_Joro_ Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте имам 90 сяка 2.0 5 цилиндрова но имам проблем с нея смених целия инжекцион защото преди беше карана само на газ и започна да гърми и разкарах газовото и сега искам да работи само на бензин. Въпроса ми е свързан с това че старата ми инжекция няма този клапан, а новата има и колата започва да работи на бензин само когато му падам + и - та искам да знам къде трябва да бъде свързан за да работи колата нормално иначе пали форсира се но работи неравномерно. Снимал съм новата и старата инжекция и самия клапан, Според номера му 2437020005 е рагулатор на гориво но къде се свързва аз няма свободни букси.Благодаря предварително. Редактирано 24 Юни 2015 от _Joro_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Тори регулатор го управлява ЕКУ-то, при теб май няма как да го свържеш. Твоят инжекцион е по-стар модел, сместа се регулира чрез един метален регулатор с 2 тръбички за гориво /закрепен отстрани на блока/. Тази инжекция /механичната част/ може да се настрои да работи добре на загрял мотор, но евентуално ще имаш глъхнене на студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Няма ли къде от друго място да се вземе сигнал, прави ми впечатлени че като му подавам + на интервали колата работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Ако ти се сади инсталация с компютър, ще тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Трудно ли се монтира ЕКУ и къде трябва са стой отдоло зад жабката или на друго място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Този регулатор се управлява по ток с положителна полярност за обогатяване на сместа и отрицателна - за обедняване. Диапазон на регулиране +100мА до -70мА /пълно спиране на горивото към дюзите/. Може да си направиш някакво устройство с потенциометър да си коригираш сместа.По принцип чрез този клапан ЕКУ-то променя горивната смес за постигане на: поддържане на оптимална горивна смес /ламбда регулиране/, обогатяване при студен старт и следстартов режим, обогатяване при максимална мощност, прекъсване на горивото /принудителен празен ход/. Ти ако караш предимно на газ тези неща не те касаят толкова, с изключение на студения старт на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Колата ще върви само на бензин, цялата газова съм я махнал. Ще потърся ЕКУ и ще пробвам да го монтирам или другия вариант е да намеря като старата ми инжекция, което е по трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 27 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Това ЕКУ задължително ли трябва да бъде от 2.0 5цилиндъра или може и от 2.3 пак петак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Става и от 2,3. Взимаш компютър, инсталация, стъпково моторче, температурен датчик, ламбда сонда(ако при теб няма). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 28 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Ламбда сонда няма почти съм сигорен но пак ще проверя, а температурния датчик къде трябва да стой има един датчик на блока той ли ще е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Стои на фланеца за антифриза, от който излиза горния маркуч за радиатора. Черен е с 2 пина. На третата снимка, която си постнал се вижда и твоя фланец с маркуча. Там трябва да стои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 29 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Мисля, че го има датчика, а това за регулирането да работи добре студена и добре когато е загряла от самия регулатор ли да си я настроя или от друго място защото на него от вътрешната му страна има един регулировъчен винт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d-r Yordanov Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Ако питаш за оборотите на празен ход примерно при първото палене да вдигне оборотите и после да ги свали до нормалните, тази функция я изпълнява стъпковия мотор, който от своя страна се управлява от ЕКУ. Колкото до регулировъчния винт на регулатора на налягане не те съветвам да го пипаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 29 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Стъпковия мотор си работи добре,а това ЕКУ при мен го няма,търсих го зад жабката но няма нищо там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d-r Yordanov Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Колега, струва ми се че се вкарваш в голям филм! Според мен си потърси части които са за твоя мотор вместо да се занимаваш да купуваш и инсталираш ламбда сонда, компютър и каквото там ще ти трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 29 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Съгласен съм, но проблема е, че да намеря като моята оригинална инжекция е доста трудно или ако намеря е на цена над 200лв аз тази я търсих 2 месеца и цена и беше добра за това я взех а и излезе читава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване