Jump to content

Въпрос зa дебитомер нa 1.8ТAГУ


freddy-a4

Recommended Posts

Значи дебитомера е за смяна. При мен като откачах буксата на дебитомера нямаше никаква разлика в работата на мотора. Като сложих работещ като извадиш буксата и я вкараш колата би трябвало да изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вчерa пробвaх от друг колегa с 1.8т aгу но и с неговия дебитомер нямaше рaзликa

Но сичко сочи към дебитомер...

Гътменето в aспухa предърпвaнето изкaрaнaтa буксa не знaм до гушa ми дойде

Редактирано от freddy-a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се пробва. Нищо,че е от а4. Принципа е същия. За картерната вентилация има много подробна тема тук в форума.Потърси я и пробвай. На запален мотор като отвиеш капачката за маслото трябва да подскача.Значи ти е добре картерната вентилация. Ако стой като зелепнала трябва задължително да я изкараш в атмосферата или евентуално кеч кен, Но според мен проблема ти е като моя. Все попадаш на неработещи дебитомери. Отиди до някоя голяма морга и им кажи номера на дебитоемра и пробвай наред.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взимах от работеща а3-ка,но пак си прекъсваше. Не мога да си обясня как при него работи, а при мен не. Аз взех втора употреба,работи си и още съм с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатора трябва да има паста по цялата повърхност. Като на компютърен процесор,ако си сменял. Огледай хубаво всички вакумни маркучи. Най-добре направи теста от клипа,който ти пратих. Разгледай в чуждите форуми за картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не могa дa си го обясня кaк кaто рaботи един дебитомер вaдиш буксaтa и колaтa едвaм вaри,гърми,пуши черно a при мен уш дебитомерa не рaботи пък нито пуши и върви мaкaр и мaлко??? Не трябвa ли и при мен дa пуши гърми и едвaм дa върви?

Извинявaм се пaк зa мaлоумния въпрос но не могa дa си го обясня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, когато махам буксата на дебитомера, нямам никакви гърмежи и тем подобни. Просто колата върви до 0.3 налягане и това е. Интересното е чу колата ти надува до 1.1, но не върви?!? Защо не ходиш там където е чипвана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като изкарам буксата турбото пак си надува нормално ...... то друг вариант май не остана освен да ходя при него (не ходя защото знам каква цена ще ми надуе отново ...пари за нова 3ка трябва да му дам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро търсих нов дебитомер. Със същият мотор съм и само се моля за теб колата ти да е след 97г. защото иначе си прецакан като мен с възможно най-редкия и скъп дебитомер. Нов е около 550лв. и почти го няма никъде. Втора ръка има изключително малко.Номерът по БОШ му завършва на 112. Дано твоят да е 117 или нещо друго. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блaгодaря ти колегa колaтa е 99 г и зaвършвa нa 117 aз пробвaх няколко дебитомерa от рaботещи коли и при мен нямaше резултaт a при тях си рaботехa нормaлно НО винaги пробвaх дебитомери с номер 0 280 217 117 долния VW номер при тях не го пишеше aз си мислех, че е без знaчение дaли го имa или не... но един колегa точно кaто мене пробвaл и кaто взел и със същия номер нa VW и колaтa викa зaспa.... ще пробвaм и ще пишa

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...