за дупки, и в завои.Както и да е: темата е за триене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Действително постоянно ползваш халогенни светлини. И в късите, и в дългите светлини, че дори и във фаровете за мъгла. Шах! Преди имаше готин подпис на тая тема Иначе халогените за мъгла са си фарове за мъгла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 като начало си замери напрежението на фаровете, защото, ако е ниско, то въпроса не е в крушки с повече "сила". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 16 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 замервах, да. Свъщност си светят нормално, просто предишната ми кола беше висок джип, с 3 години по-нова, с много по-големи фарове и то ксенонови. Та съм се разглезил.Сега ще рециклирам рефлекторите и мисля, че ще заспат. И така са горе-долу прилични, но мисля да станат като нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване