_Joro_ Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 (edited) Здравейте имам 90 сяка 2.0 5 цилиндрова но имам проблем с нея смених целия инжекцион защото преди беше карана само на газ и започна да гърми и разкарах газовото и сега искам да работи само на бензин. Въпроса ми е свързан с това че старата ми инжекция няма този клапан, а новата има и колата започва да работи на бензин само когато му падам + и - та искам да знам къде трябва да бъде свързан за да работи колата нормално иначе пали форсира се но работи неравномерно. Снимал съм новата и старата инжекция и самия клапан, Според номера му 2437020005 е рагулатор на гориво но къде се свързва аз няма свободни букси.Благодаря предварително. Edited June 24, 2015 by _Joro_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Цанчо Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Тори регулатор го управлява ЕКУ-то, при теб май няма как да го свържеш. Твоят инжекцион е по-стар модел, сместа се регулира чрез един метален регулатор с 2 тръбички за гориво /закрепен отстрани на блока/. Тази инжекция /механичната част/ може да се настрои да работи добре на загрял мотор, но евентуално ще имаш глъхнене на студен мотор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Няма ли къде от друго място да се вземе сигнал, прави ми впечатлени че като му подавам + на интервали колата работи перфектно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Ако ти се сади инсталация с компютър, ще тръгне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Трудно ли се монтира ЕКУ и къде трябва са стой отдоло зад жабката или на друго място? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Цанчо Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Този регулатор се управлява по ток с положителна полярност за обогатяване на сместа и отрицателна - за обедняване. Диапазон на регулиране +100мА до -70мА /пълно спиране на горивото към дюзите/. Може да си направиш някакво устройство с потенциометър да си коригираш сместа.По принцип чрез този клапан ЕКУ-то променя горивната смес за постигане на: поддържане на оптимална горивна смес /ламбда регулиране/, обогатяване при студен старт и следстартов режим, обогатяване при максимална мощност, прекъсване на горивото /принудителен празен ход/. Ти ако караш предимно на газ тези неща не те касаят толкова, с изключение на студения старт на бензин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 Колата ще върви само на бензин, цялата газова съм я махнал. Ще потърся ЕКУ и ще пробвам да го монтирам или другия вариант е да намеря като старата ми инжекция, което е по трудно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 27, 2015 Author Report Share Posted June 27, 2015 Това ЕКУ задължително ли трябва да бъде от 2.0 5цилиндъра или може и от 2.3 пак петак? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Става и от 2,3. Взимаш компютър, инсталация, стъпково моторче, температурен датчик, ламбда сонда(ако при теб няма). Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 28, 2015 Author Report Share Posted June 28, 2015 Ламбда сонда няма почти съм сигорен но пак ще проверя, а температурния датчик къде трябва да стой има един датчик на блока той ли ще е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Стои на фланеца за антифриза, от който излиза горния маркуч за радиатора. Черен е с 2 пина. На третата снимка, която си постнал се вижда и твоя фланец с маркуча. Там трябва да стои. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 29, 2015 Author Report Share Posted June 29, 2015 Мисля, че го има датчика, а това за регулирането да работи добре студена и добре когато е загряла от самия регулатор ли да си я настроя или от друго място защото на него от вътрешната му страна има един регулировъчен винт? Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-r Yordanov Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Ако питаш за оборотите на празен ход примерно при първото палене да вдигне оборотите и после да ги свали до нормалните, тази функция я изпълнява стъпковия мотор, който от своя страна се управлява от ЕКУ. Колкото до регулировъчния винт на регулатора на налягане не те съветвам да го пипаш! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 29, 2015 Author Report Share Posted June 29, 2015 Стъпковия мотор си работи добре,а това ЕКУ при мен го няма,търсих го зад жабката но няма нищо там... Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-r Yordanov Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Колега, струва ми се че се вкарваш в голям филм! Според мен си потърси части които са за твоя мотор вместо да се занимаваш да купуваш и инсталираш ламбда сонда, компютър и каквото там ще ти трябва! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Joro_ Posted June 29, 2015 Author Report Share Posted June 29, 2015 Съгласен съм, но проблема е, че да намеря като моята оригинална инжекция е доста трудно или ако намеря е на цена над 200лв аз тази я търсих 2 месеца и цена и беше добра за това я взех а и излезе читава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now