hristotod Публикувано 25 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 (Редактирано) Няма период на непалене, завърташ пали и се чува тракането на оптегачите. При загрял двигател, завърташ изгасва ммс за 1 сек и пали, при което отново се чува тракане на оптегач дори и на загрял двигател, което и аз мисля горните да ги сменя. Въпроса ми най - вече е за товаренето, а иначе съм решил скоро да сменя всичко оттегачи, вериги, ако можете да ми дадете съвет къде ще съм благодарен. Редактирано 25 Септември 2015 от hristotod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Смяната, доста майстори могат да ти я направят. Аз лично още не съм ги правил и ще се въздържа да препоръчвам кой точно. За самите части, ако имаш кой да ги поръча директно от Германия, а не през прекупвачи, ще е най-добре, или ако Райно даде аналогично добра цена. Миналата година като проверявах, комплекта с доставката стъпваше около 1800лв или 1600лв, не помня точно. Само не се хвърляй на афтърмаркета на Febi... Тук само с оригинални части, иначе ще береш ядове.За паленето, дай на колегата petarik да ти погледне дюзите и да ти оправи проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 1:1 са оБтегачите на FEBI с оригиналните, и двете са марка IWIS и външно са 1:1, БМВ ползват същата марка. От разтегнати вериги имаш завишен разход и лоши емисии. Доста често немеца като не получи зеления стикер продава колата и заминава за източна Европа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Не са точно 1:1 ! И на двете пише една и съща марка, имат еднакви символи и пр., но си личи различната матрица. Има забележими разлики като при фалшивите пари, за да не ги гонят за пълен фалшификат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Споменавах го и преди, че майстора ми на Туарег с 3-ка дизел сложи феби обтегач и за 5000км трябваше да го смени, щото веригата го беше изкопала. Все пак разликата от 50% в цената, трябва да идва от някъде, а имайки на предвид че 25% от тези 50% могат да се смъкнат от цената на оригиналните (ако не и повече), просто не си заслужава риска. Пълен комплект на Феби го бях намерил на около 1000лв... 600-800лв разлика не е малко, ама е ключова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Може ли веригите да са на различна фирма и оттам да идва вкопаването? Как на BMW тия фебита деянат, а на Ауди не??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Е това вече не знам. Абсолютно възможно е. Лично просто не бих рискувал, като така или иначе се дава една торба пари за части и после почти същата торба пари за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Така е и аз сложих ОЕМ-ски обтегачи на фейса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Как на BMW тия фебита деянат, а на Ауди не???Не знам, но е факт! И двата афтърмаркета са от едно и също място, само опаковчиците са различни, и двата са на късмет. Иначе изтърканият номер с "заличаването" на емблемата на Ауди и партномера вече не върви, но си го прявят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristotod Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Благодаря Ви колеги за точните и изчерпателни отговори. Проблема с товаренето отпадна според майстор това е от наличие на голямо количество вода в горивото. Аз все още съм скептично настроен, заредих на 18.09 пълен резервоар Max motion diesel и проблемите започнаха, сега като заредих отново изчезна проблема. За оптегачите ще ви послушам за оригинални, като ще търся директно от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване