Jump to content

Питане: Ауди А4 (B5) |quattro| Facelift / Неприятно-дразнещо скърцане.


MAPTO7007

Recommended Posts

Прочетох няколко теми на колеги от форума за въпросното скърцане и то точно като при мен отзад-отдясно.

Някой казват тампони на горен носач,други тампони на долен носач,трети някакъв шарнир,четвърти нещо на амортисьора.

Скърца от скоро - постоянно и силно чак нетърпимо дразнещо.

 

Пишат че долния носач се сменял целия - дори че никой не сменял тампони,а направо носачи и т.н

Да ми препоръчате към кой да се обърна "компетентен" да диагностицира скърцането с точност и да видим какво е точно за смяна за да спре въпросното скърцане.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни напръсках обилно тампоните на А-образния горен носач с ВД-40 и скърцането спря за около 2-3 дни ... което значи че оттам е проблема и ще се сменят и от двете страни.

Друг начин за диагностициране няма предполагам???

За всички колеги дето им предстои бъдеща смяна ще напиша номерата на тампоните по ЕТКА

 

Двата малки тампона отзад на горния носач: 8D0 505 185 A

Предния тампон на горния носач: 8A0 505 172 B

 

 

п.п За смяната нужно ли ме е нещо по специално?

Или подемник,инструмент,преса/скоби за избиването на старите и слагането на новите?

Някаква специфика при свалянето на носача?

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми е още прясно:

-Приготви се и за ремонт по долния носач: почти сигурно е скъсала външните тампони, по-малко вероятно и едните от вътрешните

-късите спирачни маркучи носач-мост са закъсани. Развиват се внимателно след киснене или после някой ти прави нова тръбичка

-носача се сваля след като отвиеш "ботуша" на амортесьора от купето и го наклониш малко навън. Не е нужно да се развива амортесьора отдолу

-задния долен носач се прави на място или трябва да сваляш жилата на ръчната

-препоръчително е в имателно да се прережат външните части на скъсаните втулки и тогава да се вадят (те си падат сами)

-всички гумени тампони се стягат при нормалното положение на окачването: или колата да е стъпила, или се повдига до нивото, което си запомнил преди да вдигнеш на подемника. Най-общо с права полуоска спрямо диференциала

-бележете реглажните болтове, ако ще ги развивате

Всички части се продават алтернативни. Мейле и Лемфьордер са за предпочитане

Ако външният болт на долния носач е запекъл излиза с пневматичен чук. Ако реглажните болтове на малките носачи са запекли излизат само с рязане, а нов болт или от Ауди, или от морга

Реглаж е силно препоръчителен след процедурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее ти къде ме прати ... от смяна тампони на заден горен носач - на смяна на задно цялостно окачване без амортисьори ...

Не пипам нищо излишно както и не сменям нищо излишно по колата - без да е дало признак за смяната му ...

 

Иначе ремонтен комплект тампони взех на Мейле.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вдигнеш ги разгледай и ще разбереш ;) И аз така тръгнах само за две тампончета...

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата HellFire. От 1 разбит тампон смених почти всички тампони по задният мост. Реших така да го направя, защото процедурата изисква време и с оглед да не се правят нещата по 2-3 пъти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...