koko76 Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Здравейте колеги,от известно време съм се заел с намиране на информация защо през дросела минава антифриз.Каква е логиката да се затопля.В няколко други форума някой пишат че са направили байпас и не виждат никаква разлика в поведение на двигателя.Ако някой знае и може да сподели информация ще се радвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 На някой японски коли конкретно за Тойота говоря в дросела има малък термостат който се облива от антифриза и ролята му е да пуска и спира допълнителния въздух който байпасира дросела при работа на студен мотор. При други коли това се изпълнява от самия дросел ако е ел. или от стъпков мотор за това. Това при тях се явява въздушната част на "смукача" докато загрее колата, горивната си я върши компа през дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване