Pandolini Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Здравейте,Имам огромното желание да си купя фейслифтовата A3 - ка 2001 - 2002 г. и като за първа кола съм се насочил да е 1.9 TDI 90 / 110 к.с.Бихте ли си казали мнението си за тези две:1) http://www.cars.bg/c11819902) http://www.cars.bg/c1182331Първата има печка, което си е екстра и цената й е по - ниска, но нямам впечатления от коли с печки.Това, което прочетох за тях е, че си е голяма екстра но допълнителен разход. Някой ако сподели мнение ще съм му много благодарен. Надявам се на повечко мнения от ваша страна. Благодаря ви предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Салона на първата е много захабен, отврат А втората - таблото и волана са преди фейса, нямам идея защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Първата ми изглежда изморена, слагането на печка на А3 е интересно и мотивите са ясни. Втората изглежда по свежа, салона ми е малко странен - не съм виждал подобен на а3 все едно е претапицирана може и да греша. Тези двигатели са класика и са здрави, въпреки навъртяните 300-500к км. Мой приятел взе голф 4 2003 1.9 pd 131ks 6ск. със страхотен светъл салон и много приятен син цвят за 5000 лв. За мен е по-кола голфа в тази комбинация - аудито е надценено. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pandolini Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 (Редактирано) Благодаря за мненията !Принципно, като за първа кола искам да е някоя с малък данък, да не е мощна, да не я жаля и мисля. За това съм се насочил към този здравия двигател 1.9 TDI и 90 к.с. Голфа също е опция. но Аудито ми хваща повечко окото и за това съм се насочил към това фейслифтовото. Иначе си прав, и мои приятели ми казват, че съм луд да дам 5000 лв. за кола на 15 години, но пък откакто следя за такава забелязвам, че си държат цената и са малък брой производствена линия или наистина са много здрави и хубави, че никой да не си ги продава.Ще се радвам на още мнения или други предложения в тази насока ! Редактирано 13 Юни 2015 от Pandolini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Салона на първата е много захабен, отврат А втората - таблото и волана са преди фейса, нямам идея защо На втората, таблото и волана са СЛЕД facelift. 1. http://www.carsmagazine.info/wp-content/uploads/2012/08/Audi-A3-2000-interior.jpg- старо табло и волан2. http://imageshack.us/a/img96/1064/3sus.jpg- ново табло и волан + седалки "рекаро" Най-лесно, можеш да разбереш коя година е колата и дали те лъжат, ако извадиш и обърнеш пепелника, защото някой 1999 ги правят да изглеждат като 2001-ва.Също се отличават и шарките на седалките. PS. Според мен, най-добре търси "Ambition" вариантите. Там волата винаги е трилъчевия, седалките са "спорните рекаро" и таблото е новото. Редактирано 16 Юни 2015 от TomcatF14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако си фен на ГАЗ-та ето опция: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433761814180247&slink=9vggalСтария мотор, носи на газ. Мои приятели карат такива /малък данък, няма турбо/. Ако я спазариш на 3800-4000 + 500 лв. регистрация + 500 лв. обслужване и газ + 700 лв.Разход: 9-12 л/газ София = около 10-11 лв. Извънградско 7-8 газ/100 км = 7-8 лв. ПС: Моля феновете на дизела да не ми правят черни магии след този пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Аз съм с 1.6 и съм страшно доволен. Идеална кола за градски условия. Харчи малко, когато я караш нормално. Без газ съм и ми дава около 7-8, но това с доста бабешко каране.Елементарен двигател за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) На втората, таблото и волана са СЛЕД facelift. 1. http://www.carsmagazine.info/wp-content/uploads/2012/08/Audi-A3-2000-interior.jpg- старо табло и волан2. http://imageshack.us/a/img96/1064/3sus.jpg- ново табло и волан + седалки "рекаро" Най-лесно, можеш да разбереш коя година е колата и дали те лъжат, ако извадиш и обърнеш пепелника, защото някой 1999 ги правят да изглеждат като 2001-ва.Също се отличават и шарките на седалките. PS. Според мен, най-добре търси "Ambition" вариантите. Там волата винаги е трилъчевия, седалките са "спорните рекаро" и таблото е новото.Точно волана на втората кола е ПРЕДИ фейслифта на модела, както можеш и сам да забележиш от снимките и и тази която ти си постнал на фейслифтовия волан се различават по централната част където е и емблемата на Ауди. За таблото вече не мога да кажа със сигурност. Редактирано 18 Юни 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Точно волана на втората кола е ПРЕДИ фейслифта на модела, както можеш и сам да забележиш от снимките и и тази която ти си постнал на фейслифтовия волан се различават по централната част където е и емблемата на Ауди. За таблото вече не мога да кажа със сигурност. Проучих въпроса с воланите и се оказа, че фейслифтовата я има със трилъчевия волан и този от 1-вата кола.Преди фейслифта трилъчев се слага на S-line и някой TDI-та.Разликата наистина е в центъра, където е логото, но точно този от снимката е СЛЕД фейслифта. Преди фейслифта, няма хромирана лайсна. Възможно е пак да греша, но това прочетох. Редактирано 21 Юни 2015 от TomcatF14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pandolini Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Здравейте,Първо искам да благодаря на всички за коментарите, мненията и предложенията, които бяха дадени до момента.Относно появилите се предложения да си взема бензин и да сложа газова уредба допълнително искам да кажа, че избягвам този вариант и си предпочитам на дизел. Благодаря все пак за предложението. Относно горепосочените две обяви от моя страна искам да кажа, че видях вече първата обява която съм посочил (http://www.cars.bg/c1181990) на живо в Плевен. След огледа, който направих, твърдо отпада като вариант. Колата си личеше, че е карана и изтощена. Имаше теч на антифриз, а интериора беше под всякаква критика. Ел. стъклата на функционираха. по седалките имаше следи от дупки, направени с цигари и тавана беше провиснал. Предстои да посетя Търговище за да видя другата (http://www.cars.bg/c1182331), за която обсъждате дали е фейслифтова или не. Появи се още едно предложение:http://www.cars.bg/c1227830Бих се радвал на мнения и коментари от ваша страна.И дано не ви стана досаден, но все пак съм се въоръжил с търпение и за това обикалям и проверявам за да попадна на нещо що - годе читаво. Поздрави на всички и успешна нова седмица ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 (Редактирано) Проучих въпроса с воланите и се оказа, че фейслифтовата я има със трилъчевия волан и този от 1-вата кола.Преди фейслифта трилъчев се слага на S-line и някой TDI-та.Разликата наистина е в центъра, където е логото, но точно този от снимката е СЛЕД фейслифта. Преди фейслифта, няма хромирана лайсна. Възможно е пак да греша, но това прочетох.Грешката е моя колега, ако говорим за четирилъчевия волан. Той си е фейслифтов и си прав в казаното горе Но ние в случая говорим за втората кола, а не за първата и трилъчевия волан е от кола преди фейслифта, като там както си казал се различават по централната част и наличието на хромирания кант. И такова нещо, като S-Line при 8L и A4(B5) няма(има само S3 и S4/RS4 съответно). Трилъчевия от тези години е бил опция с допълнително доплащане или стандартен за по-високите нива на оборудване. Редактирано 22 Юни 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Тази кола от търговище,е най малко на 400000 км.Просто и погледни стелките или това е мокета на пода,направо е с дупки под краката от натискане на педалите и тези 158000 км. които се виждат на таблото са направо мираж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pandolini Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Това ми е ясно, а за другата http://www.cars.bg/c1227830 на какво мнение сте ?На 6 - тата снимка се забелязва, че горе в дясно на сглобката на багажника май е удряна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Нещо е паднало там и е хлътнала ламарината. Ако е била удряна са щели да го ремонтират и него. Иначе колата изглежда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pandolini Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Вярвам, че ще може да се изправи. Иначе и аз я харесах как изглежда и какви допълнения има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) На втората, таблото и волана са СЛЕД facelift. 1. http://www.carsmagazine.info/wp-content/uploads/2012/08/Audi-A3-2000-interior.jpg- старо табло и волан2. http://imageshack.us/a/img96/1064/3sus.jpg- ново табло и волан + седалки "рекаро" Най-лесно, можеш да разбереш коя година е колата и дали те лъжат, ако извадиш и обърнеш пепелника, защото някой 1999 ги правят да изглеждат като 2001-ва.Също се отличават и шарките на седалките. PS. Според мен, най-добре търси "Ambition" вариантите. Там волата винаги е трилъчевия, седалките са "спорните рекаро" и таблото е новото. Има и от преди, има и след фейса.. сбирщайн..таблото с километража си е точно преди фейса, дори ти сам си го постнал А волана е със сменен airbag! Ако аз търсих кола, никога не бих се разкарвал да гледам тази Редактирано 23 Юни 2015 от converse Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване