koko76 Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Здравейте колеги,от известно време съм се заел с намиране на информация защо през дросела минава антифриз.Каква е логиката да се затопля.В няколко други форума някой пишат че са направили байпас и не виждат никаква разлика в поведение на двигателя.Ако някой знае и може да сподели информация ще се радвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PESHO OT MARS Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 На някой японски коли конкретно за Тойота говоря в дросела има малък термостат който се облива от антифриза и ролята му е да пуска и спира допълнителния въздух който байпасира дросела при работа на студен мотор. При други коли това се изпълнява от самия дросел ако е ел. или от стъпков мотор за това. Това при тях се явява въздушната част на "смукача" докато загрее колата, горивната си я върши компа през дюзите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now