Jump to content

масло кастрол магнетек 5w40


Recommended Posts

Здравейте,колеги преди година купих ауди а4 1.8т 97 год на 155000хил..Аудито уникално запазано ,досега не бах виждал кола на такива години и така запазена ,явно е подържана както трябва. Налях въпросното масло купено от магазин в Бургас ,зараждал ги някакъв Боян от Пловдив.Останах много довелен не сам чул никакво тракане температурата на маслото  беше около 90 градуса. Сега дойде време за смяна ходих в същия магазин но беше затворено и се обарнах кам представителите на мотобул понеже получих информация ,че  те са вносители.Купих същото масло и го смених.Първото нещо ,което ми направи впечатление е това ,че  сякаш от двигателя се чува леко нещо като румолене .Тръгнах да карам в града и видях темп.на маслото да се качва малко над 100градуса а такова нещо до сега не ми се беше случвало .Според вас имам ли повод да се притеснявам за нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е ОК поне аз така мисля.Аз също карам с такова масло и в Бургас.Да чукна на дърво,за сега нямам проблем.Виж си виско перката и ако не е от нея провери термостата.Може и въздушна възглавница да ти прави или капачката на разшетителния съд да е дала фира.Принципно може и гарнитура да е духнала,но това според мен на по-късен етап.А може просто да си попаднал на масло менте.Ако искаш пиши на лични,имам много добър майстор който ми подържа колата и съм много доволен.Да не ме нападат колегите сега,не го рекламирам,просто се опитвам да помогна с каквото мога :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 90 градуса на маслото? Моето се заковава на 120 и само при раздаване на газ или яко задръстване стига 125-130. Не знам каква е нормалната температура за 1.8Т но след като средата на уреда е 120 май там е нормално. И аз съм със същото масло.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не стигам повече от 90 градуса на маслото,но съм с 2.5 ТДИ.Не знам може и да е нормално,но такова достигане на градуси съм нямал никога.Маслото го сменям на 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичу'й къде ги гледате тия 120 градуса на маслото и в задръствания до 130? 

то след 105 градуса е станало на пикня.
или не ви мерят уредите или имате сериозни проблеми с охлаждането.
Прегледайте си колите че аз преди няколко години си сготвих АБК-то точно заради прегряло масло и температура на антифриза в нормата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво Динков беше казвал, че на 2.6- та му е имало температури над 100-110 гр, а колата му беше в уникално състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че 130 градуса на маслото са критични. Едва ли маслото преминаващо през турбото е с температура 100 градуса. Моето стои на 90 градуса, ако карам около 3000 оборота или първите 20 км. без значение как я карам. Опитвал съм масла с различни вискозитети и температурата варира около 10 градуса. Случвало ми се е да подмина 130 градуса с малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, ама маслото се охлажда от антифриза при повечето коли (когато няма специален радиатор за маслото), температурата на антифриза не я гледайте на таблото (там винаги е 90 гр), а тя варира от 85 до 105 гр, е как тази на маслото ще е по-ниска? До 160 гр стига понякога при сериозни натоварвания. 120-130 си е нормално за маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...