Jump to content

Прекодиране на типтроник


loshdancho

Recommended Posts

От както съм купил колата, виждам как се шашка VCDS когато се свързва с типтроника.

Да отбележа, че кутията си работи коректно според мен....

 При първо свързване с кутията ми дава ето това:

 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl
   Part No: 4B0 927 156 DN
   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 76E300535232E6AEBEF-5072

No fault code found.

 

Което според мен не би трябвало да е така.

Но при повторно тестване на контролера се показва ето това:

 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl
   Part No: 4B0 927 156 DN
   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 76E300535232E6AEBEF-5072

No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error occurred

 

 Показвам и снимки на кодировката и снимка на вариантите за кодиране, плюс снимка на етикета с номерата на  шаси и двигател.

Ако има някой да помогне с кодировката.post-93099-0-75210700-1444579193_thumb.jpost-93099-0-77543700-1444579208_thumb.j

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип трябва да е тая кодировка която ти казах но като чета на ваг кома какво пише при мен не би трябвало да ми работят копчетата и кодировката ми трябва  да е така 01001 но я оставих така както беше. пробвай каква е разликата при теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля(егати как лъжа) за мен трябвало да е 00101.

 Първата цифра я дават нула(0).

Втората  ТРЯБВА ми е нула(0) защото нямам инсталирани бутони.

Третата ТРЯБВА  ми е (1) за нов стил на превключване.

Четвъртата  трябва да е (0) динамик шифт програм активна... каквото и да означава

 Петата трябва да е (1) за задвижването на Четрите колела.

 Утре ще се пробва

 

За теб според мен не е 01001, а 01101.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше писано в една тема какво е нов стар стил разликата минимлна и почти незначителна. дали ще си с единия или другия разлика няма да видиш но си го направи както искаш.динамик шифтинга е трябва да е активен при всички случай защото се самоубучава от стила на каране и още енти на брой фактори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже аз съм я повдигнал темата бях забравил смятай

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за инфото,  странно обаче как с такава кодировка съм карал...без да забележа реално проблем.... иначе не съм смотан :D , даже напротив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както съм купил колата, виждам как се шашка VCDS когато се свързва с типтроника.

Да отбележа, че кутията си работи коректно според мен....

 При първо свързване с кутията ми дава ето това:

 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl

   Part No: 4B0 927 156 DN

   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536  

   Coding: 00001

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 76E300535232E6AEBEF-5072

No fault code found.

 

Което според мен не би трябвало да е така.

Но при повторно тестване на контролера се показва ето това:

 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl

   Part No: 4B0 927 156 DN

   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536  

   Coding: 00001

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 76E300535232E6AEBEF-5072

No Faults Found

  or DTCs not supported by controller

  or a communication error occurred

 

 Показвам и снимки на кодировката и снимка на вариантите за кодиране, плюс снимка на етикета с номерата на  шаси и двигател.

Ако има някой да помогне с кодировката.attachicon.gifкутия 2.jpgattachicon.gifкутия.jpgattachicon.gif20151007_112028

 

Това ти е за последната снимка 
 
E0A = No special edition
0GE = Emission standard EU3
4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
1KD = Disc brakes, rear
J1G = Battery 450 A (92 Ah)
1LT = Disc brakes, front
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1BA = Standard suspension/shock absorption
3FA = Without roof insert (standard roof)
5ME = Vavona wood insert "amber", high-gloss
7X0 = Without park distance control
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
0L2 = Electric throttle actuation
8GL = Alternator 120 A
0G7 = Tiptronic
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
0JN = Weight category front axle weight range 13
T5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
U1C = Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer, trip odometer and add. instruments (volt., oil temperat.)
X4C = National sales program Italy
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
1MR = Leather steering wheel
3HA = Without leather parts scope
8Q1 = Headlight-range adjustment
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
MR1 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pumpbase engine is T1K/T5T
7Q2 = Navigation system with color screen
C8Y = Steel wheels 5.5J x 16 front, with 8.5J x 16 rear
7K0 = Without tire pressure warning light
4X1 = Side air bag front
2K1 = Reinforced bumpers
6R0 = Selector lever cover
3PF = Electric height adjustment for both front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y3 = Roll-up sun screen for rear window and rear side windows
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional front underbody guard
Q1A = Standard front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж, мерссаж, :) Точно това ме интересуваше, 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекодирането завърши успешно...от  хххнайстият  път дъшегуба е инатливо животно като магаре, си мислех, не приема  и това е.... Ама се оказа. зе магарето съм  Аз... понеже си нямам акумулатор  и запаля ли не смея да гася...се опитвах да вкарвам кода на работещ двигател. Ми то душегуб отговорен , не смее да не ги гръмне. Та се наложи накрая да  изгася. и на контакт. и хоп прие кода. та ето какво се получи.

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl
   Part No: 4B0 927 156 DN
   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536  
   Coding: 00101
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 76E300535232E6AEBEF-5072

No fault code found.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, смени и адаптацията на кутията трябва да е AWD  a виждам че пише RDW  моята е така и зимата има по голям ефект,сменал сам го и РДВ ,но е по калпава зимата ,от ли4ен опит ти го казвам 

Редактирано от halil buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с ваг- кома влез в адаптации на трансмисията, а не в кодинг поставяш мишката м/у тест и ду ит и ще ти излезе бяло поле с вси4ки опции и виждаш кой код одговаря на авд и го сменяш после тест и ду ит и готово,колата става друга,особено на старт или на мокро сняг лед, някакси 4х4 системата е друга в смисал като изклуча есп-то и дам газ до дупка колата варти задницата а като е направя АВД не мърда говоря при плен навит волан, а зимата на киша и сняг е голям кеф не мърда върви и стои на пътя по добре.тези тестове сам ги правил в норвегия на 15 см. дебел лед и одгоре му сняг около 30 см. на -32 гр.https://youtu.be/HySz7QFMgOA 

- това е по малкия брат също хавтомат клипа го правих лятото на този остров ,иначе зимата по тези стръмни и тесни пътища е ужас това ауди е вече на 740 000 км и автомата е перфектен

Редактирано от halil buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е се получава адаптацията, не ми е активен лейбъла и не ми дава нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

с ваг- кома влез в адаптации на трансмисията, а не в кодинг поставяш мишката м/у тест и ду ит и ще ти излезе бяло поле с вси4ки опции и виждаш кой код одговаря на авд и го сменяш после тест и ду ит и готово,колата става друга,особено на старт или на мокро сняг лед, някакси 4х4 системата е друга в смисал като изклуча есп-то и дам газ до дупка колата варти задницата а като е направя АВД не мърда говоря при плен навит волан, а зимата на киша и сняг е голям кеф не мърда върви и стои на пътя по добре.тези тестове сам ги правил в норвегия на 15 см. дебел лед и одгоре му сняг около 30 см. на -32 гр.https://youtu.be/HySz7QFMgOA 

- това е по малкия брат също хавтомат клипа го правих лятото на този остров ,иначе зимата по тези стръмни и тесни пътища е ужас това ауди е вече на 740 000 км и автомата е перфектен

Колега, в адаптайшън няма ДУ ИТ....има ТЕСТ и СЕЙФ, и няма как да се сменят буквите на режима !

Моята също е РДВ....дай съвет как става по подробно..

Мерс предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

според мен това не може да се прекодирва....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля така ама той твърди обратното, по един или друг начин!

Sent from my C6903 using Tapatalk

Редактирано от bob17
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...