yogle Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Днес ми се наложи да пътувам от Шумен до Добрич. При тръгване на бензиностанцията нулирах километраж. Отиване и връщане до същото място, километража ми показа 208 километра което е нереално, по магистралата през Аксаково до бензиностанцията на Ромпетрол на входа на Добрич. По google maps са изминати 123 километра. От къде може да идва тая грешка , някакви идеи? Редактирано 23 Март 2015 от yogle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Тези 208 км в двете посоки ли са?Ако да е напълно нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) В двете посоки но през Аксаково http://prikachi.com/images.php?images/862/8001862J.jpg Редактирано 23 Март 2015 от yogle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 С какъв размер гуми я караш? Засечи с GPS каква е разликата между скоростта по GPS и на километража. Ако дава сериозно отклонение, работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Гумите са 195/65/15 . Утре ще я засека с GPS. И ако пак дава, какъв е.извод? Редактирано 23 Март 2015 от yogle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Нормално е при определени скорости да има нищожно отклонение от рода на няколко км/ч. С повишаване на скоростта това отклонение нараства като цифра. Например, ако се движиш със 100 км/ч, а реално скоростта е 95 км/ч, след едночасово шофиране ще си изминал 95 км, вместо 100. Идеята ми беше, че размерът на гумите не е правилен. Само че тази ми идея се срина, след като ти си с точният размер гуми.Мой приятел беше сложил по-малък размер гуми от описаният за автомобила и скоростта/изминатото разстояние се разминаваха с 20 км. от реалните.P.S. Това са ми познанията от по-стари автомобили с които съм работил, не съм сигурен дали важат за тези с електронни табла, вместо с жила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Важи с пълна сила. При мен (A3 8PA), при скорост, закована с темпомат точно на 120 км/ч, на GPS си седи закована на 114 км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 5 км. на 100 разбирам, но при мен при реални 125 изминати километража ми отчита 104. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Има нещо гнило. Да не си се объркал нещо. Я за по-сигурно, понапълни си резервоара и газ по магистралата към Шумен. На всеки километър, има табелка с километъра на магастралата. На мантинелата се намира, зелена е. Газ по ная и обратно. А ако искаш да си 100% убеден, отиди до Бургас и от там си нулирай дневния километраж. Газ до София (ако го направиш, ми се обади да пиеме по бира ) и си виж тогава дневния километраж. Зарежи го гуугъл. Аз така (От София до Бургас, като на нулевия километър си нулирах и дневния километраж) установих, че другата ми кола за ~360 км разстояние, даде 8 километра от горе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Дневния километраж го нулитан в Шумен и като стигнах Добрич показваше 104 Утре ще го засека с GPS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Следи си табелите с километъра на магистралата и дневния. Ако имаш толкова голямо отклонение, още на средата ще си забелязал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Един "контролен" въпрос: Сменял ли си таблото и имал ли си проблеми с отчитане на гориво и температура? Следи си табелите с километъра на магистралата и дневния. Ако имаш толкова голямо отклонение, още на средата ще си забелязал. Това е още по-точен метод и от GPS-а. Ако имаш възможност го направи по този начин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Колата я взех преди месец и половина, нов внос. Поне аз не съм сменял нищо. Редактирано 23 Март 2015 от yogle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Явно като са и направили километрите "реални" нещо се е бъгнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 По зелените табелки на магистралата при изминали 50 км. километржа ми показваше 43. Значи грешката е вярна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Баси, то дали имаше толкова голяма корекция през VCDS! Коефициент - 1.16 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Започва да намирисва на проблем, породен от българският гений, връщащ милионници на по 100-200к километра.Към колегата bsdnikolov - просто нахвърлям идеи, но би трябвало да е възможна калибрацията. По време на тест на уредите всяка стрелка прави движение от край до край, след което застава по средата на съответният прибор. Тук вече може да се види какво отклонение има. В повечето случаи колегите са давали като възможност стрелката да се "намести" в правилна позиция, съобразена с отклонението. Друго, което ми хрумва е проблем в ABS, мисля че именно чрез него се измерва каква е скоростта на автомобила. В случая обаче е логично да свети индикацията, което колегата не е споменал. Варианти много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Тук аналоговите уреди са само за представяне на визуализация за шофьора. Физическото местене на стелката не значи нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Спийд сензора трябва да е на скоростите. Но, не съм 100 % сигурен. После ще проверя на спокоюствие. Това ме заинтригува и смятам да го разнищиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Това ме заинтригува и смятам да го разнищиме.Именно затова давам предложения, темата ми е много интересна и искам да помогнем на колегата. По-късно ще покажа лог от друга А3-ка, на която се вижда че е на ABS-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Току що се прибирам от Балчик. По GPS изминатите километри са 138.6 , а дневния километраж показва 119,6. Друго което мога да кажа , че скоростната кутия си личи да е отваряна или сменяна. А ABS не ми дава никаква грешка с VAG-COM-a, нито свети лампата на километража. Редактирано 24 Март 2015 от yogle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Щом скоростната кутия си личи да е отваряна/сменяна, значи натам насочваме внимание. Ако това се знаеше по-рано, щеше да е по-добре. И двамата сме прави с колегата. Доколкото съм запознат с VAG автомобилите, съм срещал три сензора за скорост - engine speed sensor, ABS speed sensor и vehicle speed sensor. От engine сензора чете оборотомера, от ABS сензора е ясно, а от vehicle чете скоростомера. Явно грешката е моя, недогледал съм сериозно, за което се извинявам. Тоест в случая би следвало да търсим проблема във VSS сензора, който е на скоростната кутия или кабелите му.Едит: Въпросът е, че при случая с проблемният сензор, ESP или ABS индикацията светва, което при теб не е на лице. 01683 - Wheel Speed Signals / Vehicle Speed Possible SymptomsABS light OnESP/ASR Light OnPossible CausesWSS (Wheel Speed Sensor) readings from ABS module and VSS (Vehicle Speed Sensor) readings are not plausibleWiring and/or Connector(s) from/to WSS faultyWSS (Wheel Speed Sensor) FaultyWiring and/or Connector(s) from/to VSS (Vehicle Speed Sensor)VSS (Vehicle Speed Sensor) Редактирано 24 Март 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) В момента прехвърлям във формат, удобен за четене от всички:Fault Finding Programme: Checking speed signal. P.S.До сега, на гости ми бяха приятелско семейство, та малко късно започвам да го обработвам. Редактирано 24 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yogle Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Това май е повече от моите възможности. На изминалите километри майната им, като знам грешката се ядва. Но ако имам възможност да коригирам стрелката на скоростомера да показва по-малко ще е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване