Jump to content

Товарене при загрял двигател, странно чукане


hristotod

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Няколко пъти съм  писал във форума за различни проблеми и винаги съм получавал бързи, експертни и точни отговори. От скоро се появи нов проблем, при студен двигател се чува тракане при палене (оптегачи) и когато колата е загряла и се опитам да я запаля първо се ресетира и угасва цялото табло, ммс и се чува силно тракане. Доста се товари и двигателя преди да запали. Ще съм ви благодарен ако изкажете предположения за този проблем.

 

Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гасенето на всичко след като е направило половин-един оборот при топъл двигател ми го диагностицираха с тръгнали дюзи. Имах го и на седана, както и сега на комбито (и двете имат по 1 много заминала дюза). Обтегачите при студен старт са ти ясни. Ако ги чуваш и на топъл старт, вече проблема е неотложен или маслото ти е много за смяна. Трудното палене също най-вероятно е от същия проблем с дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря kainy, ще отида да ми диагностицират дюзите. Ще приема съвета ти и първо ще сменя маслото и после ще видим за оптегачите. Ще пиша какво е станало. Благодаря още веднъж.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени го само, ако реално е за смяна или ако си личи, че не е в добро състояние. Също така ако стигнеш до смяна, те съветват да сложиш и добавка за обтегачите в маслото. При седана ми определено имаше ефект. В момента обаче не мога да намеря линк към добавката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти на 10к км е така, че ще го сменя, ще сложа и добавка.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са толкова зле обтегачите внимавайте със смяната да няма тотален ремонт после.

 

Много ми е чудно как от кофти дюзи върти трудно стартера, някой може ли да обясни как става това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти на 10к км е така, че ще го сменя, ще сложа и добавка. Цитиране на предходно мнение!

Добавката е 3 бона за смяна на вериги и труд, ако е на много километри колата и са се разтегнали веригите никакви обтегачи няма да ви спасят, дюзите най-малко 1000 лева за рециклиране и около 300 лева на бройка за някакви читави втора употреба. Като се разтегнат много веригите освен тракането се нарушава и газоразпределението и затова трудно пали колата, палил съм 3,0 тди със сменени вериги и пали от четвърт оборот.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се загаси мотора, налягането в рейла пада постепенно. Докато стане нула, заминалите дюзи пропускат по две-три капки нафта в цилиндъра. Ако мотора е студен, нафтата отива в маслото. Ако е горещ, нафтата преминава в газообразно състояние. В последния случай, ако скоро след като е бил спрян мотора отново се стартира, излишното гориво в цилиндрите прави живота на стартера труден. Ако мотора се стартира след по-дълъг период на престой, нафтата е преминала отново в течно състояние и е заминала в маслото :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега няма нужда да го плашим с най-лошото... На мен като ми се беше разтракал на животно, дето по минута и половина тракаше на запалване, веднага ме наредиха на опашката да чакам вериги от Германия... А то какво било, маслото 300-400 грама надолу и туй то. Ново масло и почна да изтраква като всяко друго по улицата. Една добавка и още повече утихна. Редица колеги пък го отсраниха и него само с десния обтегач или най-много двата горни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се загаси мотора, налягането в рейла пада постепенно. Докато стане нула, заминалите дюзи пропускат по две-три капки нафта в цилиндъра. Ако мотора е студен, нафтата отива в маслото. Ако е горещ, нафтата преминава в газообразно състояние. В последния случай, ако скоро след като е бил спрян мотора отново се стартира, излишното гориво в цилиндрите прави живота на стартера труден. Ако мотора се стартира след по-дълъг период на престой, нафтата е преминала отново в течно състояние и е заминала в маслото :(

 

И колко често ако започне да речем да се изразява подобен симптом трябва човек да те посети? И може ли от друго да се получи този ефект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.

Понякога заминава и самия стартер и се налага смяна.

Тук във форума някой обясняваше, че и с чисто нови дюзи пак му спира стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.

Понякога заминава и самия стартер и се налага смяна.

Тук във форума някой обясняваше, че и с чисто нови дюзи пак му спира стартера.

 

А доколко може да се вярва при нулеви или плюсови стойности на дюзите, не питам просто за мен, аз проблеми за момента нямам, но твоето мнение ще бъде много полезно и за всички останали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са твърдо на минус (еднта основно, другите 2 компенсират) и имам спирането на стартера при палене на топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако две-три дюзи са на нула или плюс,а останалите са на минус е нормално да се усъмниш. Обичайно е тогава колата да пуши и да смърди. Когато няма минуси, по-скоро е стартер.

П. П. Проверката на стенд е най-меродавна.

Редактирано от petarik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са твърдо на минус (еднта основно, другите 2 компенсират) и имам спирането на стартера при палене на топло.

 

Колко на минус?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След промивка на горивната система, 1-ва и 3-та слязоха с 3-4 надолу, но втора не мръдна.

72: -24/-16/-6

73: -58/-32/-26

74: -10/-10/-2

75: -2/0/0

76: 0/0/0

77: -4/2/0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията. За пояснение тракането на оптегачите е в рамките на няколко секунди до 5-6 с. Товаренето става при загрял двигател, но все пак пали от четвърт, но в началния момент изгася всичко за около секунда след което пали. 

Редактирано от hristotod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите три май са доста зле. Но Петър да каже, той е Лечителят :)

Втора е толкова зле, че и за лаик като мен 100% пишка като едногодишно бебе без памперс.

 

Христо, тракането ако ти е 5-6 секунди БЕГАЙ БЪРЗО да ти сменят поне горните два обтегача! 

Пали от четвърт, но след какъв период на НЕпалене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че са зле е ясно :). Засега ще изчакам да видя как ще ми се отрази прехвърлянето на автоматика и за зимата май ще искарам с 6-те най-добри от 12-те които имам, пък на пролет ще рециклираме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЩО чак напролет. Пък и още нещо. Аз ако съм на твое място ще взема шестте НАЙ-ЗЛЕ и ще отида при petarik да ги направи нови и след това ще си пазя/продам останалите, които са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щото прехвърлянето на автоматика (барабар с диференциали, раздатки и какво ли още не), пък после и масла на всичко това, отгоре на всичко и един ремап, без ДПФ да покрие разноските :) и към цялото това нещо прехвърлям шибедах и още 5-6 дребни ремонтчета (дискове, накладки, сп. Маркучи, малкото радиаторче, клапите на климатика и т.н. Абе общо взето му оставих половин А4 лист на Ники да се занимава и пари за рециклаж няма да ми се дават тая година :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...