lampamp Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Какви са заводските перки и размер на радиатор за тоя мотор на Б4-ка с климатикПри мен инсталацията беше добре омаскарена , загрява бързо в градски условия сравнение с други коли. Оригинално има инсталация за 2 степенен термошалтер от шоф. страна има резистора под фара от него кабелите са откачени към перките. Кабелите за датчика седят , направена е някаква импровизирана инсталация...има сложен малък радиатор датчика от към дясната страна с перки с един електромотор и ремък за другата като електромотора има вграден резистор за бавната скорост.Това ме наведе на мисълта , че не е оригиналния радиатор както и дължината на кабелите оригинално за датчика не са до дясната част ..Попаднаха ми перки с двата електромотора , но те са за по високия радиатор на тоя не стават.Как се захващат тея перки към долната част има планка на самия радиатор която върви с него или някаква допълнителна конзола на предната греда. Ще се радвам на помощ от колегите с такива перки и други запознати. ПП: Оригиналната инсталация е в изправност(проверена е).Не проумявам защо е разбазикана така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 До колкото си спомням, радиатора е 590мм. Кода му по ЕТКА е b 8A0 121 251. Перките ги дава еднакви по размер - 280мм. Код по ЕТКА - 4A0 959 455 C. Дано е от помощ тази информация.С приятел ги поръчвахме преди малко повече от година и половина, като си закова B4-ката в една чешма. P.S. Това са кодовете и размерите по шаси: 8A-N-000 001 >> 8A-N-200 000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampamp Публикувано 15 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 По кода излиза с размер 596 X 358 X 34 mm Благодаря за инфото с тоя размер пасват перките с двата ел мотора значи са ми насадили по малък радиатор затова с клима в града позагрява.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 (Редактирано) Определено са ти сложили малък радиатор.Преди,обаче,да купуваш и слагаш правилния/големия/ трябва да провериш дали не са ти сменили и предната греда,на която лежи.Ето каква трябва да бъде/с другата,няма слагане на радиатор голям размер/: После не е лошо да си възстановиш и инсталацията за двата вентилатора/тя си е сметната за кола с климатик/. Редактирано 15 Май 2015 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampamp Публикувано 15 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Аз така и ще направя гредата е такава тръбна на тея с малките радиатори са от ламарина до колкото знам. Значи хората прекъснали кабелите за десния мигач тях ползвали за датчика за мигача бяха пуснали кабели от задния десен през цялата кола. Датчика затваря плюс към перките през NC контакт на реле като релето пък пуска перката когато пуснеш климата през NO контакт инсталацията е правена с 1.5 квадрата кабели като взема основен плюс от 25а предпазител за оперативната верига на на перките. И такава каша беше а оригиналната инсталация е напълно изрядна.... силови операривни вериги бавни бързи скорости.. Чудех се какво да се смея да умувам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampamp Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Радиатора е монтиран сложих нисенс 8A0 121 251 с перките с двата електромотора инсталацията е оправена всичко е наред остава и на климата оригинален да намеря , че тоя не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване