Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Привет колеги. Автомобилът е ауди а4б5 1.9 1998г. Вчера смених съединител комплект LUK. Днес тръгвам за работа и съединителя боксува на 4та и 5та предавка. Какво може да съм объркал със смяната. Колата е 90кс със чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Общо взето няма какво да си объркал. Маховика старият ли остана и работната му повърхност равна ли е?При мен също боксуваше леко на пета, но след първите 15-20км явно олегна и вече нямам проблем. Държа да отбележа,че аз монтирах употребявани части,които не са работили една с друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Маховика нямаше проблем. Възможноо ли е да е от не добре обезвъздушена помпа или и не добре затегнат притискател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Току що покарах отново. На петс при движение с 60-65км/ч при рязко и не толкова рязки подаване на газ оборотите се вдигат, а колата не ускорява. Някакви идеи къде да търся проблема. Слеед смяната педала отделя максимално отгоре. Почти е пуснат когато колата тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Започни с обезвъздушаване,ако не стане ще сваляш скоростите. Какво означава комплект? Притискател+феродо+лагер закупени от магазин ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Да. Притискател, феродо и лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Ще спре да буксува след 200/250 км. Трябва да се напаснат нещата едно към друго сами. Не продължавай да го караш да приплъзва да не го изпечеш още нов. Карай си кротко 200-тина км и след тва пробвай дали ще приплъзне.При мен бяха нужни 350/400 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Кое да му се напасне колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 По-боклучавите феродови дискове са "рошави" по повърхността си. Докато се поизтърка този слой, се нарича "напасване". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Незнам колегга, не съм имал подобни проблеми досега със съединители. А далеч не слагаме за първи път, макар и не на такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Е Влади ти е отговорил... каква марка си взел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 LUK е марката колега. Значи да не се притеснявам, аа да си карам спокойно, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Просто не го натоварвай така че да боксува няколко дни. Избягвай да се кефиш на торка на TDI. Същото идва като нови накладки на стари дискове. Както писах при мен с части събрани от няколко коли се напасна за около 15км. Първоначално при смачкване на пета предавка се усещаше приплъзване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Добре, ще покарам без да я натискам до към края на седмицата. Дотогава ще съм минал около 200км и ще напиша какво се случва. Благодаря на отзовалите се за мненията и съветите ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Аз сложих керамичен и около 200км преплъзваше, докато слегнат плочките, след това не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 15 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Колеги, след 400км галени каране, вече няма и помен от буксуване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване