Jump to content

Парно


ivanskr

Recommended Posts

Искам да попитам защо след пълна смяна на антифриза парното ми в един момент духа топло в друг духа студено ? Би трябвало системата да се обезвъздушава сама.Колата ми е Ауди 80 1.8S 91 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как става точно номера с обезвъздушаването? Че и аз май имам същия проблем :respekt:

С климатроник съм, като пусна парното на едиколкоси градуса - почва да топли без проблеми. След около 10-15мин обаче, почва да духа студено. Ако спра климатроника и го пусна пак - топло. Ако дигна градусите с 1 - пак топло...след 10мин пак студено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако липсва клапана за обезвъздушаване, който се манира на входа на радиаторчето за парното, се отвиват скобите на тези маркучи и се изпуска въздуха. Може и принудително в процеса на загряване на двигателя, да се притискат и отпускат маркучите/към и от големия радиатор, за да се улесни изтласкването на въздуха/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , докато мъчех да обезвъздушавам системата ръчно , като притисках всички маркучи които са налични в един от тях по-точно в тънкия маркуч който влиза в помпата от изхода на парното при първоначалното притискане усетих нещо като хрупане все едно мачкам кристали , и след няколко притискания хрупанията изчезнаха . Парното се подобри , но все още не е така както трябва да бъде . Дали не трябва да поставя някаква добавка в антифриза , която да почисти системата от котлен камък и други неща . Коя добавка бихте ми препоръчали ? Предварително ви благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз лично си смених радиатора на парното с помоща на http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033,благодарение на vaskoto 1 .Това с добавките в охладителната система малко ме притеснява,особено за радиатора на парното.

Смених и антифриза и сега от цялата работа са най доволни жена ми и сина ми.Доста работа е, но не е невъзможно.Успех.

П.С. Ако сменяш радиатора непременно огледай клапите и при нужда ги поднови.

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как става точно номера с обезвъздушаването? Че и аз май имам същия проблем :flehan:

С климатроник съм, като пусна парното на едиколкоси градуса - почва да топли без проблеми. След около 10-15мин обаче, почва да духа студено. Ако спра климатроника и го пусна пак - топло. Ако дигна градусите с 1 - пак топло...след 10мин пак студено

Колега,проверявал ли си си термостата скоро,защото симптомите, които посочват ме навеждат на мисълта, че термостата ти не затваря. Обикновено проблема се проявява така: на място температурата се вдига и парното работи идеално, но когато колата е в движие температурата пада. Следствията са: липса на парно и покачване на разхода на гориво (поради това, че двигателя работи постоянно студен).

Колкото до желанието на колегата ivanskr да си слага добавка в антифриза - колега, внимавай с тия добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...