vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 (Редактирано) отдавна се каня да опитам да сътворя нещо като менюъл ама все се улисвам в работата и забравям да снимам стъпките.това е нещо което много хора правят срещу много пари и много некачествено. лично аз смятам че всеки с малко технически наклонности може да се справи сам като бонуса от операцията ще е веднъж-аз сам си го направих, и още веднъж-нищо не съм прецакал, сглобих си го като хората.кефа е голям!и така:започваме в този вид-после си го искаме същото-запомнете!тест събджект-Иво Динков сваляме волана-гедоре 24. преди да го свалите го поставете в централно положение-после ще е лесно да се спази отново.сваляме 2те рапидки които държат кутията на ключоветегорния капак на кутията излиза нагоре в предната си част. в задната има 2 тампончета които се държат за таблото-не ги чупете!!!след това пъхнете една кръстата отвертка под ъгъл в отвора на долния капак и разхлабете болта на скобата която държи ключоветецялата конзола с ключовете се издърпва напред и се разкачат букситеотвиват се 2те рапидки държащи таблототаблото се изтегля напред и се извърта за достъп до буксите, на които се издърпва контрата и се разкачатключовете на парното се издърпват Редактирано 15 Февруари 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 (Редактирано) развиват се 2те рапидки които държат лицевия панел и той се маха.развиват се 2те рапидки на пепелникаи 4те рапидки на контролните копчета за парнотослед това с гедоре 8мм 3/8 се бърка в двата отвора отстрани и се развиват 2 рапидкис плоска отвертка се повдига внимателно първо долния, после горния край на 2те крайни решетки и те се изваждатпод тях има също така 2рапидки с глава 8ммцялата конзола с касетофона и бутоните излиза напред и буксите им се откачат спокойно отзадмахате капачето пред ръчната с отвертка Редактирано 15 Февруари 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 (Редактирано) и пак рапидка с глава 8ммизтегляте задния пепелник нагоре и развивате под него 2 рапидки пак с 8ммиздърпвате нагоре предния край на кожуха на ръчната за да откачите щипките и го избутвате назадразвивате топката на скоростния лостиздърпвате барчето назад за да откачите щипките и после задния край нагоре и го вадитес гедорето 8мм развивате и вадите кората под волана-4 болтаразвивате 6 болта от 2те страни на конзолата държаща пепелника и подпираща таблото и я махате настрани-внимавайте с кабелите! Редактирано 15 Февруари 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 (Редактирано) махате тапите на страничните 4 болта-по 2 от ляво и дясно и ги отвиватебъркате вътре отстрани отдясно на въздуховода в централната конзола и намирате тази гайка и я развиватеразвивате 4 рапидки държащи канала за кабелитеизтегляте напред таблото заедно с част от въздуховодите и го облягате наопъки върху седалките, след което разкачате кабелите от предните колони и осветлението на жабкатадо момента сме постигнали това... сега отиваме отпред при мотораотвиваме с гедоре 10мм тези 2 гайки Редактирано 15 Февруари 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 (Редактирано) и разхлабваме скобите на маркучите на радиаторчето след което вадиме самите маркучис права отвертка отвиваме скобите държащи пластмасовия щит и махаме уплътнението и съответно отместваме щита настрани за да се открие въздухозаборникас гедорето 10мм отвиваме гайките държащи въздухозаборникаи с една права отвертка махаме скобата в задния крайслед което махаме с ключе 8мм шпилките Редактирано 15 Февруари 2010 от Wizi 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 7 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 отиваме пак вътре и внимателно изтегляме назад цялата конзола на парното заедно с въздуховодите и вентилаторавнимаваме за компютъра който е закрепен зад въздуховодите-издърпва се надолуето го заветното радиаторче!развивате 2те рапидки и освобождавате 2те щипки и вънка!новото-вътре и всичко обратно по същия ред!много се надявам да съм помогнал поне на някого-разказа ми се играта докато сглобя гадния си пръв в живота шоу-енд-тел менюъл... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadowland Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 аз само да вметна, че днес и оня ден правих същото с един голф 2 и ощо взето картинката е много подобна, даже ми се струва че цялото парно и като разположение и като вид е 1 към 1. и естествено цената на радиаторчето е 60лв, или с отстъпка при TheSaint11 ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 Много добро!! Да отива в Златния Фонд. Аз като се прибера ще направя нещо подобно за смяна на крушка по таблото на С4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 евала! Направо свалям шапка на тоя дет го е направил това! преди имаше сума ти такива книги за ремонт на коли- например ладата така съм си я ремонтирал! сега подобно читаво упътване за ауди никъде не може да се намери! направо ме изкефи максимално това. верно е за златен фонд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 Бахти....на стотицата се сваля само централното барче, а тук цялото табло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 Ей да беше преди няколко месеца публикувана темата да си го направя сам ама си дадох 40 лв. за труд на майстора. Инъче таквива теми са много полезни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts