Nikieva Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Колеги,две зими карам без работещ подгрев,реших идващара да не е така.Трябва ми схема на инсталацията,от копчето през релета бушони та до джама.Авант съм,интересува ме също от коя страна минават кабелите,лява или дясна,и къде най елементарно мога да направа проба за 12в.Задното стъкло ми е сменявано,дали е възможно да не са го вързали,или да е само с имитация на реотани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Първото нещо е да се провери бушона. След това го включваш и мериш с мултицет двата кабела които излизат на самото стъкло. Ако там няма 12V чак тогава се търси прекъснат кабел. Ако има 12V значи самия нагревател не работи. Редактирано 14 Септември 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Интересува ме,къде, от коя страна контактуват реотаните със "жиците"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Мерси за отговорите.Доколкото разбрах,от климатика през бушона и директно към стъклото?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Реда е: предпазител, климатроник, букса в левия калник, гумен маншон към вратата, буки към стълбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Буксата в преден ляв калник ли?,ако какъв цвят е да измера на нея,и ако там няма ,ще да е от управлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 И аз съм с този досаден проблем. При мен работи, но на импулси се включва подгрева и огледалата ми не могат да разтопят леда зимата и не ми се включва електрическият отоплител към парното. Спойките в климатроника ги презапоих за втори път днес, след като прочетох темата вчера. Нямам идея на импулси ли идва тока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 А да си снимал случайно??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Не, но става лесно ваденето на управлението, само дърпаш от долната страна към теб и излиза. Отвиваш общо 6 болта и лъскавата лайсна я издърпваш на страни за да се откопчее след като си отвил двата и болта. Останалото са щипки които се разкопчават внимателно. Спойките за презапояване са на двата силови кабела, личат си, те са и най-големите. Като го отвориш,има лентов кабел, който трябва да издърпаш, за да се откопчее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Как преден калник бе колега - заден ляв разбира се! Има две букси - кафява и черна. На едната има дебел бял кабел с лилава лента. Той е за подгрева на стъклото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Да да,заден....то покрай тези плафони по инерция драснах преден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Къде точно в заден ляв калник е буксата?...как да стигна до нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 (Редактирано) Като отвориш тапицерията (мокетената кора) ще видиш две букси - черна и кафява. На едната има дебел бял кабел с лилава лента. Редактирано 18 Септември 2015 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 E да де,ама на щипки ли е,страх ме е така безразборно да напъвам да не изкърта нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Всички интериорни панели на В6 и В7 са с метални щипки. Шанс да се прецака нещо има, но е малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Мерси за бързия отговор....утре ще погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Значи измерено отзад не отива никъде ток,нито на страничните,нито на задното стъкло.Ще трябва да извадя панела на климатика,ама както е опислал колеката не става,пробвам отдолу да го избутам ,но не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Хващай го за лайсната отдолу и дърпай към теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 За вадене ще го извадя,интересува ме,дали в дясната колонка има преходна букса ?Ако да,да проверя и нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 (Редактирано) Днес не можах,но утре ще го погледна,..в тая тема която съм постнал пише,че в по старите б6 е без реле а в по-новите и б7 е с реле.Моята е края на 2004,сега ако правилно съм разбрал трябва да намеря релето.http://www.audizine.com/forum/showthread.php/571114-DIY-Rear-defroster-fix-for-newer-HVAC-unit-in-early-B6-s Редактирано 22 Септември 2015 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Така.....днес разфасовах половината кола....до отзад до самото стъкло стига ток....но са се отлепили клемите .Пробвах да ги заповам,тенол, колофон...е да,ама не става.Изобщо не исла да хване тенола, че да стане спойка.Кажете какъв е верния начин фа стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Амиии... Вариант май да го запоиш няма, освен с електро-проводящо лепило, но пък то е със сравнително по-голямо съпротивление... Имаше преди из нет-а нещо за лепило със сребърен прах, защото среброто е добър проводник и не е толкова скъпо колкото златото... Но не се сещам къде съм го гледал. Беше си направи рецепта - как да си го направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 В кобра ми казаха,че не лепят ,а сменят стъклото.В конрад ми предложиха лепило,сребърен лак и киселина за спойка.Взех киселината, казаха,че тенола хваща на всичко с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Колега аз съм запоявял веднъж такова нещо по следния начин почистих добре мястото кадето на стъклото се хващат падналите пластинки след което взимам пластинката и я нагрявам естествено се държи с клещички стопих тенол на повърхноста която трябва да се запои на стъклото и дозагрях още малко и като тенола е в течно състояние за една секунда веднага го лепваш кадето му е мястото при мен се получи вече 5г не е мръднало щото според мен земеш ли да нагряваш и пластинката и стъклото има филм да се пукне прозореца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Стъклото може да се натопли и над 300 градуса, но трябва много да се внимава да е равномерно и плавно. т.е. не с горещия въздух да му пуснеш едни 300 градуса и готово... Когато навън е по-топло, както е сега, риска е по-малък. Реално и около 200 градуса да го загрееш, пак трябва да стане спойка. В смисъл да успееш да го запоиш с поялника, защото няма да ти се разсейва топлината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване