Jump to content

Товарене при загрял двигател, странно чукане


hristotod

Recommended Posts

Няма период на непалене, завърташ пали и се чува тракането на оптегачите. При загрял двигател, завърташ изгасва ммс за 1 сек и пали, при което отново се чува тракане на оптегач дори и на загрял двигател, което и аз мисля горните да ги сменя. Въпроса ми най - вече е за товаренето, а иначе съм решил скоро да сменя всичко оттегачи, вериги, ако можете да ми дадете съвет къде ще съм благодарен.

Редактирано от hristotod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната, доста майстори могат да ти я направят. Аз лично още не съм ги правил и ще се въздържа да препоръчвам кой точно. За самите части, ако имаш кой да ги поръча директно от Германия, а не през прекупвачи, ще е най-добре, или ако Райно даде аналогично добра цена. Миналата година като проверявах, комплекта с доставката стъпваше около 1800лв или 1600лв, не помня точно. Само не се хвърляй на афтърмаркета на Febi... Тук само с оригинални части, иначе ще береш ядове.

За паленето, дай на колегата petarik да ти погледне дюзите и да ти оправи проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1:1 са оБтегачите на FEBI с оригиналните, и двете са марка IWIS и външно са 1:1, БМВ ползват същата марка. От разтегнати вериги имаш завишен разход и лоши емисии. Доста често немеца като не получи зеления стикер продава колата и заминава за източна Европа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са точно 1:1 ! И на двете пише една и съща марка, имат еднакви символи и пр., но си личи различната матрица. Има забележими разлики като при фалшивите пари, за да не ги гонят за пълен фалшификат. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменавах го и преди, че майстора ми на Туарег с 3-ка дизел сложи феби обтегач и за 5000км трябваше да го смени, щото веригата го беше изкопала. Все пак разликата от 50% в цената, трябва да идва от някъде, а имайки на предвид че 25% от тези 50% могат да се смъкнат от цената на оригиналните (ако не и повече), просто не си заслужава риска. Пълен комплект на Феби го бях намерил на около 1000лв... 600-800лв разлика не е малко, ама е ключова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли веригите да са на различна фирма и оттам да идва вкопаването? Как на BMW тия фебита деянат, а на Ауди не???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече не знам. Абсолютно възможно е. Лично просто не бих рискувал, като така или иначе се дава една торба пари за части и после почти същата торба пари за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Как на BMW тия фебита деянат, а на Ауди не???

Не знам, но е факт! И двата афтърмаркета са от едно и също място, само опаковчиците са различни, и двата са на късмет. Иначе изтърканият номер с "заличаването" на емблемата на Ауди и партномера вече не върви, но си го прявят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги за точните и изчерпателни отговори. Проблема с товаренето отпадна според майстор това е от наличие на голямо количество вода в горивото. Аз все още съм скептично настроен, заредих на 18.09 пълен резервоар Max motion diesel и проблемите започнаха, сега като заредих отново изчезна проблема. За оптегачите ще ви послушам за оригинални, като ще търся директно от Германия.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...