etniesa Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Здравейте колеги ! Накратко колата не пали когато загрее.Като престои 2-3 часа пали чакмак,загрее ли за да я запаля трябва 7-8 пъти да завъртя ключа да подкачи гориво.Помпата се чува че работи а и като развия маркуча и подам на контакт от него стига бензин до инжекцията...взех горивен регулатор назаем не беше оттам.По ел.с-мата има ток кабели,палец,капачка нови + замерих датчик на хол не е и от него.Идеите ми свършиха помагайте !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 кколега имаш и стартова дюза 6та . провери дали отива то до нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 аз имах същия проблем-оказа се ниско налягане на помпата,когато е студена няма проблем,но позагрее ли пада едно въртене.Така,че основния проблем при труден старт е в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
etniesa Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Утре ще пробвам дюзата за студен старт.И мен ме съмнява помпата от самото начало ама......До заплата има половин месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Дюзата работи при студен мотор,Прецакан температурен датчик може да бърка доста нещата относно паленето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
etniesa Публикувано 12 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Прав си само ,че преди да я купя колата е имала газов инжекцион и като са го продали са изолирали инсталацията и на мястото на синия датчик има друг който явно е обръщал на газ.А този който е на фланеца на главата го сменях и нямаше разлика.В общи линии мисля че проблема е с налягането.А щом дюзата работи само при студен мотор значи не би трябвало да впръсква при загрят ? Възможно ли е да дави колата по някакъв начин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Може пак заради датчика,ако си мисли че мотора е студен.откачи и буксата на дюзата за проба.А щом е имала газ доста неща може да са тръгнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d-r Yordanov Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Здравей! Не ми стана ясно колата отдавна ли е твоя или сега я купуваш с този проблем? Много често газаджиите пипат инсталацията за да се вържат и след демонтаж половината им кабеляци и релета остават в колата. Понеже имах подобен проблем с моята талига, при мен се оказа, че помпата изключва когато въртя на стартер /имаше интервенции при бушона на помпата/. Естествено след като разкарах излишните кабеляци помпата проработи както си трябва и колата взе да пали. Пробвай докато някой върти на стартер да хванеш помпата с ръка и да видиш какво е положението! Друго което се сещам е да пробваш да запалиш с изключен температурен датчик / този който е отгоре с 2 пина/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване