Jump to content

2.3 NG проблем


etniesa

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Накратко колата не пали когато загрее.Като престои 2-3 часа пали чакмак,загрее ли за да я запаля трябва 7-8 пъти да завъртя ключа да подкачи гориво.Помпата се чува че работи а и като развия маркуча и подам на контакт от него стига бензин до инжекцията...взех горивен регулатор назаем не беше оттам.По ел.с-мата има ток кабели,палец,капачка нови + замерих датчик на хол не е и от него.Идеите ми свършиха помагайте !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем-оказа се ниско налягане на помпата,когато е студена няма проблем,но позагрее ли пада едно въртене.

Така,че основния проблем при труден старт е в помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзата работи при студен мотор,Прецакан температурен датчик може да бърка доста нещата относно паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си само ,че преди да я купя колата е имала газов инжекцион и като са го продали са изолирали инсталацията и на мястото на синия датчик има друг който явно е обръщал на газ.А този който е на фланеца на главата го сменях и нямаше разлика.В общи линии мисля че проблема е с налягането.А щом дюзата работи само при студен мотор значи не би трябвало да впръсква при загрят ? Възможно ли е да дави колата по някакъв начин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пак заради датчика,ако си мисли че мотора е студен.откачи и буксата на дюзата за проба.А щом е имала газ доста неща може да са тръгнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Не ми стана ясно колата отдавна ли е твоя или сега я купуваш с този проблем? Много често газаджиите пипат инсталацията за да се вържат и след демонтаж половината им кабеляци и релета остават в колата. Понеже имах подобен проблем с моята талига, при мен се оказа, че помпата изключва когато въртя на стартер /имаше интервенции при бушона на помпата/. Естествено след като разкарах излишните кабеляци помпата проработи както си трябва и колата взе да пали. Пробвай докато някой върти на стартер да хванеш помпата с ръка и да видиш какво е положението! Друго което се сещам е да пробваш да запалиш с изключен температурен датчик / този който е отгоре с 2 пина/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...