Jump to content

Ауди 90 2.0 5 цилиндъра въпрос за клапан


_Joro_

Recommended Posts

Здравейте имам 90 сяка 2.0 5 цилиндрова но имам проблем с нея смених целия инжекцион защото преди беше карана само на газ и започна да гърми и разкарах газовото и сега искам да работи само на бензин. Въпроса ми е свързан с това че старата ми инжекция няма този клапан, а новата има и колата започва да работи на бензин само когато му падам + и - та искам да знам къде трябва да бъде свързан за да работи колата нормално иначе пали форсира се но работи неравномерно. Снимал съм новата и старата инжекция и самия клапан, Според номера му 2437020005 е рагулатор на гориво но къде се свързва аз няма свободни букси.Благодаря предварително.

bwy1435166351v.jpgarx1435166386w.jpgrgh1435166446d.jpgbfi1435166472n.jpg

Редактирано от _Joro_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тори регулатор го управлява ЕКУ-то, при теб май няма как да го свържеш.

 

Твоят инжекцион е по-стар модел, сместа се регулира чрез един метален регулатор с 2 тръбички за гориво /закрепен отстрани на блока/. Тази инжекция /механичната част/ може да се настрои да работи добре на загрял мотор, но евентуално ще имаш глъхнене на студен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този регулатор се управлява по ток с положителна полярност за обогатяване на сместа и отрицателна - за обедняване. Диапазон на регулиране +100мА до -70мА /пълно спиране на горивото към дюзите/. 

 

Може да си направиш някакво устройство с потенциометър да си коригираш сместа.

По принцип чрез този клапан ЕКУ-то променя горивната смес за постигане на: поддържане на оптимална горивна смес /ламбда регулиране/, обогатяване при студен старт и следстартов режим, обогатяване при максимална мощност, прекъсване на горивото /принудителен празен ход/.

 

Ти ако караш предимно на газ тези неща не те касаят толкова, с изключение на студения старт на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще върви само на бензин, цялата газова съм я махнал. Ще потърся ЕКУ и ще пробвам да го монтирам или другия вариант е да намеря като старата ми инжекция, което е по трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда няма почти съм сигорен но пак ще проверя, а температурния датчик къде трябва да стой има един датчик на блока той ли ще е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стои на фланеца за антифриза, от който излиза горния маркуч за радиатора. Черен е с 2 пина. На третата снимка, която си постнал се вижда и твоя фланец с маркуча. Там трябва да стои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че го има датчика, а това за регулирането да работи добре студена и добре когато е загряла от самия регулатор ли да си я настроя или от друго място защото на него от вътрешната му страна има един регулировъчен винт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за оборотите на празен ход примерно при първото палене да вдигне оборотите и после да ги свали до нормалните, тази функция я изпълнява стъпковия мотор, който от своя страна се управлява от ЕКУ. Колкото до регулировъчния винт на регулатора на налягане не те съветвам да го пипаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, струва ми се че се вкарваш в голям филм! Според мен си потърси части които са за твоя мотор вместо да се занимаваш да купуваш и инсталираш ламбда сонда, компютър и каквото там ще ти трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но проблема е, че да намеря като моята оригинална инжекция е доста трудно или ако намеря е на цена над 200лв :stupid:  :stupid:  аз тази я търсих 2 месеца и цена и беше добра за това я взех а и излезе читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...