CVT Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Ще има и други позитивни ефекти, освен визията. При 17“-те джанти гумите са по-широки и с по-нисък профил. Това допринася за по-голяма стабилност на сух път. Така че всичко е компромис и зависи какво е по-важно за различни хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 (Редактирано) Не знам тия калкулаторчета, които се постват колко са верни. Мога да кажа от моя опит какво стана като смених Авус-ите на еската с Ултраледжери. Авусите бяха с гуми 225/45/17, Ултраледжерите ги сложих с гуми 235/45/17. Чувството е, че до сега все едно съм карал на дръпната ръчна 2 зъба и точно съм я пуснал. Пък вие си карайте с джантите по 15 кила и ми говорете, че нямало разлика. На предно, на задно или на 4х4 тежките джанти си тежат на колата. Сега като минавам на 18-ки, пак ще е с Ултраледжери, за да няма греда. Редактирано 10 Август 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Охоооо...Дай 17 оз-ките насам, бре тарикат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Ши видим, още се чудя дали да направя тази грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Направи другото, джантите - в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 При 17“-те джанти гумите са по-широки и с по-нисък профил. Това допринася за по-голяма стабилност на сух път. Това е другата голяма загадка - докога увеличаването ширината на гумата може да се усети от обикновен шофьор.А това зависи от конкретния модел автомобил и джанти - тегло на колата, окачване, задвижване, мощност, ширина и изнасяне на джантите.При нормално окачване и леко купе и 285 гуми да сложиш, колата няма да е по-стабилна отколкото с 205.WRC не карат с широки гуми на асфалт. Мойте умения не ми позволяват да направя разлика между изнесени и широки ББС-и с нови гуми Ф1 235 и 5+ годишните континентали 225 на стандартните джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Ши видим, още се чудя дали да направя тази грешка.Недей,че ш' ми плачеш на рамото после.Джантите ти са перфектни,черни и лекине се занимавай с глупости,да не те страхувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 29 Август 2015 Доклад Share Публикувано 29 Август 2015 Само за информация - оригинална желязна джанта 15 цола с лятна гума 195/65/15 точно 16,2 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vwmk3 Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 19' джанти от а8 събират ли се в а4 б5 фейслифта? С гуми 255 са ама май ще трябват нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2015 255 е ширината, за да ти отговори някой ще трябва да кажеш точния размер на гумата - 255/?/19, също ще трябва и ЕТ-то на джантата. Не препоръчвам ползването на толкова големи джанти в А4 Б5 със заводско окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vwmk3 Публикувано 3 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2015 Да бе знам,че е широчината ама докато умувам ги купили джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване