Jump to content

Подгрев задно стъкло


Nikieva

Recommended Posts

Колеги,две зими карам без работещ подгрев,реших идващара да не е така.Трябва ми схема на инсталацията,от копчето през релета бушони та до джама.Авант съм,интересува ме също от коя страна минават кабелите,лява или дясна,и къде най елементарно мога да направа проба за 12в.Задното стъкло ми е сменявано,дали е възможно да не са го вързали,или да е само с имитация на реотани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо е да се провери бушона. След това го включваш и мериш с мултицет двата кабела които излизат на самото стъкло. Ако там няма 12V чак тогава се търси прекъснат кабел. Ако има 12V значи самия нагревател не работи.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата в преден ляв калник ли?,ако какъв цвят е да измера на нея,и ако там няма ,ще да е от управлението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с този досаден проблем. При мен работи, но на импулси се включва подгрева и огледалата ми не могат да разтопят леда зимата и не ми се включва електрическият отоплител към парното. Спойките в климатроника ги презапоих за втори път днес, след като прочетох темата вчера. Нямам идея на импулси ли идва тока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но става лесно ваденето на управлението, само дърпаш от долната страна към теб и излиза. Отвиваш общо 6 болта и лъскавата лайсна я издърпваш на страни за да се откопчее след като си отвил двата и болта. Останалото са щипки които се разкопчават внимателно. Спойките за презапояване са на двата силови кабела, личат си, те са и най-големите. Като го отвориш,има лентов кабел, който трябва да издърпаш, за да се откопчее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как преден калник бе колега - заден ляв разбира се! Има две букси - кафява и черна. На едната има дебел бял кабел с лилава лента. Той е за подгрева на стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш тапицерията (мокетената кора) ще видиш две букси - черна и кафява. На едната има дебел бял кабел с лилава лента.

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи измерено отзад не отива никъде ток,нито на страничните,нито на задното стъкло.Ще трябва да извадя панела на климатика,ама както е опислал колеката не става,пробвам отдолу да го избутам ,но не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вадене ще го извадя,интересува ме,дали в дясната колонка има преходна букса ?Ако да,да проверя и нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Днес не можах,но утре ще го погледна,..в тая тема която съм постнал пише,че в по старите б6 е без реле а в по-новите и б7 е с реле.Моята е края на 2004,сега ако правилно съм разбрал трябва да намеря релето.

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/571114-DIY-Rear-defroster-fix-for-newer-HVAC-unit-in-early-B6-s

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.....днес разфасовах половината кола....до отзад до самото стъкло стига ток....но са се отлепили клемите .Пробвах да ги заповам,тенол, колофон...е да,ама не става.Изобщо не исла да хване тенола, че да стане спойка.Кажете какъв е верния начин фа стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии... Вариант май да го запоиш няма, освен с електро-проводящо лепило, но пък то е със сравнително по-голямо съпротивление... Имаше преди из нет-а нещо за лепило със сребърен прах, защото среброто е добър проводник и не е толкова скъпо колкото златото... Но не се сещам къде съм го гледал. Беше си направи рецепта - как да си го направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кобра ми казаха,че не лепят ,а сменят стъклото.В конрад ми предложиха лепило,сребърен лак и киселина за спойка.Взех киселината, казаха,че тенола хваща на всичко с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм запоявял веднъж такова нещо по следния начин почистих добре мястото кадето на стъклото се хващат падналите пластинки след което взимам пластинката и я нагрявам естествено се държи с клещички стопих тенол на повърхноста която трябва да се запои на стъклото и дозагрях още малко и като тенола е в течно състояние за една секунда веднага го лепваш кадето му е мястото при мен се получи вече 5г не е мръднало щото според мен земеш ли да нагряваш и пластинката и стъклото има филм да се пукне прозореца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото може да се натопли и над 300 градуса, но трябва много да се внимава да е равномерно и плавно. т.е. не с горещия въздух да му пуснеш едни 300 градуса и готово... Когато навън е по-топло, както е сега, риска е по-малък. Реално и около 200 градуса да го загрееш, пак трябва да стане спойка. В смисъл да успееш да го запоиш с поялника, защото няма да ти се разсейва топлината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...