Dimas Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Колеги,проблема ми е средния: стрелката,която показва наличното гориво в резервоара ми явно се е побъркала.Показва каквото си иска или показва че резервоара ми е празен.Има случаи, в които показва реалното остатъчно количество.Но вчера това ми изигра лоша шега.Закъсах за тунджа!Пълних я няколко пъти до капачката,но нищо не се промени.Нямам газова уредба,нямам проблеми с тоците,смених всички бушони...незнам къде да търся проблема.Има ли ли сте такъв проблем? Ще се радвам да получа жокер от вас.П.П. Колата е Б4 АВТ, 92год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Според мен провери поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 7 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Лесно ли се сваля? Имам колата от 2 месеца и още съм начинаещ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 (Редактирано) Маха се отзад в багажника плата който покрива резервоара.Отвий поплавъка от резервоара (внимавай, има запалими изпарения), вземи още един чифт ръце да подържат тази 'апаратура' и в изправеното т.е. нормалното му положение дай ключа на контакт. Чакаш 2 минути да сработи бензиномера и регулираш на последната червена отметка.Това важи и за настройка на самия дебитомер. Редактирано 7 Декември 2006 от u1313 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Аз имам същия проблем, но се примирих.Вариантите са два (според мен)1. Отзад на самото уредче кабелчето не дава добър контакт и затова понякога показва, а понякога стои като празен2. Поплавъка При всички положения обаче е конфузна ситуация да ти свърши бензина в някое задръстване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Ама как те обърках самоооооооо Това се отнася за B3! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 7 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 (Редактирано) Чакаш 2 минути да сработи бензиномера и регулираш на последната червена отметка.Това важи и за настройка на самия дебитомер.?!Как става тоя реглаж?бтв, можете ли да ми кажете тия малките врътки http://www.xtuners.com/Imgs/2.3B4.jpg за какво са (знам една част от тях,но най-дясната ми е крайно неясна). Възможно ли е реглажа на въпросната стрелка да става оттам? Редактирано 7 Декември 2006 от Dimas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Виж дали нямаш слаба връзка на таблото и след това провери поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 7 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Виж дали нямаш слаба връзка на таблото и след това провери поплавъка.Трябва ли да го разглабям(таблото) или има "пряк път"?П.П. Моля, кажете ми все пак тия врътки( http://www.xtuners.com/Imgs/2.3B4.jpg ),каква дейност извършват! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Баш най-дясната е за реглажа на дебитомера. Като извадиш поплавъка както е описано по-горе и го пуснеш на 0 си връткаш тая врътка докато ти отиде стрелката най-ниско. От там нататък знаеш точно колко резерва имаш. В буквара пише че в червената зона имаш 4 литра.Няма се плашиш ако малко трудно се върти врътката и да знаеш че нарочно е забита навътре, много-много да не се бъзикаш с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 7 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Баш най-дясната е за реглажа на дебитомера. Като извадиш поплавъка както е описано по-горе и го пуснеш на 0 си връткаш тая врътка докато ти отиде стрелката най-ниско. От там нататък знаеш точно колко резерва имаш. В буквара пише че в червената зона имаш 4 литра.Няма се плашиш ако малко трудно се върти врътката и да знаеш че нарочно е забита навътре, много-много да не се бъзикаш с нея.Колега,много благодаря за изчерпателната информация.Днес ще пробвам и после ще обадя какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Няма проблем колега, с каквото мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakerda Публикувано 9 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2006 Баш най-дясната е за реглажа на дебитомера. Като извадиш поплавъка както е описано по-горе и го пуснеш на 0 си връткаш тая врътка докато ти отиде стрелката най-ниско. От там нататък знаеш точно колко резерва имаш. В буквара пише че в червената зона имаш 4 литра.Няма се плашиш ако малко трудно се върти врътката и да знаеш че нарочно е забита навътре, много-много да не се бъзикаш с нея.тази "врътка" колега се вади (издърпва се)внимателно на вънка и отдолу се показва едно отвор4е със шестостен -много малък някъде 4 номер и с него спокойно си нагласяш показанието на стрелката на бензиномера.Колата трябва да работи ,дае на равно място поне 2 минути , за да се спре стрелката на едно място и тогава регулираш.В резервоара трябва да има 4 л. бензин и регулираш на най-малката червена отметка. Това го четох някъде във форума в някоя тема ,не помня точно къде но го направих и стрелката заспа. УСПЕХ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 9 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2006 Аз имам същия проблем, но се примирих.Вариантите са два (според мен)1. Отзад на самото уредче кабелчето не дава добър контакт и затова понякога показва, а понякога стои като празен2. Поплавъка При всички положения обаче е конфузна ситуация да ти свърши бензина в някое задръстване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkochev Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася.В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор.И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Вчера свалих тая врътка за да видя какво има отдолу и да ви кажа, доста дърпане падна. Така и не разбрах защо немеца е сложил тая джаджа дето мяза на врътка, заблуждаваща, че може да се върти.Така или иначе пада здраво дърпане докато се извади пластмасата но после вече е лесно - лимбус и въртене му е майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване