Jump to content

Пищене на зумера при подаване на контакт!


М.Митев

Recommended Posts

Колеги от няколко дена имам следния проблем с колата,като дам на контакт светва само и единствено лампата за маслото и след задържане на контакт да седи колата след 5 сек. започва да ми пищи зумера за забравени фарове,въпреки че те изобщо не са пуснати.След като тръгна да завъртам вече да паля за някакъв момент от секундата започват да светят и другите лампи за акумулатора,охладителната и спирачната течност и колата запалва веднага нямам проблеми иначе.
Мерих акумулатора с мултицета динамото си зарежда всичко е ок,прегледах масите видими без да разколачвам пластмаси и т.н. и всичко си беше пак наред.
На някои случвало ли му се е и на какво се дължи това,утре ако някои не ме разбира за какво става на въпрос ще направя клип!

Link to comment
Share on other sites

Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя.

Link to comment
Share on other sites

Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя.

Следователно какво се случва за напред и как да отстраня това нещо,тъй като това след запалване всичко си работи напълно нормално и нямам проблеми,а пък този дразнещ пищящ звук ме вбесява и също така липсата на всякакви лампи ме притеснява.

Също така реших все пак да проверя дали всичко си работи и след като изпразних съда за антифриз датчика ми веднага светна...

Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Мерих го и със запален двигател и без да е запален,когато ми е запален показа 14,2 а на не работещ показа 12,6 което за мен си е напълно в стойностите и няма проблем! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...