Jump to content

audi a4 1.9 131ph проблем


toni03

Recommended Posts

Здравейте. колеги скоро си купих ауди а4 1.9 131 коня  и от извесно време не ми отчита температурата на двигателя. Някой имал ли е подебен проблем ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди някъде да ти закачат колата на ВАГ-КОМ и ще си каже сама какъв е проблема. Сигурно температурен датчик.

Мерси за инфо-то, а да имаш представа къде точно се намира датчика?

При мен беше датчика в двигателя след смяната му всичко се оправи.

А имаш ли представа къде точно се намира датчика и колко струва един такъв датчик????

А ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА КЪДЕ ТОЧНО СЕ НАМИРА ТОЯ ДАТЧИК , И КОЛКО СТРУВА?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/265000-Here-are-some-tips-for-Coolant-Temperature-Sensor-REPLACEMENT

 

Заместител на оригиналния мисля към 30-тина лева, оригинален малко по-скъпо, но според мен по-добре.

Смяната не е трудна като цяло, но дори и на сервиз да отидеш ще ти свършат работата за нула време. Само не забравяй да си вземеш подходящ антифриз - червен на цвят G12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакъв проблем да я покарам така малко, че в момента няма това време за смяна на датчик  ???? И другото което е че колата я взех от Германия и е с оригиналния антифриз и ми казаха да не го пипам ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тая логика колата като излезе с  оригиналното масло и край не се сменя! Тоя антифриз също има живот и се сменя поне на всеки 5 години

С времето се губят самите смазочни качества и не само което в тоя автомобил да спестиш едни 30-40лв от това ми се вижда нелепо 

Обслужи си качественно цялата кола смени си температурният датчик за да не караш на сляпо

Щото после пак ще ти се наложи да намериш време но може и да е за по-скъп ремонт

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен смазочните химикали които са добавени заради водната помпа антифриза има и анти-корозивни свойства които се губят с времето. Те са много по-важни защото защитават радиатора от корозия. Същото се отнася и за спирачната течност която трябва да се сменя, даже и на по-малък интервал от 5 години.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отделно да добавим хидравликата на волана, която абсорбира вода

казано иначе, като вземеш колата обслужи всички флуиди, ако маслото ти е с филтъра 140лв, флуидите са ти 1/2 от него, ама знаеш че си свършил нещата както трябва...

последствията може да са кофти-от антифриз - помпа/радиоатор; от спирана течност-маркучлета/задържащи апарати/прецакан абс; от хидравлична течност-виеща хидравлика/тежка хидравлика/проблеми с хидр помпа;

не си струва риска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфо-то, а да имаш представа къде точно се намира датчика?

А имаш ли представа къде точно се намира датчика и колко струва един такъв датчик????

А ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА КЪДЕ ТОЧНО СЕ НАМИРА ТОЯ ДАТЧИК , И КОЛКО СТРУВА?

колега мисля че проблема не е в датчика, щото като покарах малко извън града и започна да ми държи 60 градоса. След което спададе и пак се качваше по някое време ????

Иди някъде да ти закачат колата на ВАГ-КОМ и ще си каже сама какъв е проблема. Сигурно температурен датчик.

мисля че не е температурен датчик щото като карах извън града ми държеше 60 градуса ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ОК мерси ... и аз така мисля щом мърда стрелката от време на време не би трябвало да е датчика.....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече 1 година и повече карам така. На таблото температурата ми е 68 градуса, много рядко през лятото става 70 и още не съм го сменил. Нямам проблеми. Смятам да го сменя, но той не е страшен, защото е само информативен. Ваг ком имам, но не излиза грешка. Ако нямаш време, може да го отложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено датчика за тем на двигателя и таблото е един 4 пинов .Влизате в инджин и гледате тем на мотора,после в инструментс и сравнявате с тем на таблото.До сега не съм сменял сензор изцяло дефектирал ,една от двете тем започва да не показва коректно. Ако темп. са еднакви то термостата не работи правилно.Не е лошо и тест на стрелките да се направи.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених датчика. Не е от него. Показва абсолютно същото - 68 градуса. Термостатът ми е сменен. Мисля да го сменя пак, защото няма логика да е от друго. Не знам на колко отваря термостатът, но при мен на 60 градуса радиаторът отпред ми е топъл и от двете страни, следователно кръгът е отворен. Не знам какво да правя вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...