ikoseomer Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Здравейте Колеги!Шкодата ми има един проблем. Прави го само на загрял двигател и топло време. Имам го този проблем още отдавна. Не използвам колата много, а сега времето като се затопли, започна да прави този проблем много често.Шкода фелиция 1996г. 1.9 дизел, проблема е следния:Давам контакт, лампата за свещите не светва. Колата върти но не иска да пали. Давам малко от плюса на акумулатора към свещите, пробвам отново, лампата за свещите светва и на 1/4 пали. Моля малко за помощ! На какво да обърна внимание? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 реле 109 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Нямам реле 109Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 (Редактирано) Закачи се с VCDS на топъл мотор и виж температурните датчици, какви стойности показват. Възможно е някой да дава сериозни отклонения и да "лъже" компютъра, коя горивна карта да ползва при старт. Редактирано 8 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 (Редактирано) Когато при подаване на контакт не светва лампата за подгрева и същата не е изгоряла, това е индикация за проблем с реле 109. Само дето това реле май в разните модели на ваг групата има различни номера. По спомени то подава 12 волта към един клапан в роторната помпа и ако това не стане, не отива нафта към дюзите. Редактирано 8 Юни 2015 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Може да е 219 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladivenci Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 изключи температурния датчик и пробваи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 изключи температурния датчик и пробваикак мислиш че това ще помогне? и какво общо има температурния датчик с несветването на лампата за подгрева при контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Ще проверя за 219.Къде е ваг изхода на този модел? Не можах да го намеря. Тези температурни датчици в коя група са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Според AutoData, кодът на мотора ти е AEF.Намерих някаква wiring диаграма за мотора. Не знам номера на релето (номер 9 на wiring диаграмата), което колегата каза да провериш, но забелязвам че се захранван през бушон F3 50 Ampers. Първо провери него.В AutoDatа има много оскъдна информация за тази кола. Да местоположение на диагностичната букса, са дали тази картинка и нито ред текст: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Колега, попаднах на интересна тема, за твоя проблем. Струва си да я прегледаш, завършва доста интересно.Ще я кача в скрийншоти, че така ми е по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Колега Благодаря ти за помощта! Накрая не разбрах, за какъв кодиран имобилайзер става дума? Какво трябва да се почиства? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Буксата на имобилайзера от окиси. Поне така твърдят. Струва си да опиташ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Имам реле 104. Има еднаква схема както на 109 отгоре. Мисля, че върши еднаква работа както 109. Опитах без него, лампата на свещите започна да мига. Ще пробвам с нов или с друг и ще видим резултата. Не можах да намеря тази букса на имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Какво означава "опитал си без него"? Нали се сещаш, че ако проблема е в реле което не пуска ток на моменти някъде си, като пробваш с махането на релето няма да постигнеш положителен резултат...Мигането предполагам се е случило заради записана грешка от липсващото реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Исках да видя дали това реле 104 е същия като 109. Разбрах, че е свързан със свещите. Сега ще пробвам с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
W_Smith Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 В шкода форума в раздела за фелиция е коментиран този проблем. Има и дадено решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване