Jump to content

Странен звук от пистовия ремък


klos

Recommended Posts

Здравейте колеги, А4 1.9 тди AVB 2004g забелязах тракане откъм пистовия ремък и в първия момент помислих че е демпферната шайба на алтернатора, но като пусна климатика тракането изчезва! Дали не е заминал компресора? Той иначе си работи перфектно.Някой имал ли е такъв проблем? Утре отивам на диагностика при ,,майстор''.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката на алтернатора вероятно, обтегач тия неща да се проверят.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за нея пробвай да завъртиш волана пълен ляв пълен десен ако има шум и вибраци 100% Ролка...или обтегач а може и двете

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на пистовия ремък и проверка на место на всички ролки и обтегача майстора каза ,,карай така и ако се усили звука, тогава пак проверка! При пълен ляв и десен волан няма вибрации или шум. Тракането се чува на тихи обороти, след пускане на климатика изчезват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката, когато блокира се държи точно така, ако я оставиш така ще ти разбие обтегача и сумата набъбва, проверката е елементарна и е абсолютно еднозначна.Можеш и сам да я провериш.Лошо е че си трябва инструмент за смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се фри лайс ролка, най вероятно тя....

 

Фри лайф се нарича,а проблема е в шайбата на компресора.....

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е еднозначна пробата.

При мен на проба беше добре, но се оказа, че изпуска по малко в посоката, в която трябва да е зацепила и внася вибрации. И се чудя откъде идват вибрациите, докато в един студ започна яко да изпуска и като я смених всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това го има в играта но е по скоро изключение, обикновено се е вкаменила., Често когато сменям от гайковерта се оправят, но това си е консуматив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатикаджията ще сменя някакви тампони в шайбата на компресора и ще провери и лагера . Когато приключи ще пиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен! Като се разглоби шайбата на компресора се оказа че гумените тампони са на ,,СОЛ" , 20 лв за гумичките и 10 за майстора, Двигатела заспа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...