toni03 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Здравейте. колеги скоро си купих ауди а4 1.9 131 коня и от извесно време не ми отчита температурата на двигателя. Някой имал ли е подебен проблем ????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drudge Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 При мен беше датчика в двигателя след смяната му всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEYN Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Иди някъде да ти закачат колата на ВАГ-КОМ и ще си каже сама какъв е проблема. Сигурно температурен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni03 Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Иди някъде да ти закачат колата на ВАГ-КОМ и ще си каже сама какъв е проблема. Сигурно температурен датчик.Мерси за инфо-то, а да имаш представа къде точно се намира датчика?При мен беше датчика в двигателя след смяната му всичко се оправи.А имаш ли представа къде точно се намира датчика и колко струва един такъв датчик????А ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА КЪДЕ ТОЧНО СЕ НАМИРА ТОЯ ДАТЧИК , И КОЛКО СТРУВА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEYN Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/265000-Here-are-some-tips-for-Coolant-Temperature-Sensor-REPLACEMENT Заместител на оригиналния мисля към 30-тина лева, оригинален малко по-скъпо, но според мен по-добре.Смяната не е трудна като цяло, но дори и на сервиз да отидеш ще ти свършат работата за нула време. Само не забравяй да си вземеш подходящ антифриз - червен на цвят G12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni03 Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 А има ли някакъв проблем да я покарам така малко, че в момента няма това време за смяна на датчик ???? И другото което е че колата я взех от Германия и е с оригиналния антифриз и ми казаха да не го пипам ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 (Редактирано) По тая логика колата като излезе с оригиналното масло и край не се сменя! Тоя антифриз също има живот и се сменя поне на всеки 5 годиниС времето се губят самите смазочни качества и не само което в тоя автомобил да спестиш едни 30-40лв от това ми се вижда нелепо Обслужи си качественно цялата кола смени си температурният датчик за да не караш на сляпоЩото после пак ще ти се наложи да намериш време но може и да е за по-скъп ремонт Редактирано 20 Юли 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Освен смазочните химикали които са добавени заради водната помпа антифриза има и анти-корозивни свойства които се губят с времето. Те са много по-важни защото защитават радиатора от корозия. Същото се отнася и за спирачната течност която трябва да се сменя, даже и на по-малък интервал от 5 години. Редактирано 21 Юли 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 отделно да добавим хидравликата на волана, която абсорбира водаказано иначе, като вземеш колата обслужи всички флуиди, ако маслото ти е с филтъра 140лв, флуидите са ти 1/2 от него, ама знаеш че си свършил нещата както трябва...последствията може да са кофти-от антифриз - помпа/радиоатор; от спирана течност-маркучлета/задържащи апарати/прецакан абс; от хидравлична течност-виеща хидравлика/тежка хидравлика/проблеми с хидр помпа;не си струва риска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni03 Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Мерси за инфо-то, а да имаш представа къде точно се намира датчика?А имаш ли представа къде точно се намира датчика и колко струва един такъв датчик????А ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА КЪДЕ ТОЧНО СЕ НАМИРА ТОЯ ДАТЧИК , И КОЛКО СТРУВА?колега мисля че проблема не е в датчика, щото като покарах малко извън града и започна да ми държи 60 градоса. След което спададе и пак се качваше по някое време ????Иди някъде да ти закачат колата на ВАГ-КОМ и ще си каже сама какъв е проблема. Сигурно температурен датчик.мисля че не е температурен датчик щото като карах извън града ми държеше 60 градуса ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni03 Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) ОК мерси ... и аз така мисля щом мърда стрелката от време на време не би трябвало да е датчика..... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leon74 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Аз вече 1 година и повече карам така. На таблото температурата ми е 68 градуса, много рядко през лятото става 70 и още не съм го сменил. Нямам проблеми. Смятам да го сменя, но той не е страшен, защото е само информативен. Ваг ком имам, но не излиза грешка. Ако нямаш време, може да го отложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) Обикновено датчика за тем на двигателя и таблото е един 4 пинов .Влизате в инджин и гледате тем на мотора,после в инструментс и сравнявате с тем на таблото.До сега не съм сменял сензор изцяло дефектирал ,една от двете тем започва да не показва коректно. Ако темп. са еднакви то термостата не работи правилно.Не е лошо и тест на стрелките да се направи. Редактирано 5 Август 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leon74 Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Вчера смених датчика. Не е от него. Показва абсолютно същото - 68 градуса. Термостатът ми е сменен. Мисля да го сменя пак, защото няма логика да е от друго. Не знам на колко отваря термостатът, но при мен на 60 градуса радиаторът отпред ми е топъл и от двете страни, следователно кръгът е отворен. Не знам какво да правя вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване