r.s.m.f. Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Здравейте, от около седмица карам C5 с мотор AJL 2001г. и гледам катализатора му стои. На предишната кола с AEB мотор ми се наложи принудително да го махна, понеже се счупи в движение и запуши генерацията. Според вас трябва ли да го махна профилактично ?Ако може и координати на майстор в Пловдив който да го махне и да сложи кадърен даунпайп.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Според мен ако нямаш проблем със спад на мощността и грешки от втората ламбда по-добре ще е да не го пипаш. А ако решиш да го махаш, мисля че е по-добре да ти отворят кутията на катализатора, да го махнат и отново да ти затворят кутията. Друг е варианта ако гониш някакъв тунинг с промяна на генетарция и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Не успях да видя втора ламбда сонда. Не гоня тунинг, колата си върви много добре и разхода е доволен 12/100 газ при скорост 140 с климатроник до София и обратно. По-скоро ме притеснява да не стане по път инфекция както с предишната. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Търси kasapina до Хаджията Груев. Аз ходих там за моя катализатор, но бях с две сонди и трябвале софтуерна намеса с която Жоро се справи успешно. Иначе ако катализатора е близо до турбината за мен е задължително махането му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Направо си е наврян в турбината, имам час при него за вторник за abs модула, явно ще подхванем и тази тема. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Какво му има на абс модула? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Свети лампата, понякога сама си загасва, като набия по рязко спирачки излиза голямата удивителна и сработва за кратко абс-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Току що я оставих да и махат катализатора, че и меката връзка беше тръгнала да се разбрида, довечера или утре ще пиша за впечатленията от интервенцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Катализатора ми го махна Нено от село Труд. Не мисля, че колата стана по - шумна, определено мисля, че мотора стана малко по "нервен".Ето какво ми сложи на мястото на катализатора: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Ей го и моя изрязък При мен имаше леко подобрение във високите, сякаш двигателя дишаше по-добре. Същото поведение се наблюдаваше и след продължително магистрално каране във високите.Колко пари ти стъпи всичко? Как реши проблема с втората сонда, предполагам софтуерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Нямам втора сонда колега, смених и меката връзка, понеже бе тръгнала, общо 140 лева, не знам по отделно кое - колко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване