Chanchev Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 Колеги вчера качих колата на канал защото ми заминал датчика за нивото на маслото( този който е на картера) за да погледна номера му и когато свалих кората ми стана лошо... страшен теч на масло. Целия датчик и тои във масло, първото ми предположение беше семеринг на к.вал вкарах си раката от пред няма капчица масло, погледнах турбото и то чисто, капаците на главите и те чисти, отзадната страна на моторо е текло, някакви предположения ? аз си мисля че е семеринг на коляновия вал отзад? и някои знае ли на коя буква завършва датчика С или В , колата е 2.5 тди АКЕ 2003, понеже на датчика нищо не пише, може би е сменян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 Рейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 Не маслото дето тече е много черно, проверих и течноста в норма си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Продават такива спрейчета, обезмаслители. Пръскаш и о чудо, всичко изсъхва. След това ще видиш от къде точно идва маслото. Така както е олято всичко няма как да видиш от къде избива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Аз имам точно такъв, но проблема е решен - гарнитури на главите. А някои зо датчика? Последната буква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване